tasainen maalikerros
tasainen maalikerros
Tulin tässä aloittaneeksi jetbiken tasaista etuosaa, josta en millään saanut tasaista, joten kysympä teiltä miten saada aikaan tasaista maalipintaa. olisin kiitollinen jos kertoisitte tarkoin alusta loppuun mitenkä se onnistuu huonommanpuoleiseltakin maalajalta.
- Corgimaster
Re: tasainen maalikerros
ohenna maaleja vedellä tarpeeksi niin nöy problemosdrazaw kirjoitti:Tulin tässä aloittaneeksi jetbiken tasaista etuosaa, josta en millään saanut tasaista, joten kysympä teiltä miten saada aikaan tasaista maalipintaa. olisin kiitollinen jos kertoisitte tarkoin alusta loppuun mitenkä se onnistuu huonommanpuoleiseltakin maalajalta.
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
- The Captain
- Valvoja
Re: tasainen maalikerros
Avainsana on siis "tarpeeksi", ei liikaa. Liian laiha litku nimittäin valuu, jolloin lopputulos on taas vaihteeksi epätasainen.cousa kirjoitti: ohenna maaleja vedellä tarpeeksi niin nöy problemos :)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
useissa maalausoppaissa puhutaan maalista, joka on ohennettu "kevytmaidon kaltaiseksi" - saattaa kuitenkin aloittelevalle turhankin ohutta tuolloin, joten suosittelen ehkä ennemminkin kermanpaksuista (kuohukerma, joskaan ei vatkattu ja ilman sokeria
).
useita ohuita maalikerroksia spraypohjamaalatulle pinnalle (tarttuvuuden lisäämiseksi) on kuitenkin se peukalosääntö.
useita ohuita maalikerroksia spraypohjamaalatulle pinnalle (tarttuvuuden lisäämiseksi) on kuitenkin se peukalosääntö.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!