Sotavasara myynnissä!
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Kaikki vanhat modet kyllä voisivat jäädä entisiin hommiinsa, huolimatta uudesta/uusista omistajista.
Ja Kronstadin tarkoitus lienee pikkuhiljaa "ostaa" Sotu pikkuhiljaa muilta ostajilta ja saatuaan sen hallintaansa, hän muuttaa foorumin omaksi painajaisvaltakunnakseen hallitessaan diktaaktorina.
Ja Kronstadin tarkoitus lienee pikkuhiljaa "ostaa" Sotu pikkuhiljaa muilta ostajilta ja saatuaan sen hallintaansa, hän muuttaa foorumin omaksi painajaisvaltakunnakseen hallitessaan diktaaktorina.
-Mikäpä pahan tappaisi?
Mielenkiintoinen tilanne, pakko myöntää.
Minun mielestäni olisi syytä perustaa yhdistys tai osuuskunta joka ottaisi vastuun sotavasaran jatkosta ja mahdollisesti muutenkin jonkinlaisen roolin suomalaisen figuskenen kehittämisessä.
Jos tälläiseen prosessiin päätetään lähteä olen valmis ottamaan siinä tarvittaessa isonkin roolin. (Mikäli mukaan löytyy tarpeeksi halukkaita, jotka ovat valmiita käyttämään aikaansa toiminnan kehittämiseen ja ylläpitämiseen. )
Eli mikäli kukaan ei liian kovaa älähdä vastaan voin tarvittaessa sitoutua koordinoimaan perustamisprosessia ja sen jälkeistä byrokratiaa.
Sotavasara-aktiivinahan minua ei toistaiseksi oikein voi pitää, mutta siitä huolimatta minulta löytyy kiinnostusta ja visiota sotavasaran kehittämiseksi ja figuskenen edistämiseksi.
Koska kovin moni sotulainen ei minua henkilökohtaisesti tunnen voisin tähän loppuun vielä tökätä pikaisen esittelyn.
Olen siis 19 vuotias kulttuurituottajaopiskelija (HumAk), opiskelujen painopisteinä tapahtumien tuottaminen, järjestötoiminta sekä markkinointi. Kokemusta järjestöpuolen jutuista löytyy mm.
Maahinkainen ry - hallituksen jäsen (2006 -rahastonhoitaja 2007- tiedottaja)
Nuorten Keski-Suomi ry - hallituksen varajäsen
Kulttuurituotanto-osuuskunta Kimeera hallituksen puheenjohtaja
(+ perustamisen koordinointi)
Mikäli ehdotukseni kiinnostaa minuun saapi ottaa yhteyttä joko
suoraan täällä sotussa, taikka sitten ircissä (Nick Delvor) tai sähköpostilla
-Arto Lampila
Minun mielestäni olisi syytä perustaa yhdistys tai osuuskunta joka ottaisi vastuun sotavasaran jatkosta ja mahdollisesti muutenkin jonkinlaisen roolin suomalaisen figuskenen kehittämisessä.
Jos tälläiseen prosessiin päätetään lähteä olen valmis ottamaan siinä tarvittaessa isonkin roolin. (Mikäli mukaan löytyy tarpeeksi halukkaita, jotka ovat valmiita käyttämään aikaansa toiminnan kehittämiseen ja ylläpitämiseen. )
Eli mikäli kukaan ei liian kovaa älähdä vastaan voin tarvittaessa sitoutua koordinoimaan perustamisprosessia ja sen jälkeistä byrokratiaa.
Sotavasara-aktiivinahan minua ei toistaiseksi oikein voi pitää, mutta siitä huolimatta minulta löytyy kiinnostusta ja visiota sotavasaran kehittämiseksi ja figuskenen edistämiseksi.
Koska kovin moni sotulainen ei minua henkilökohtaisesti tunnen voisin tähän loppuun vielä tökätä pikaisen esittelyn.
Olen siis 19 vuotias kulttuurituottajaopiskelija (HumAk), opiskelujen painopisteinä tapahtumien tuottaminen, järjestötoiminta sekä markkinointi. Kokemusta järjestöpuolen jutuista löytyy mm.
