HELSINKI FANATIC 2 31.3.-1.4.2007 Helsingin Messukeskuksessa
-
Atte Roine
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
HELSINKI FANATIC 2 31.3.-1.4.2007 Helsingin Messukeskuksessa
Fantasiapelit & Chaoskinder produly förevisar:
HELSINKI FANATIC 2
31.3-1.4.2007
Helsingin Messukeskuksessa Model-Expon yhteydessä (ja samalla lipulla myös "Lapsi 2007 - Vuoden hauskin viikonloppu" siitä lajista kiinnostuneille)
Ohjelmassa:
- Warhammer 2000p
- Warhammer 40.000 1750p
- LOTR 2x600p
Lisätieto ja Liput:
http://www.fantasiapelit.com/fanatic/
Lauantaiaamuna oikean oven löytämiseksi kartta.
HELSINKI FANATIC 2
31.3-1.4.2007
Helsingin Messukeskuksessa Model-Expon yhteydessä (ja samalla lipulla myös "Lapsi 2007 - Vuoden hauskin viikonloppu" siitä lajista kiinnostuneille)
Ohjelmassa:
- Warhammer 2000p
- Warhammer 40.000 1750p
- LOTR 2x600p
Lisätieto ja Liput:
http://www.fantasiapelit.com/fanatic/
Lauantaiaamuna oikean oven löytämiseksi kartta.
Viimeksi muokannut Atte Roine, Ke 28.02.2007 09:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa!"
Aikataulu lienee messukeskusteknisistä syistä jälleen erinomaisen kireä, mutta toivoakseni maalaamatonta Thorekia ei tässä turneessa tarvitsisi katsella. Saati sitten riittävän kuvaavaa batterytölkkithorekkia tai kohtuullisen kuvaavaa aaltopahvithorekkia. Maalatun Thorekin varmaan kestäisi pienellä kokovartalopuudutuksella, vaikka minun tuurillani niitä vastaan joutuisikin heittämään sen hattutempun.
it is apparent the intent has been revealed
- hc_andersen
Olisiko jopa mahdollisus erikoissankareiden kokonaiseen käyttökieltoon. Ei olisi ollenkaan paha juttu.hc_andersen kirjoitti:Hmm. Saataisiinkohan tuohon Thorekkiin päätös käyttää sitä kuten viimeaikaisissa GT:issä? Ei tarvitsisi sitten välttämättä katsella sitä joka kahdeksannella pelaajalla, tms, kuten Lahdessa.
Olikohan koko pelissä muita kiusallisesti pakkaa sekoittavia erikois-sankareita kuin Thorek... tokko kannattaa viskata semmoista neljääkymmentä yksikköä pesuveden mukana, jos yksi aiheuttaa päänsärkyä. Eivät ne armeijat soft-emboksi muutu tai peli käy herrasmiesmäiseksi, vaikka Luthor Huss juustoisine Fiery Demagogue -sääntöineen olisikin ottelurangaistusta kärsimässä.jamopower kirjoitti:Olisiko jopa mahdollisus erikoissankareiden kokonaiseen käyttökieltoon. Ei olisi ollenkaan paha juttu.
it is apparent the intent has been revealed
Sellaista on pakko vinkua ja pyytää, että josko ne 40k skenariot eivät taas olisi kaikki niin objektivepainotteisia. Nuo skenariot kun tuohoavat esim Thousand Sonsien ja World Eatereiden pelin aivan täysin. Ihan hyvin vaikka vain puolet skenarioista voisivat olla Fanatic06-Ropecon06 osastoa ja toinen puoli vähän perinteisempää menoa.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
- The Captain
- Valvoja
Sopiiko esittää vetoomus Storm of Chaoksen puolesta?
Samaan syssyyn vetoomus "maalatuista armeijoista" ja "riittävästä kuvaavuudesta". Tässä yhteydessä "maalatuksi armeijaksi" ei lasketa armeijaa, jossa on yksi yksikkö puoliksi maalattu, kaksi mustaksi sprayattua yksikköä ja loput täysin maalaamattomia. "Riittävä kuvaavuus" ei kata mustalla spraylla pohjamaalattuja juomatölkkejä.
Samaan syssyyn vetoomus "maalatuista armeijoista" ja "riittävästä kuvaavuudesta". Tässä yhteydessä "maalatuksi armeijaksi" ei lasketa armeijaa, jossa on yksi yksikkö puoliksi maalattu, kaksi mustaksi sprayattua yksikköä ja loput täysin maalaamattomia. "Riittävä kuvaavuus" ei kata mustalla spraylla pohjamaalattuja juomatölkkejä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Eikä kriisipukuja esittäviä, surffaavia palomiehiä!The Captain kirjoitti:"Riittävä kuvaavuus" ei kata mustalla spraylla pohjamaalattuja juomatölkkejä.
Toivottavasti maalauspinnoilla on taas iso osuus kokonaispisteistä, se oli meinaan hyvä juttu vuosi sitten.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Tänäkin vuonna paikalle, toivottavasti itse maalatulla armeijalle. Eri asia mikä se on tai mihin peliin. Saattaa tosin olla että ulkoilutan palkkadipattua EC:tä, jossei muuten onnistu.
Maalauspakko ehottomasti, ja tänä vuonna vielä ihan oikeesti. Toivottavasti ei tällä kertaa ole pöydän toisella puolella tölkkipodeja, tai niiden omistajaa. Kuolen pienen kuoleman joka kerta ku Jussi saapuu paikalle.
-Hyvönen-
Maalauspakko ehottomasti, ja tänä vuonna vielä ihan oikeesti. Toivottavasti ei tällä kertaa ole pöydän toisella puolella tölkkipodeja, tai niiden omistajaa. Kuolen pienen kuoleman joka kerta ku Jussi saapuu paikalle.
-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Tässä asiassa olen Abun kanssa täysin samaa mieltä. Silloin kun maalauspisteitä on paljon jaossa, niin ne jotka ovat laittaneet armeijaan paljon vaivaa (ja/tai rahaa) saavat edes jonkin vastineen nähdylle vaivalle.Abu kirjoitti:Toivottavasti maalauspinnoilla on taas iso osuus kokonaispisteistä, se oli meinaan hyvä juttu vuosi sitten.
T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- The Captain
- Valvoja
Minä nyt en niinkään kaipaa niitä lisäpisteitä kuin sitä, että ne, jotka oikeasti ovat nähneet vaivan (tai maksaneet rahan) maalattuun armeijaansa, saavat myös pelata maalattuja armeijoita vastaan. Sitä minä kaipaan enemmän kuin muutamaa turnauspistettä.Salonen kirjoitti:Tässä asiassa olen Abun kanssa täysin samaa mieltä. Silloin kun maalauspisteitä on paljon jaossa, niin ne jotka ovat laittaneet armeijaan paljon vaivaa (ja/tai rahaa) saavat edes jonkin vastineen nähdylle vaivalle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?