Helsinki Fanatic 2 Lotr
Helsinki Fanatic 2 Lotr
Ajattelin tehdä ihan oman topikin Fanaticista jossa keskustellaan vain Lotr osiosta.
Lotr turnauksessa pelattavat skenut:
Domination
Pitched Battle
Take and Hold
To Kill a King
Meeting Engagement
Storm the Camp
Reconnoitre
Itselläni olisi yksi kysymys, jos joku viisaampi voisi kertoa. Onko tässä turnauksessa sallittu, että yksi Saattueen jäsen saa liittoutua armeijaan ilman teemapiste menetyksiä, jos armeija on koostunut yhdestä Lomen armeijalistasta?
Mielipiteitä kokoonpano ja kuvaavuus pisteistä?
Onkos teistä moni lähdössä? Itse olen menossa, ja ilmoittaudunkin heti kun saan majoitus ongelman ratkaistua.
Millaisilla armyilla menossa? Itse lähden Grey Companylla ja Rautapihalla.
Mitä mieltä skenuista? Kun niitä katsoin niin ihan hyviltä näyttivät. Plussaa oli varsinkin se, että Cornered oli poissa.
Keskustelua Fanatic 2 Lotr osiosta.
Sotavasaran jäsenistä Fanaan lähdössä:
Elrontti (ilmoittautunut)
Elladan (ilmoittautunut)
banzgo (ilmoittautunut)
Lieutenant of Morgul (ilmoittautunut)
koomaSonkku (ilmoittautunut)
Oberon_
skijump
Sauron
Dru Perim
Gondorin Marko (ilmoittautunut)
Gorzag
Tankki
Smirre
miQ (ilmoittautunut)
Lotr turnauksessa pelattavat skenut:
Domination
Pitched Battle
Take and Hold
To Kill a King
Meeting Engagement
Storm the Camp
Reconnoitre
Itselläni olisi yksi kysymys, jos joku viisaampi voisi kertoa. Onko tässä turnauksessa sallittu, että yksi Saattueen jäsen saa liittoutua armeijaan ilman teemapiste menetyksiä, jos armeija on koostunut yhdestä Lomen armeijalistasta?
Mielipiteitä kokoonpano ja kuvaavuus pisteistä?
Onkos teistä moni lähdössä? Itse olen menossa, ja ilmoittaudunkin heti kun saan majoitus ongelman ratkaistua.
Millaisilla armyilla menossa? Itse lähden Grey Companylla ja Rautapihalla.
Mitä mieltä skenuista? Kun niitä katsoin niin ihan hyviltä näyttivät. Plussaa oli varsinkin se, että Cornered oli poissa.
Keskustelua Fanatic 2 Lotr osiosta.
Sotavasaran jäsenistä Fanaan lähdössä:
Elrontti (ilmoittautunut)
Elladan (ilmoittautunut)
banzgo (ilmoittautunut)
Lieutenant of Morgul (ilmoittautunut)
koomaSonkku (ilmoittautunut)
Oberon_
skijump
Sauron
Dru Perim
Gondorin Marko (ilmoittautunut)
Gorzag
Tankki
Smirre
miQ (ilmoittautunut)
Viimeksi muokannut Elrontti, Ma 19.03.2007 18:05. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Elrontti kirjoitti:Onko tässä turnauksessa sallittu, että yksi Saattueen jäsen saa liittoutua armeijaan ilman teemapiste menetyksiä, jos armeija on koostunut yhdestä Lomen armeijalistasta?
Siis Grey Company (johon olet varmaan saattueen jäseniä liittämässä) saa liittoutua Fellowshipin kanssa, etkä menetä teemapisteitä liittoutumalla, ellei teema mene ihan pieleen.
Itse ilmottauduin tänään ja olen tulossa Wood Elffeillä ja Angmarilla.
- Lieutenant of Morgul
Tarkoitus olisi tulla. Armeijoina Easterlingit + Khandit. Ei tullut oikein menestystä Lahden F4:ssa U-scouteilla ja nyt vaihdoin rotua.
Hyvillä yhä Lothlorienilla + Boromir tai Legolas saattueesta. (Täydet teemat?)