Maahinkainen ry - hallituksen jäsen (2006 -rahastonhoitaja 2007- tiedottaja)
Nuorten Keski-Suomi ry - hallituksen varajäsen
Kulttuurituotanto-osuuskunta Kimeera hallituksen puheenjohtaja
(+ perustamisen koordinointi)
Mikäli ehdotukseni kiinnostaa minuun saapi ottaa yhteyttä joko
suoraan täällä sotussa, taikka sitten ircissä (Nick Delvor) tai sähköpostilla
-Arto Lampila
Sulla meni nyt ihan ohi tuo huumori osuus tosta. No offence ment.Hyvönen kirjoitti:Onko olemassa toinenkin figupeleihin liittyvä OA ku Ordo Aboensis?Eiköhän pistetä OA:n kaavailema komissio toimeen.
Jos lainaus liittyy kuitenkin Ordo Aboensikseen, me emme ole missään vaiheessa kaavailleet mitään komissiota.
I acknowledge this.Meillä Turussa uskotaan siihen että yhdistyksen hallituksen jäsenellä on oikeus huudella mielipiteitään myös yksityishenkilönä. Ja yksityishenkilönä sitten huudellaanki.
No juu, olit sie kyllä vähän herkkä en todellakaan tarkoittanut loukata millään tasolla. Kunhan semmoista hyvä henkistä kommenttia pistin väliin. Tosin se nyt on nettifoorumilla aina vähän vaikia erottaa.-Hyvönen, herkkä Turun Raahelainen
Heh, ei mitään. Netin kautta keskustellessa sattuu helposti väärinkäsityksiä. Turkulaiset ovat elävä todiste tästä.No juu, olit sie kyllä vähän herkkä en todellakaan tarkoittanut loukata millään tasolla. Kunhan semmoista hyvä henkistä kommenttia pistin väliin. Tosin se nyt on nettifoorumilla aina vähän vaikia erottaa.
Toivottavasti muilleki on selvää, miten yhdistykset ja yksilöt erotetaan toisistaan.
-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Perkele! En arvannut rahvaan paljastavan suunnitelmaani näin aikaisessa vaiheessa.DeathWizard kirjoitti:Ja Kronstadin tarkoitus lienee pikkuhiljaa "ostaa" Sotu pikkuhiljaa muilta ostajilta ja saatuaan sen hallintaansa, hän muuttaa foorumin omaksi painajaisvaltakunnakseen hallitessaan diktaaktorina.
Ei.
Aux armes, citoyens!
Formez vos bataillons!
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur abreuve nos sillons!
Formez vos bataillons!
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur abreuve nos sillons!
Tuota mietin itsekin ja koska erinäinen määrä on minulle ilmoittautunut halukkaiksi osallistumaan sotan ostoon, niin kaipa tuo olisi suorastaan järkevää. Itse en kuitenkaan ala miksikään Sotu ry:n järjestäjäksi vaikka asiasta puhun. Sen työn jätän muille aktiivisille ja osaaville.DeathWizard kirjoitti:Pitäisiköhän perustaa ihan oma topicci näille ostamisesta kiinnostuneille henkilöille?
Eli aihetta koskeava keskustelu aukeaa piakkoin, kun saan kirjoitettua sille asiallisen pohjustuksen. Sen jälkeen veto vastuu siirtyy teille.
Hinta sellainen, että täytyy tosissaan uskoa mainosten tuottavuuteen, jos meinaa saada omansa pois. Eikös foorumin pysty perustamaan aika vähillä tiedoilla&taidoilla? Sotussa on tuhansia käyttäjiä, mutta moniko kirjoitti edes yhden viestin viime vuonna eli mikä on oikeampi käyttäjämäärä? Ulkonäöllisesti Sotu ei omien kokemusteni perusteella eroa muista foorumeista, joten mikä on koko jutun juoni? Samoja figukeskusteluja käydään lukuisilla foorumeilla ja minusta Sotun ainoa yhteisöä palveleva erikoisuus on turnaus-ilmoitustaulu, mihin saadaan yhteen paikkaan niin figukauppojen kuin yksityisten turnausjärjestäjien turnausinfot ja ylipäänsä tieto Suomessa järjestettävistä turnauksista. Uskoisin viime vuosina turnausjärjestäjien määrän kasvaneen ja osin minusta tästä voi kiittää Sotua, joka on tarjonnut tilan turnaustiedoille. Vakiintuneimmilla turnausjärjestäjillä on omat nettisivunsa, missä infota pelaajia, mutta moni järjestäjä on hyvin paljon Sotun varassa.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Suht tuoreena käyttäjänä en tiedä mitä kaikkia hienouksia Sotavasara.net pitää sisällään mutta ehkäpä parhaimmillaan Sotavasarasta voisi tulla tulevaisuudessa jotain tämän kaltaista: http://www.kvaak.fi
Onpa vastapainoksi hieman positiivisempaa tulevaisuuden kuvaa
Onpa vastapainoksi hieman positiivisempaa tulevaisuuden kuvaa
Jaahas, Munter on sitten tarjonnut tonnin Sotusta. Vielä on ilmeisesti jonkin verran matkaa hintavaraukseen...
