"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldar army Quilu

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Lumppu
Viesti:

Eldar army Quilu

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Terve kaikille! Sain viimeinkin kuvia Eldar-armeijastani. :)
Olen maalannut about 2 vuotta, ja armeija on vaihtunut useaan otteeseen, mutta ei ole kunnon armeijaa tämän armeijan lisäksi.

En panostanut Guardianeihin määränsä vuoksi. Minulla oli myös pieniä
vaikeuksia tasaisen valkoisen kanssa, mutta se on mitä on.

Mutta itse kuviin :

Joo,eli näihin en kiinnittänyt kauheasti vaivaa, mutta eipä se haittaa.
Guardians

Sauva on todella sotkuinen, mutta muuten olen ihan tyytyväinen.
Warlock Ruash

Huomasin polvessa tuon läiskän kuvien ottojen jälkeen :(
Wraithguard edestä

Huomatkaa basessa "laatta"
Wraithguard takaa

Farseeriin yritin jotain hienoa aseeseen, en tiedä onnistuiko.
Farseer

Olen ihan tyytyväinen viittaan.
Farseerin viitta

Pikku Mörköloordi
Wraithlord Falorosh (Pose)

Huomatkaa pentukatse :)
Wraithlord Falorosh (Edestä)

Starcannonin vihreään osaan meni hieman valkoista..
Wraithlord Falorosh (Sivulta)

Ajattelin, että se (hän) kävelee jossain kirotussa maassa.
Wraithlord Falorosh (Base)

Kuljetus tarkoitukseen :) .
Wave Serpent (Väriteema)

-II-
Wave Serpent (Läheltä)

Hieman base pilkistää.
Wave Serpent (Sivulta)

Kompisar,friends,comrades, kaverukset!
Kaverukset

Koko armeija!
Armeija

Kommenttia tulemaan! Kiitos.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
-Tupe

Viesti Kirjoittaja -Tupe »

En ole kyllä ikinä nähnyt toimivampaa väriteemaa eldareilla! maalaus jälki on keskin kertaista, mutta pelipöydällä on melkosen vaikuttava näky jatka samaan malliin!
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

juu ihan kivojahan nämä ovat saanko kysyä montako pistettä tässä on?
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
waloks

Viesti Kirjoittaja waloks »

aika kiinostavia ekaa kertaa olen nähnyt vihreitä eldar ukkoja :D
Metsämies

Viesti Kirjoittaja Metsämies »

variteemasta pidän highlaitteja voisi tosin olla edes jonkin laisia. :D Siis ihan hieno kokonaisuus peliarmeijana.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

varsin hyvännäköinen peliarmeija, mutta värit kaipaavat korostuksia/varjostuksia. esim green ink tohon vihreän päälle ja rutkasti laimennettu brown ink valkoisen päälle. näyttäisi vielä paremmalta. suosittelen.

kuinkas kauan sitä ollaan maalailtu?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Korppu3

Viesti Kirjoittaja Korppu3 »

Sephirot kirjoitti:varsin hyvännäköinen peliarmeija, mutta värit kaipaavat korostuksia/varjostuksia. esim green ink tohon vihreän päälle ja rutkasti laimennettu brown ink valkoisen päälle. näyttäisi vielä paremmalta. suosittelen.

Hän sanoi tuossa, että about 2 vuotta
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Itse olen nähnyt kaikki Lifenä, ja Wraithlord, wawe serpent, yms ovat hienosti tehty, guardianit nyt ovat sitä sun tätä, hyvä vaan et maalit on pysynyt kohdillaan. Oneksi ostit uuden warseerin, kun se entinen oli ihan etukenossa, ihme ettei naamallaan. ;)
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

ah! en huomannut, mutta sitä suuremmalla syyllä kannattaa alkaa jo opetella simppelit drybrushit ja ink washit. itse olen harrastanut noin kolme vuotta ja maalaan näin hyvin. noissa ei ole käytetty mitään ink washeja tai drybrusheja monimutkaisempaa. (layereiden lisäksi)

toivottavasti tämä innosti kokeilemaan...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Lumppu
Viesti:

Sephirot kirjoitti:varsin hyvännäköinen peliarmeija, mutta värit kaipaavat korostuksia/varjostuksia. esim green ink tohon vihreän päälle ja rutkasti laimennettu brown ink valkoisen päälle. näyttäisi vielä paremmalta. suosittelen.

