"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Musiikki

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Virtuoosi
Viesti:

Musiikki

Viesti Kirjoittaja Virtuoosi »

En tiedä onko tälläistä keskustelua avattu, mutta ajattelin ottaa sen esiin.

Eli siis millaista musiikkia te kuuntelette maalatessanne/kasatessanne figuja, vai kuunteletteko mitään?

Minä yleensä kuuntelen sitä mitä radiosta sattuu tulemaan, mutta kyllähän tuo teemaan sopiva rock/metal iskee paremmin ja antaa inspiraatiota, esimerkkinä mainittakoon Radio Cityn loistava tarjonta.

Reilusti vaan kommenttia :)
"Heresy is like a tree, its roots lie in the darkness whilst its leaves wave in the sun."
Riiveli

Viesti Kirjoittaja Riiveli »

Itse pistän winampin vaan soimaan ja shufflen päälle. :) Siinäpä soittakoot mitä shuflaa...:D Löytyy musiikkia laidasta laitaan, tai sitten laitan oman playlistan soimaan ja sieltä löytyy rock ja vähän raskaampaa musiikkia.
Armeija V/T/H 13.12.-13 >>
Dark Elves 0/0/0
Suunnitelmissa sitte "joskus": VC ja WoC. Necrons, D.Eldar ja Nids.
Dolmot
Valvoja

Re: Musiikki

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Virtuoosi kirjoitti:En tiedä onko tälläistä keskustelua avattu
On. Valitettavasti. Useita kertoja. On myös suljettu. Flametus alkaa viimeistään kolmannella sivulla ja sitä ennen pyörii tylsä np-lista. Suosittelen niitä varten PKPn hevialuetta.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

(Lukko minun.)
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”