"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ultramarines, 2k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Hena
Viesti:

Ultramarines, 2k

Viesti Kirjoittaja Hena »

Eli tässä olisi 2k marineita. Hiukka eri tavalla tehty kun yleensä noita listoja väsään.

HQ (394, 19.70%)
Epistolary Morden
Terminator armour, Storm Bolter, Fury of Ancients
154
Terminator Command Squad 5
2 * Assault cannon
240

Elite (570, 28.50%)
Terminator Squad 5
2 * Assault cannon
240

Devastator Squad 5
2 * Missile Launcher, Las-cannon, Tank Hunters
165

Techmarine
65
Gun Servitor 4
4 * Heavy Bolter
100

Troops (330, 16.50%)

Tactical Squad 6
Melta Gun
100
Rhino
50

Tactical Squad 5
Las Cannon
90

Tactical Squad 5
Las Cannon
90

Assault (371, 18.55%)
Assault Squad 7
Veteran sergeant with power fist, Flamer
211

Land speeder Tornado 1
Assault cannon
80

Land speeder Tornado 1
Assault cannon
80

Heavy (371, 18.55%)
Vindicator
125

Vindicator
125

Whirlwind
85

Total point value 2000

Traits
Honour you wargear
We Stand Alone

Eli tekee mieli katsoa miten tuo techmarinen heavy bolter patteri toimii. Myös traiteilla saadaan aikaan tuo 3 tankin supportti. Aikaisemmin en ole harrastanut 5 tac + las cannon, mutta kokeilen nyt kuitenkin.
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

En keksi mitään pahaa sanottavaa vaan, että tasapuolinen on. On tulivoimaa ajoneuvoja ja väkeä vastaan. On nopeutta ja hevisupporttia. Ainoastaan ottaisin librikseltä tuon boltterin veke kun se ampuu furyllä kuitenkin aseen tilalta ja ottaisin powerwepan tilalle. Lisähyökkäys forcewepalla ei ole ikinä huono asia, tosin pisteet eivät riitä, joten vaihda vaikka bionicseihin. Boltteri nyt kuitenkin on aika turha sille. Ja panssarivaunuilla ei ole "perus-hyvä-lisäoptioita" elikästäs savuja ja extra panssaria, joita itse pitäisin jopa pieninä pakkoina mutta kukin taaplaa tyylillään.
Ja lähistelyvoimasi on termareiden ja assaultporukan harteilla mutta luulisi poikien olevan siellä missä niitä tarvitaan!
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Hena
Viesti:

Ai katos. Huomaa että olen noin kerran tuota librariania käyttänyt ;). Vaihtoehtoina olisi

1. Toiselle vindille se extra armour
2. Teleport homer assault squad kessulle
3. Bioniikkaa librarianille
4. Librarianille sekä Techmarinelle auspex

Joku noista on varmaankin ajattelemisen arvoinen.

Edit: Niin joo. Mites nämä wysivyg immeiset. Onko väärin käyttää librariania jolla figulle se myrskynaulaaja on?
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

Hena kirjoitti:Ai katos. Huomaa että olen noin kerran tuota librariania käyttänyt ;). Vaihtoehtoina olisi

1. Toiselle vindille se extra armour
2. Teleport homer assault squad kessulle
3. Bioniikkaa librarianille
4. Librarianille sekä Techmarinelle auspex

Joku noista on varmaankin ajattelemisen arvoinen.

Edit: Niin joo. Mites nämä wysivyg immeiset. Onko väärin käyttää librariania jolla figulle se myrskynaulaaja on?
Kallistuisin teleport homerin puolelle mikäli meinaat HQn teleporttia. Bionicsin olen nähnyt pelastavan kolme woundia kerralla eli hyvä hyötysuhde on hintaansa nähden! Auspexit on kivoja mutta varmaa hyötyä niistä ikinä ei ole mutta senkin edestä sitten taas jos onni on puolellasi. Extra nyt myös on aina hyvä ostos. Eli homer jos teleportit, muutoin 50-60 muiden kanssa.

Itse taaplaan mielellään wysiwyg ja näkisin vastustajanikin sellaisena mutta se on ihanne ja harvoin pääsee niin pelaamaan. Ja jo yksinkertaiseen "boltteri halutaan vaihtaa powerwepaan" muutokseen tarvitaan kaksi figua. Harvalla on halua tai kykyä maksaa tästä. =o) Mutta kunhan kerrotaan vastustajalle, että tämä tässä on libris ja sillä jne. jne. varusteet. Itsekin käytän kappalaista termarissa korvaamaan minun kapteenia tai libristä ihan vain siksi koska se siistimmän näköinen kuin niiden omat figut (jotka minulla tosin on). Ja silläkin boltteri on toisessa tassussa mutta vastustajalle kerron sen olevan powerwepa. Ja ne uskoo sen! >=o) Näin siihen asti kunnes saan mieleiseni wysiwyg-figun.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Wizard Lord

Viesti Kirjoittaja Wizard Lord »

Näyttää varsin hyvältä listalta. Itse suosin isompia mariini yksiköitä. Pienillä yksiköillä on ollut nääs tapana kuolla aika helposti, mutta kyllä ne pienetkin yksiköt ovat pärjänneet.
Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the dwarfs.

You can feel thousends of deaths by fearing one.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Tiputa yksi mariini pois tuosta melta ryhmästä ja devojen lasci missileksi niin on pisteitä taas vaikka mihin. Saat extroja ja vaikka fistin librallesi, jos pitää tankkeja puhkoa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Hena
Viesti:

Pidän missile launchereista, joten 2 missileä ja 1 las cannon saa riittää. Myös 5 boltteri marinen käytön hyödyistä voidaan keskustella. Eli kuitenkin tarkoitus on että ne voi jotain muutakin saada aikaan. Harrastan yleensä 7 tai 8 marinen rapid fire unittia, mutta nyt piti saada pisteitä irti.

Libran ei ole tarkoitus mennä closikseen. Jos tulee tilanne niin ne 4 muuta fistiä kyllä tappaa vehkeen jos on tarvis. Tosin sitä ennen tulee 2 assault cannonia ampumaan, joten kyseen alaista on mikä vehicle selviää siitä hengissä.
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Ultramarinien ainoa traitti on "honour the teachings of the codex" eli periatteessa he eivät käytä traitteja. (pilkunnussintaa)
Hän on puhunut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”