Osaan kyllä nuo drybrushaukset sun muut tekniikat, mutta halusin vihreästä tasaisen.Ja kyllä voin highlightiä laittaa jos yleisö pyytää. :)

Ja ruskea inkki vähän sotkee valkoista, ja jos korjailee (vaikka ohuellakin) valkoisella sotkuja, tulee paksu ja kokkareinen maali. Joissakin valkoisissa olen käyttänyt ruskeaa inkkiä.

Mutta kertokaa myös tuosta aseesta, ja miten se onnistui.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Mitä voisi sanoa, hieno armeija, kohtuu hienolla väriteemalla :) Guardianin musta naama ei ollut oikein sopivan näköinen, mutta muuten olivat Guardianit kelpo "nappeja". Farseer, Wraithguardian, Wave Serpent, ja Wraithlord olivat erityisen hyvin onnistuneita (Ja Warlockilla oli hienot drybrushaukset hiuksissa :) )

Täytyy vielä noista koruista kysyä, että onko se valkoinen siinä heijastus, vaiko täplä? Jos se on heijastus, olisi voinut tehdä siitä ehkä hiukan "Ei niin valkoisen".
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Todella hienoja =D
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Lumppu
Viesti:

Goblinoid kirjoitti: Täytyy vielä noista koruista kysyä, että onko se valkoinen siinä heijastus, vaiko täplä? Jos se on heijastus, olisi voinut tehdä siitä ehkä hiukan "Ei niin valkoisen".
Ite on heijastukset maalattu gemeihin :)
Mariini man

Viesti Kirjoittaja Mariini man »

Aabe kirjoitti:variteemasta pidän highlaitteja voisi tosin olla edes jonkin laisia. :D Siis ihan hieno kokonaisuus peliarmeijana.
samaa mieltä. jatka samaan rattaan. :)
Lumppu
Viesti:

Kertokaapa kiltit sotulaiset, miten tuo miekan( Peitsi, sauva mikä onkaan) onnistui. Se on ihan ensimmäinen yritys saada jotain efektiä aseeseen.

Kiitos :)
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Ihan hyvin noin ekaksi efektiksi, mutta suosittelen korostamaan sen valkoisen reunoja vielä punasella ja pieni blendi siihen väliin ei olisi myöskään pahitteeksi.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Lumppu
Viesti:

Pesis kirjoitti:Ihan hyvin noin ekaksi efektiksi, mutta suosittelen korostamaan sen valkoisen reunoja vielä punasella ja pieni blendi siihen väliin ei olisi myöskään pahitteeksi.
Tein sen "salaman" silleen, että punaisella ensiksi ja valkoinen päälle. Tiedä sitten näkyykö se punainen.
waloks

Viesti Kirjoittaja waloks »

tuleekos lisää kauniita vihreitä eldar ukkoja
Lumppu
Viesti:

Lari42 kirjoitti:tuleekos lisää kauniita vihreitä eldar ukkoja
Voi olla, en tiedä teenkö uude topicin niille.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Hieno väriteema, melkein juuri samanlainen kuin olen ajatellut eldarilleni(jota ei kumminkaan taida tulla)! Varsinkin Guardianeissa maalit ovat paksuja. Highlighteja saisi olla vaähän kaikissa lisää. Valkoisessa ei ole pohjalla harmaata yms. vaan se on vain valkoinen värikerros. Miksi?
Muuten ihan kivaa pelitasoa ja näyttävät yhdessä hyvältä!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”