Kiva kun on tuollainen "Paras LOTR-miniatyyri-arvostelu". Tarvitsee pistää napit nyt fiiniin kuntoon.
Hyvillä yhä Lothlorienilla + Boromir tai Legolas saattueesta. (Täydet teemat?)
Kiva kun on tuollainen "Paras LOTR-miniatyyri-arvostelu". Tarvitsee pistää napit nyt fiiniin kuntoon.
- Lieutenant of Morgul
-
koomaSonkku
Tulossa ollaan, jo vaan saan majoituksen järjestettyä (ei kellään olisi vapaata nurkkaa jossa voi yöpyä? Pistäkää YV:tä jos löytyy). Viime vuonna homma kaatui majoitukseen, mutta nyt yritän päästä paikalle keinolla millä hyvänsä. Armeijoina Rautapiha (17 crossbow nuolta, mm...) ja hyvksillä perus-Helffit tai Welffit (riippuu siitä että saanko maalattua).
- Gondorin Marko
Juu, pelaamaan tullaan ja ehdin jo ilmottautuakin. Tällaiset kunnon turnaukset suurissa puitteissa on ihan mahtavia. Model Expossakin tuli viime vuonna kierreltyä ahkerasti pelien välillä. Vaikka Lahden Fanaticilla onkin kenties turnauksen puolesta enemmän annettavaa kuin Helsingillä, on Helsingin Model Expo aivan omaa luokkaansa.
Ensimmäistä kertaa lähden nyt kokeilemaan ilman Mordor troll chieftainia ja Witch Kingiä. Mordorin apuna on nyt myös Easterlingejä. (Eilen alkoi konvertointi, viikon päästä toivottavasti pääsen maalauspuuhiin)
Hyviksistä pöydälle päätyvät Dol Amrothit, joiden avuksi rientää kourallinen rangereita kunhan pääsevät ulos bokseistaan. Maalattavaa ja suurelta osin konvertoitavaa riittää tälläkin kertaa yli 30 ukon verran. Käytän aina Fanaticeja tekosyynä maalata uusia joukkoja kun ei muuten tule pensseliin paljon koskettua. Ja kun pelaamaan ennättää vain pari kertaa vuodessa (Fanaticit), ehtii uusia figuja aina kertyä pöydille pyörimään.
Tänä vuonna muuten suosittelisin mukaan aikoville myös ilmottautumista turnaukseen
Ettei viime vuoden fiasko pääse toistumaan... Tällä hetkellä ilmottautuneita näyttäisi olevan kokonaiset kaksi:
http://www.fantasiapelit.com/fanatic/in ... main=lista
Ensimmäistä kertaa lähden nyt kokeilemaan ilman Mordor troll chieftainia ja Witch Kingiä. Mordorin apuna on nyt myös Easterlingejä. (Eilen alkoi konvertointi, viikon päästä toivottavasti pääsen maalauspuuhiin)
Hyviksistä pöydälle päätyvät Dol Amrothit, joiden avuksi rientää kourallinen rangereita kunhan pääsevät ulos bokseistaan. Maalattavaa ja suurelta osin konvertoitavaa riittää tälläkin kertaa yli 30 ukon verran. Käytän aina Fanaticeja tekosyynä maalata uusia joukkoja kun ei muuten tule pensseliin paljon koskettua. Ja kun pelaamaan ennättää vain pari kertaa vuodessa (Fanaticit), ehtii uusia figuja aina kertyä pöydille pyörimään.
Tänä vuonna muuten suosittelisin mukaan aikoville myös ilmottautumista turnaukseen
http://www.fantasiapelit.com/fanatic/in ... main=lista
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
Joista toinen olen minä. Pistäkääs pojat (ja tytöt) ilmoittautuen, ettei meidän tarvitse Elladanin kanssa kahdestaan pelailla.Gondorin Marko kirjoitti: ...Tällä hetkellä ilmottautuneita näyttäisi olevan kokonaiset kaksi
Armeijat ovat vähäväkinen Mordor ja kaartilais-kävyt. Jos konvertointi- ja maalausintoa löytyy ekstrasti, niin Mordor muuttuu muodikkaasti Angmariksi ja käpyjen heroja ja ja kaartilaisia (Khazad Guard) vaihdetaan kilpi- ja jousikävyiksi.