Munter voisi olla ihan hyvä omistaja Sotavasaralle. Hän saisi hyvän ja halvan mainoskanavan laajaan harrastajakuntaan, mutta tuskin foorumi paljoa tästä muuttuisi. PKP:n mainokset täällä muutenkin pyörii.
Munter voisi olla ihan hyvä omistaja Sotavasaralle. Hän saisi hyvän ja halvan mainoskanavan laajaan harrastajakuntaan, mutta tuskin foorumi paljoa tästä muuttuisi. PKP:n mainokset täällä muutenkin pyörii.
Phil Kelly says "No!"
Luultavasti käytät kuitenkin foorumia tuon figuiluharrastuksesi tähden, et sen takia että hakisit täältä pääasiassa materiaalia musiikkiharrastuksellesi. Vai olenko väärässä?F(r)iend kirjoitti:Jaa että ei Muusikoille jotka Harrastavat figuilua musiikin sivussa?
(Kuten vaikka ei minulle...?)
Lalalaa
Vahingossa osui tuo Huuto.netissä silmiin ja puolipiruuttani tarjouksen heitin, mutta tänään kun asiaa tarkemmin mietin, niin mikäli sotu myydään, olisin kyllä mieluummin ostamassa itse kun päästämässä sitä ihan tietämättä tulevaisuudesta muualle. Siinä skenaariossa, että näin oikeasti tapahtuisi, Sotu tuskin muuttuisi mitenkään muuten kuin, että meidän palkkakoodarit päivittelisi etusivuille uutisia hanakammin. Moderaatio saisi olla sama tiimi siltä osin kuin haluaisi jatkaa ja joku sen sisältä nostettaisiin adminiksi.Garoth kirjoitti:Jaahas, Munter on sitten tarjonnut tonnin Sotusta. Vielä on ilmeisesti jonkin verran matkaa hintavaraukseen...
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Hyvä hyvä, näin tämän homman pitäisikin mennä. Adminoikeudet niille, kenellä ne tavallaan jo onkin (Kapu ja Dolmot, muistaakseni).Munter kirjoitti:Vahingossa osui tuo Huuto.netissä silmiin ja puolipiruuttani tarjouksen heitin, mutta tänään kun asiaa tarkemmin mietin, niin mikäli sotu myydään, olisin kyllä mieluummin ostamassa itse kun päästämässä sitä ihan tietämättä tulevaisuudesta muualle. Siinä skenaariossa, että näin oikeasti tapahtuisi, Sotu tuskin muuttuisi mitenkään muuten kuin, että meidän palkkakoodarit päivittelisi etusivuille uutisia hanakammin. Moderaatio saisi olla sama tiimi siltä osin kuin haluaisi jatkaa ja joku sen sisältä nostettaisiin adminiksi.
Toki figufoorumeja löytyy Suomesta muitakin, mutta ehkä sotun etu on se, että se on saavuttanut omalla tavallaan "kattofoorumin" maineen ja luo väylän, jossa pelaajat kautta maan kohtaavat ilman varsinaisia siteitä kauppoihin (esim. pkp:n, sotataidon foorumit) tai pelisysteemiin (esim. konfronet), tai kaupunkiin ja keskustelu on kahvihuonetta lukuun ottamatta täysin miniatyyripelilähtöistä.
Vaikka keskustelun tasosta voikin olla hyvinkin montaa mieltä, niin ainakin sotu yhdistää, ja peliporukasta yleensä löytyy ainakin se yksi, joka satunnaisesti seurailee sotua ja tiedottaa muille, jos tapahtumassa on jotain mielenkiintoisempaa (kuten Rackhamin hintojen alennus).
Vaikka keskustelun tasosta voikin olla hyvinkin montaa mieltä, niin ainakin sotu yhdistää, ja peliporukasta yleensä löytyy ainakin se yksi, joka satunnaisesti seurailee sotua ja tiedottaa muille, jos tapahtumassa on jotain mielenkiintoisempaa (kuten Rackhamin hintojen alennus).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!