"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Army builder?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
mr.tp

Army builder?

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Jaahas. Olen lueskellut juttuja siitä armybuilderista ja olen etsiskellyt jonkin aikaa niin että mistäs sen suaa?
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

gaming since '92
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ja sitten ei kannata uskoa kaikkea, mitä se sanoo. Itse olen nähnyt liiankin monta tapausta, jossa ihminen sanoo, että "armybuilderin mukaan tämä menee näin ja näin".
Paras tapa tehdä armeijansa on paperi ja kynä sekä laskin. Armeijoiden tiedot saa codexeista.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

The Captain kirjoitti:Ja sitten ei kannata uskoa kaikkea, mitä se sanoo. Itse olen nähnyt liiankin monta tapausta, jossa ihminen sanoo, että "armybuilderin mukaan tämä menee näin ja näin".
Paras tapa tehdä armeijansa on paperi ja kynä sekä laskin. Armeijoiden tiedot saa codexeista.
Luulisi, että paperi&kynä-stylellä tulisi enemmän virheitä(ainakin minä unohtaisin VARMASTI antaa joitain tarvittavia esineitä armeijalleni), kuin AB:lla, jossa en ole huomannut vielä Orkeilla ainakaan yhtään virhettä. AB osaa vielä sanoakin, jos listassa on jotain sääntöjenvastaista.
Omnia mors aequat - Death equals all things
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Höh, toihan on maksullinen....Miks ei vois olla freeware...
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Lord Azog kirjoitti:Höh, toihan on maksullinen....Miks ei vois olla freeware...
Ohjelman tekijä on persaikinen ja haluaa rahaa
Behold the glory of my vermin horde
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Juurikaan kukaan ei tee tuommoista ohjelmaa huvikseen ja suoraan kaikkien käyttöön...

Mutta mielestäni se 50e mitä se maksaa fantsussa, siis täysversio, ei tod. ole paha jos miettii että jätät ostamatta yhen pelin pc:lle, joka maksaa saman verran, ja pelaat sitä ehkä kaks kuukautta (tops), kun että ostat ton softan mitä käytät kaks vuotta.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

mä oon vanhanaikainen ja luotan kynään ja paperiin
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Juu, no ite oon tehny listat varmaan vuoden parin päivät armipilderillä, ja nyt kun on tuo uus chaos, niin joutuupi sitä tekeen listat notepadilla, johon laskee unittien hinnat exkelillä. Meneehän se nuinkin, virheitä vaan tulee enempi ja työläämpää, kun ei voi vaan klikkailla sieltä täältä ja lista on valmis.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

kannattaa ainakin tarkistaa kaikki armeijat ihan codex kädessä. Itse ainakin laskekelen ab:lla kaikki inhoja armeijoita ja sitten jos tulee jokin kokeilemisen arvoinen niin codex käteen ja tarkistetaan. Turha varmaankin jossain esmes turnauksessa sanoo "mutku army builder sano noin"
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Älkää unohtako että useimmiten vika on siinä henkilössä joka on kyseiset filet army builderiin tehnyt. :wink: Vika ei ole itse army builderissa...
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Ja kyseinen henkilö paikkailee niitä vikoja sitä mukaan kun niitä löytyy...
Phil Kelly says "No!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”