Uskomattomin Sotastoorisi
Tapahtuipa näin. Wolf ridereita oli hengissä kaksi, lipunkantaja & champion. Ajattelin että noutaja tulee joka tapauksessa joten chargasin DE crossbow miehiä jotta ne ampuisi mut palasiksi koska kuitenkin mokaan fear checkin. En mokannut.
Elffit (joita oli 12 yhdessä rivissä + lippu) ampui alas standard bearerin. Champion ei pelästynyt. Lähitaistelussa champion tappaa kaksi ja susi yhden dark elffin. Lopputulos Goblin champion 2+1 vs. DE 1+1.
DE ottaa testin -1:llä ja tietysti mokaa. Champion juoksee loput kiinni ja tappaa kaikki. Se oli hienoa vaikkei se peli tuohon ratkennut (vaan siihen kun boar boyt niittasi Cold onet maanrakoon).
Elffit (joita oli 12 yhdessä rivissä + lippu) ampui alas standard bearerin. Champion ei pelästynyt. Lähitaistelussa champion tappaa kaksi ja susi yhden dark elffin. Lopputulos Goblin champion 2+1 vs. DE 1+1.
DE ottaa testin -1:llä ja tietysti mokaa. Champion juoksee loput kiinni ja tappaa kaikki. Se oli hienoa vaikkei se peli tuohon ratkennut (vaan siihen kun boar boyt niittasi Cold onet maanrakoon).
Kerran kävi niin että 4 fellbattiä charges minun gyroni kimppuun. No gyro näytti niille taivaan merkit ja tappeli vuorolta 3 vuorolle 7 jolloin peli loppui. Fell batit eivät päässeet edes gyron toughnessista läpi kertaakaan, gyro teki niihin 3 woundia (aika saavutus kun ottaa huomioon että sillä on vain 1 attack ja str 3).
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
-
Icingdeath
No jaa, tulee tässä mieleen 2 stooria...
Eka on 40k tarina, joka on tälläinen "Urbaani legenda" meillä päin. Yhdellä kaverilla oli Örkki armeijassa noin 100 örkkiä, ehkä hieman alle tai päälle (Oli 2000 pts:än peli.) ja ne ampu kaikki SAMAA space marine squadia. Arvatkaa montako sai hengiltä? Ei yhtä ainutta!
Toinen on Inquisitor tarina. Oli yksi Goblin mercenary, joka palveli mun kaverin warbandissa. Mun omat joukot oli pienessä raunio talossa piilossa. Tehtävänä oli napata mun warbandilta joku kaaoksen demoni kivi. No, grotilla on minigun, ja se grotin pirulainen "hiipii" talon seinustalle, samaan aikaan kun muut harhauttaa mun warbandia sarjoilla etuseinän lähellä. Noh, grotti alkaa tulittaa seinästä läpi sokkona. Ensin mä nauran että "Ei mitään toivoa!" ja ajattelen että nyt kun grotti paljasti ittensä niin se on pian vainaa. Mutta siiten tuli noppien heittämisen aika. En oo IKINÄ nähnyt niin monta head shottia kerralla! Koko warbandi meni kerralla!!!
Eka on 40k tarina, joka on tälläinen "Urbaani legenda" meillä päin. Yhdellä kaverilla oli Örkki armeijassa noin 100 örkkiä, ehkä hieman alle tai päälle (Oli 2000 pts:än peli.) ja ne ampu kaikki SAMAA space marine squadia. Arvatkaa montako sai hengiltä? Ei yhtä ainutta!
Toinen on Inquisitor tarina. Oli yksi Goblin mercenary, joka palveli mun kaverin warbandissa. Mun omat joukot oli pienessä raunio talossa piilossa. Tehtävänä oli napata mun warbandilta joku kaaoksen demoni kivi. No, grotilla on minigun, ja se grotin pirulainen "hiipii" talon seinustalle, samaan aikaan kun muut harhauttaa mun warbandia sarjoilla etuseinän lähellä. Noh, grotti alkaa tulittaa seinästä läpi sokkona. Ensin mä nauran että "Ei mitään toivoa!" ja ajattelen että nyt kun grotti paljasti ittensä niin se on pian vainaa. Mutta siiten tuli noppien heittämisen aika. En oo IKINÄ nähnyt niin monta head shottia kerralla! Koko warbandi meni kerralla!!!
