Hive Fleet Magellan blogi -- Uusia kuvia 29.4.07 s.5--
- Farseer of Biel-tan
- Elmo et elvood
Kielen saa takas kyllä.. ei huolta
tai vaikka implantin tms.
Siis noissa Battle Force paketeissa on seuraavaa
3 Tyranid Warriors
8 Tyranid Genestealers
8 Tyranid Termagants
8 Tyranid Hormagaunts
1 Tyranid Carnifex
Eli kaikki x3 sitten tällähetkellä plus canifex josta siis tuli tyrantti sekä Battle for Magragge sisältö.
-edit- nii ja tietenkin iki-ihania rippereitä 30+ ;P
Siis noissa Battle Force paketeissa on seuraavaa
3 Tyranid Warriors
8 Tyranid Genestealers
8 Tyranid Termagants
8 Tyranid Hormagaunts
1 Tyranid Carnifex
Eli kaikki x3 sitten tällähetkellä plus canifex josta siis tuli tyrantti sekä Battle for Magragge sisältö.
-edit- nii ja tietenkin iki-ihania rippereitä 30+ ;P
- Elmo et elvood
Kaikki figun osat tulivat carnifex boxistaeast kirjoitti:Mitä bitzejä tohon yhteen figuun uppos?
Hiljasta pitää kun yritän täällä siistiä ja purkaa tuota figu kasaa sprueistaan.
Viimeksi muokannut Wiljami, Su 31.12.2006 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Broodlord anyone?
Tässä on broodlordini alku... taino yläkroppa on melkein valmis enää ja sitten enää lantio ja jalat. Pari iltaa oon nyt sitä väsänny ja tässä tulos

En oikeen tykänny GW omasta kun se ei oikeen näytä siltä konsepti piirrokselta joka taas on oikein mainion näköinen.
Kommenttia kiitos.

En oikeen tykänny GW omasta kun se ei oikeen näytä siltä konsepti piirrokselta joka taas on oikein mainion näköinen.
Kommenttia kiitos.
- Terminator Sergeant
sanotaanko aika karuksi tuota broodlordia. Itsekään en pidä gwn figusta (tein oman broodlordini death leaperista ja ylijäämistä) mutta tuo on jo turhan machon näköinen.
Tuo pää muuten pilaa koko figun edes tässä vaiheessa. Ota joku genen pää tai tee itse, mutta ei tuota päätä ei ei iei eiiii.
Tuo pää muuten pilaa koko figun edes tässä vaiheessa. Ota joku genen pää tai tee itse, mutta ei tuota päätä ei ei iei eiiii.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Jaa onko tuo tyrantti? Mää luulin sitä fexiksi...Wiljami kirjoitti:...plus canifex josta siis tuli tyrantti...
No enpä tykkää itsekkään siitä GW:n Broodlordista...kyllä tuosta varmasti tulee komampi ku siitä GW:n ukkelista...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
- Combat General
- figunarkki
Nonii nyt on joulut juhlittu (melkein kokonaan) ja lahjoilla leikitty tarpeeksi ja on aika palata harrastusten pariin. Ekana tässä muutama kuva lähes valmiista Broodlordistani
.. sai sekin näköjään avata lahjoja
hehe

Pääntein sitten lopulta lähes itse, warriorin naaman laitoin kun ei näppäryys ihan riitä naaman tekoon vielä. Marine on saanut vähän tölkinavaajasta ja sisälmyksiäkin näkyy. Muuten tosiaan lähess valmis, muutamia paikkoja pitää vielä GSätä umpeen.
Antakkee kommenttia.

Pääntein sitten lopulta lähes itse, warriorin naaman laitoin kun ei näppäryys ihan riitä naaman tekoon vielä. Marine on saanut vähän tölkinavaajasta ja sisälmyksiäkin näkyy. Muuten tosiaan lähess valmis, muutamia paikkoja pitää vielä GSätä umpeen.
Antakkee kommenttia.