"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusi pelimuoto!!!

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

JunttuThaLictor kirjoitti:Jostai lukenu et gw tuottaa siis 1:65cm kokoon toteutettui figui, jolloin tuuma vois olla jtn 1,5 m.

Mutjoo itekki joskus miettiny jtn tollasta ja laivatykit ruttovie tottakai mukaa!! Ite oon taas miettiny jtn 40k koossa toteutettavaa ilmataistelu hommaa mut toistaseks idean oon hyllyttäny.
Aeronautica?Ilmataistelut on jo.
Walska

Viesti Kirjoittaja Walska »

Kuullostaa kivalta..

Minun mielipide:
-Laivoilla voisi olla pistetys ja optionssit
-laivoihin saa optionssien mukaan aseita joilla voi ampua, jos oma "figu" on siitä esim: 2 tuumaa
-ja laivoja ammuttaessa vois olla joku vahinko taulukko kuten tankeissa
-Jos haluaa laivan itselleen tulee sinne hyökätä ja hoidella miehistö

näin.. :)
JunttuThaLictor

Viesti Kirjoittaja JunttuThaLictor »

Oops joo kiitti ko muistutit anaheim.

Loisto säännöt oli daider kehittäny, mut mitä jos jamppaaja tekis ne laivasäännöt.

Ja mun kanta edellee, laiva ja rannikkotykit mukaan!!
<(\__/)---<<<
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
Bunny is death... SÄÄDSÄDSÄD LMAO
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Edelleenkin kannatan VDR:ää. Jos laivatykin haluatte, niin miten olisi esim seuraava

Doomhammer ship cannon
R 72" S 9 AP 2 Ordance 1/Large blast Twinlinked.

Eli normaali Battle cannon Mega-weapon ja Twinlinked upgradeilla. Aluksen tulee tosin olla warmachine luokkaa, tai sitten kiinteä tykkiasema.

Mitä ylimääräisiä sääntöjä muka kaipaatte laivoille, joita VDR ei tue?
Laivanvaltaus kesken taistelun? Ennemminkin oma skenaarionsa kuin kesken taistelun tehtävä operaatio.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

Mielenkiintoista, muistaakseni WD 293 numerossa oli 'EAVY METAL chowcase örkkien TITANORK piraatti laiva.

Kyseinen paatti innosti itseänikin suunnittelemaan jos jonkinlaista paattia, pienoismalli luetteloista saattaa löytää sopivia aihioita suht oikeassa mittakaavassakin
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

WH_freak kirjoitti:Mielenkiintoista, muistaakseni WD 293 numerossa oli 'EAVY METAL chowcase örkkien TITANORK piraatti laiva.

Kyseinen paatti innosti itseänikin suunnittelemaan jos jonkinlaista paattia, pienoismalli luetteloista saattaa löytää sopivia aihioita suht oikeassa mittakaavassakin
joo,repeilin sille kuvalle pitkään ja hartaasti :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”