Enemy of my enemy is my friend
Ihan tähän mainintana: 4 fell battia, 1 gyrocopter. Jos Gyro tekee viiden vuoron aikana vain 3 woundia, jossakin välissä lepakot voittavat taistelun outnumberilla (gyron US 1). Ja mitä silloin tapahtuukaan gyrolle ... kääpiöiden armeijakirja, s.17, kohta CrashesThorgrim kirjoitti:Kerran kävi niin että 4 fellbattiä charges minun gyroni kimppuun. No gyro näytti niille taivaan merkit ja tappeli vuorolta 3 vuorolle 7 jolloin peli loppui. Fell batit eivät päässeet edes gyron toughnessista läpi kertaakaan, gyro teki niihin 3 woundia (aika saavutus kun ottaa huomioon että sillä on vain 1 attack ja str 3).
Eli urhoollinen suoritus mutta ei sääntöjen mukaan mahdollinen.
-
Wind_of_Razors
hmmm tämä oli aika cool. Pelailin liskolaisillani fantasulekaa kaverini empireä vastaan ja kah kummaa empire saakin aloitus vuoron. movement kuluu normaalisti marshatessa kohti taistoa, mutta shootingin ajan koittaessa kolme empiren kanuunaa suuntaa tulensa liian esillä olevaan saurus junnittiini. Arvioinnit, mittaus, heitot, 3xmisfire, 3x1 nopasta. tum! tum! tum! savun hälvettyä hölmistynyt kenraali luo katseensa sinne missä armeijallaan vielä hetki sitten oli ollut tykkejä... surullista.
-
bonesripper
kts. muutamakohtaa ylempänä oleva viesti minulta. Juu ja muutenkin tämä onkin näköjään fb foorumi.bonesripper kirjoitti:Yksi basiliskin laukaus. Tulos: annihilatattu rhino, jossa johtoryhmä sisällä; whirlasta ase rikki; hammerhead rikki; yksi kuollut guardsman ja yksi kuollut dark angel tacticali. Yhteensä tossa meni sellaset 630 pistettä. Kyllä vastustajia ketutti :)
-
Skavengeneral
Eihän tää oo fb foorumi, vaan yleisissä figusteluissa eli voi puhua minkä tahansa figutaistelun oudosta yhteensattumasta.jamopower kirjoitti:Juu ja muutenkin tämä onkin näköjään fb foorumi.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Otinpa köniin oikeen kunnolla ensinmäisessä kunnon pelissä: Tuhannen pisteen peli, hävisin 1500vp:llä... No. 60% erranteista kuoli ekaan laukaukseen, velhon ilkitöihin vielä 2 realmia. Squiret ampu ekalla omalla vuorolla, ei ensinmäistäkään osumaa. Men-At-Armsit juoksi heti rynnäköityään karkuun ja Skavenit otti kiinni. Ja Lady sai tietysti yhen woundin koko pelin aika johonkin viholliseen, sekin oli warlockiin joka kestää kaksi
Heitin woundi heitossa 11 ja jotain mikä osu, sekin oli minimi.
Puff kuittaa
- Tyrisalthan
Helblaster misfirettää. Seuraa muutamia testiheittoja, kaikki ykkösiä, seuraa vähän lisää testiheittoja, taas ykkösiä, pahaa aavistaen vielä yritystä, ja taas ykkösiä. Kohtaloon alistuen oikea heitto, ja ykkönen. Noin 20 ykköstä peräkkäin, eri nopilla ja eri tyyleillä heitettynä. Ja sitten Mordheimiin: Kaverin piksitettyä koko muun warbandin ja vielä lahdattuaan pomon koiran pomo käy huimapäiseksi. Vastassa kahdeksan vastustajaa, joista yksi ogre, ja kolme kokeneita flagellantteja. Pomo tappoi kaikki, ja mitä sankarillisemmilla stunteilla (esim charge kolmannen kerroksen katolta naapuritalon toisen kerroksen ikkunan läpi kahden kyylivän vihollisen kimppuun.
Innokkuus korvaa pätevyyden
Tapahtuipa kerran tällain että meitsin warlock engineer heitti kolmella nopalla kolmella vuorolla peräkkäin mistcastin: ekalla vuorolla sain re-rollin kun oli warpstone charm, toisella magiasektion loppu siihen ja kolmannella velho ei saanu tehä mitää sinä ja seuraavana vuorona ja siihen osu closiksessa automaticly.
Sitten tuli vihainen örkkibossi joka sanoi "murr" ja meitsin velhosta jäi jäljelle vain monta palaa rotanlihaa..
Empiree vastaan pelatessa meitsin velho teki warplightningin knisuihin. Määräheitossa kaksi ykköstä ja velho posautti ittensä... tais ritareilla olla hauskaa
Sitten kerran mun ratling gun heitti kolme kertaa misfiren kahella nopalla peräkkäin (kyllä meinaan ketutti). Ekalla kerralla ei ammuttu ja muilla ammuttiin random-suuntaan ja molemmat osu ally-örkkeihin...
