Aeronautica?Ilmataistelut on jo.JunttuThaLictor kirjoitti:Jostai lukenu et gw tuottaa siis 1:65cm kokoon toteutettui figui, jolloin tuuma vois olla jtn 1,5 m.
Mutjoo itekki joskus miettiny jtn tollasta ja laivatykit ruttovie tottakai mukaa!! Ite oon taas miettiny jtn 40k koossa toteutettavaa ilmataistelu hommaa mut toistaseks idean oon hyllyttäny.
Uusi pelimuoto!!!
Kuullostaa kivalta..
Minun mielipide:
-Laivoilla voisi olla pistetys ja optionssit
-laivoihin saa optionssien mukaan aseita joilla voi ampua, jos oma "figu" on siitä esim: 2 tuumaa
-ja laivoja ammuttaessa vois olla joku vahinko taulukko kuten tankeissa
-Jos haluaa laivan itselleen tulee sinne hyökätä ja hoidella miehistö
näin..
Minun mielipide:
-Laivoilla voisi olla pistetys ja optionssit
-laivoihin saa optionssien mukaan aseita joilla voi ampua, jos oma "figu" on siitä esim: 2 tuumaa
-ja laivoja ammuttaessa vois olla joku vahinko taulukko kuten tankeissa
-Jos haluaa laivan itselleen tulee sinne hyökätä ja hoidella miehistö
näin..
-
JunttuThaLictor
Edelleenkin kannatan VDR:ää. Jos laivatykin haluatte, niin miten olisi esim seuraava
Doomhammer ship cannon
R 72" S 9 AP 2 Ordance 1/Large blast Twinlinked.
Eli normaali Battle cannon Mega-weapon ja Twinlinked upgradeilla. Aluksen tulee tosin olla warmachine luokkaa, tai sitten kiinteä tykkiasema.
Mitä ylimääräisiä sääntöjä muka kaipaatte laivoille, joita VDR ei tue?
Laivanvaltaus kesken taistelun? Ennemminkin oma skenaarionsa kuin kesken taistelun tehtävä operaatio.
Doomhammer ship cannon
R 72" S 9 AP 2 Ordance 1/Large blast Twinlinked.
Eli normaali Battle cannon Mega-weapon ja Twinlinked upgradeilla. Aluksen tulee tosin olla warmachine luokkaa, tai sitten kiinteä tykkiasema.
Mitä ylimääräisiä sääntöjä muka kaipaatte laivoille, joita VDR ei tue?
Laivanvaltaus kesken taistelun? Ennemminkin oma skenaarionsa kuin kesken taistelun tehtävä operaatio.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
joo,repeilin sille kuvalle pitkään ja hartaastiWH_freak kirjoitti:Mielenkiintoista, muistaakseni WD 293 numerossa oli 'EAVY METAL chowcase örkkien TITANORK piraatti laiva.
Kyseinen paatti innosti itseänikin suunnittelemaan jos jonkinlaista paattia, pienoismalli luetteloista saattaa löytää sopivia aihioita suht oikeassa mittakaavassakin