Skenuista en voi sanoa oikein juuta eikä jaata, koska olen tulossa ensi kertaa LoTR-turneeseen ja armeijat tulevat olemaan tällä kertaa mitä ovat huolimatta skenuista. Odotan siis häviäväni lähes kaikki pelini joka tapauksessa.
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Kyllähän minäkin sinne olen tulossa, kun kirjoitkukset ovat siinä vaiheessa jo ohi. Lisäksi taidan tuoda molemmat veljeni mukana.
Skenaariot ovat melko hyvät, vaikkakaan eivät juuri poikkea Lahti Fanaticista. Plussaa erityisesti Corneredin poistamisesta. Vihdoinkin.
Listoina tulee hyviksille vanha tuttu Gondor. Taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi sille listalle vähään aikaan, kun pitäisi tehdä Welffi ja Arnor listat. Pahiksille otan todennäköisesti sen katapullti listan, joka tuolla armeijalistat osiolla onkin. Saavatpahan kaiken maailman puska haltioiden ampujat maistaa omaa lääkettään.
Skenaariot ovat melko hyvät, vaikkakaan eivät juuri poikkea Lahti Fanaticista. Plussaa erityisesti Corneredin poistamisesta. Vihdoinkin.
Listoina tulee hyviksille vanha tuttu Gondor. Taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi sille listalle vähään aikaan, kun pitäisi tehdä Welffi ja Arnor listat. Pahiksille otan todennäköisesti sen katapullti listan, joka tuolla armeijalistat osiolla onkin. Saavatpahan kaiken maailman puska haltioiden ampujat maistaa omaa lääkettään.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
- Gondorin Marko
Tsemppiä kirjoituksiin!Gorzag kirjoitti:Kyllähän minäkin sinne olen tulossa, kun kirjoitukset ovat siinä vaiheessa jo ohi.
Näin on. Muutoksista paras.Gorzag kirjoitti:Plussaa erityisesti Corneredin poistamisesta. Vihdoinkin.
Jees. Hyvä lista, kävin juuri sitä vakoilemassa. Legolakselle kiveä päähän vaan. Mahdollisimman paljon toisistaan poikkeavia armeijoita ainakin itse toivon turnauksissa vastaan - en pelkkiä haltioita.Gorzag kirjoitti:Pahiksille otan todennäköisesti sen katapullti listan, joka tuolla armeijalistat osiolla onkin. Saavatpahan kaiken maailman puska haltioiden ampujat maistaa omaa lääkettään.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
Itse toimin viimevuotiseen tapaan turnauksen varapelaajana, joten varmasti pelaajia on vähintään neljä.
Jos pelikentälle asti päädyn, niin omat armeijani tulevat olemaan niitä perinteisiä. Tai sitten otan jotain vähälukuista ja todellä häröä, jotta pelini ovat nopeita ja aikaa jää muuhun tarvittavaan enemmän.
Jos pelikentälle asti päädyn, niin omat armeijani tulevat olemaan niitä perinteisiä. Tai sitten otan jotain vähälukuista ja todellä häröä, jotta pelini ovat nopeita ja aikaa jää muuhun tarvittavaan enemmän.
Toisin kuin Lahti Fanaticissa, tällä kertaa teemapisteet eivät määräydy sen mukaan, onko armeija liittounut vai ei, tai mitä liittolaisia sillä tarkalleen on. Teemapisteitä saa kuten turnauksen säännöissä on ilmoitettu, eli sen mukaan miten hyvin (vastustajasi mielestä) armeijasi sopii LOTR-elokuvien/Tolkienin kirjojen/GW:n lähdemateriaalien esittämään kuvaan Keskimaasta.Elrontti kirjoitti:Onko tässä turnauksessa sallittu, että yksi Saattueen jäsen saa liittoutua armeijaan ilman teemapiste menetyksiä, jos armeija on koostunut yhdestä Lomen armeijalistasta?
Phil Kelly says "No!"