Skaveneitten epäonnenluku taitaa olla ykkönen
vai mitä sanotte?
Sitten tuli vihainen örkkibossi joka sanoi "murr" ja meitsin velhosta jäi jäljelle vain monta palaa rotanlihaa..
Empiree vastaan pelatessa meitsin velho teki warplightningin knisuihin. Määräheitossa kaksi ykköstä ja velho posautti ittensä... tais ritareilla olla hauskaa
Sitten kerran mun ratling gun heitti kolme kertaa misfiren kahella nopalla peräkkäin (kyllä meinaan ketutti). Ekalla kerralla ei ammuttu ja muilla ammuttiin random-suuntaan ja molemmat osu ally-örkkeihin...
Skaveneitten epäonnenluku taitaa olla ykkönen
Tätä peliä on hieno katsella mutta kallista pelata.
Dwarfit vs Orkit, kaveri laittaa chariotin flankkaamaan sitten kun se vuorolla 2-3 tulee (en muista tarkalleen) mun ironbrekersit ottaa iskut vastaan ja selviävät, huomatkaa että orkki armeija ei oo vielä päässyt iskuetäisyydelle 3-4 ironbrekersit voittaa chariotin ja saa sen kiinni!!!
eikä siinä vielä kaikki, sitten orkit alkaa heittää paniikki testejä ja mokaa kaikki ne !!! ja vuorolla 4-5 suurin osa orkeista on karannut kentältä
toi ei oo niin ihmeellistä, mutta tämä ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun kaverin chariotti on viihdyttänyt meidän porukkaa, ja sen takia siitä on tullut eräänlainen legenda
eikä siinä vielä kaikki, sitten orkit alkaa heittää paniikki testejä ja mokaa kaikki ne !!! ja vuorolla 4-5 suurin osa orkeista on karannut kentältä
toi ei oo niin ihmeellistä, mutta tämä ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun kaverin chariotti on viihdyttänyt meidän porukkaa, ja sen takia siitä on tullut eräänlainen legenda
-
VonVronski
No yhel mun kaverilla oli 20 stromverminii ja warlordi ja toisella mun kaverilla (mä ite siis vaan kattomassa) oli Strigoi vampyyri lordi ja 10 grave guardii. Skavenit lähtee chargeen kaikkien yllätykseksi warlordi ottaa challengen strigoita vastaan ja parin vuoron tappelun jälkeen warlordi overkillaa strigoin kolmella tähän lisätään standarti (jota ei ihme kyllä ollut undeadeilla mutta oli skaveneillä) sitte outnumber ni grave guardei lakoaa kuin heinää ld:lle
Ei ole ongelmia joita ei voi selvittää kanuunoilla!
-
Andromedus
Tuli mieleen että lahtasin kaverin command squadin(kaikki Dark Angeleitten spessuista)kahdella tau broadsidella kahdennellatoista vuorolla kun ammuin ohjuksilla nurkan takaa.
Sitten kerran kävi niin että hyökkäsin kolmella wychilla kaverin IG squadin kimppuun ja tapoin kaikki.
Sitten kerran kävi niin että hyökkäsin kolmella wychilla kaverin IG squadin kimppuun ja tapoin kaikki.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
The Unforgiven
Yhessä pelissä mun Executioner Champpa rynni kuuteentoista Handgunneriin niitten stand&shootista mikään ei osunut ja gunnereiden command groupin puutteen ansiosta mun champpa voittaa, gunnerit breikkaa ja champpa ajaa ne maihin
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
-
elector count
No kerran mulla oli kaks L2 Battle wizardia ja taioin ensin on foot magella ja tietysti kolme ykköstä , ei kai sille mitään mahtanut miscast mut onneks mitään sen kummempaa ei tapahtunut. Sitten taioin mtd maagilla ja sama homma kolme ykköstä mutta ei sekään sit loppujenlopuks kärsiny kun sen että seuraavalla vuorolla ei voi taikooMachiavelli kirjoitti:Mulla oli kerran kamppanjassa peli empiree vastaan. Ite pelasin sillo Dwarfeilla. Jokatapauksessa viimesellä vuorolla empiren swordsmanit (tai jotkut vastaavat) sai 5 woundia ironbrakereihin. Mulla tais olla niillä sillon 2+ savet. Jos olisin saanut yhenkin niistä savettua, olisin voittanut kyseisen combatin ja koko pelin. MUTTA, kohtalo puuttui ilkeällä tavalla peliin, heitin viidellä nopalla KAIKILLA ykkösen 8O . Se oli jotain käsittämätöntä.... niinpä mä sit otin turpaani siinä pelissä ku mun ironbrakerit lähti karkuun ja empiren äijät jyräs ne... Siitä tuli aika legenda meiän peliporukassa :lol: