ward save..
- goblin king
ward save..
Olen käsittänyt,että ward save on vain taikoja vastaan oleva suoja....olenko käsittänyt oikein...
örkit valtaamaan se mikä niille kuuluu!
(mitäs tämä tarkoittaa..ihmä päähän pistos..)
(mitäs tämä tarkoittaa..ihmä päähän pistos..)
- goblin king
No mitä oikein olen Hoc kirjaa tulkinut niin demonien ward save häviää siinä vaiheessa kun joku vahingoittaa niitä magialla.
Mutta siitä en tiedä pystyykö, Ward save torjumaan magiaa.
Enpä oikein usko.
Tai sanokaa te viisaamat, kun itse en pahemin ole Rule-bookia lukenut.
Swarmpedit: Juu no joku taitaakin tietää enemmän näistä säänöistä kuin minä.
Mutta siitä en tiedä pystyykö, Ward save torjumaan magiaa.
Enpä oikein usko.
Tai sanokaa te viisaamat, kun itse en pahemin ole Rule-bookia lukenut.
Swarmpedit: Juu no joku taitaakin tietää enemmän näistä säänöistä kuin minä.
Viimeksi muokannut Swarmp, Ke 28.03.2007 14:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Sword of teclis
Näin eli tiivistettynä (ja rautalangasta väännettynäJani kirjoitti:Niin siis molemmilla voi torjua taikojakin, myös armour savella (ellei loitsussa erikseen mainita "with no armour saves").
Armour saven ja ward saven voi ottaa kaikkia hyökkäyksiä vastaan paitsi jos hyökkäyksen kuvaus sanoo että armour/ward savea ei saa ottaa.
Sitten on kummallisempia panssareita ja wardeja jotka toimivat vain tietyntyyppisiä hyökkäyksiä vastaan. Esim. Tämä demoninen ward save sisältää maininnan että sitä ei saa taijottuja hyökkäyskiä vastaan eli taikoja vastaan et ole näitä heittämässä.
Eli tässä pelissä jos sinun figurilla on jonkinlainen suoja/suojat niin perusoletus on että saat käyttää sitä. Se on sitten hyökkäyksessä erikseen sanottu saako sitä vai ei.
Edit:\ Säännöt osiot on sitä varten että täällä riidellään sanamuodoista (kansan kielellä pilkunnussintaa ongelma tilanteissa
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
- Lord Mikke
Oikein. Tosin tarkennan vielä sen verran että ihan normaaleja wardeja poistavia itemeitä ei ole pelissä kuin ihna muutama pari, mikä helpottaa peliä.flagu kirjoitti:Näin eli tiivistettynä (ja rautalangasta väännettynäJani kirjoitti:Niin siis molemmilla voi torjua taikojakin, myös armour savella (ellei loitsussa erikseen mainita "with no armour saves").)
Armour saven ja ward saven voi ottaa kaikkia hyökkäyksiä vastaan paitsi jos hyökkäyksen kuvaus sanoo että armour/ward savea ei saa ottaa.
Peril of Warp
Wardeja on erilaisia. Ja se tarkempi tieto niiden käyttöalueesta löytyy Army Bookista.
Esim. WElffien 3+ wardi (tulee itemistä) on sellainen, että se on voimassa niin pitkään, kunnes joku pääsee siitä läpi. Sen jälkeen ward on rikki, sitä ei ole enää, joten.. jos sellainen 3+ welffimöhkö tulee vastaan, niin ammutaan sarjatulta, jotta saadaan se wardi pois ja sen jälkeen jollain järeämmällä jos löytyy.
Muistaakseni taikoja vastaan on myös olemassa wardi? (jollain, tietääkö joku?).
Saa nähdä, koska ilmestyy armori, jossa on sekä AS, että Ward -re-roll, jos se juustoarmori tulee, niin turhautuminen taitaa olla lähellä sataa %...
Esim. WElffien 3+ wardi (tulee itemistä) on sellainen, että se on voimassa niin pitkään, kunnes joku pääsee siitä läpi. Sen jälkeen ward on rikki, sitä ei ole enää, joten.. jos sellainen 3+ welffimöhkö tulee vastaan, niin ammutaan sarjatulta, jotta saadaan se wardi pois ja sen jälkeen jollain järeämmällä jos löytyy.
Muistaakseni taikoja vastaan on myös olemassa wardi? (jollain, tietääkö joku?).
Saa nähdä, koska ilmestyy armori, jossa on sekä AS, että Ward -re-roll, jos se juustoarmori tulee, niin turhautuminen taitaa olla lähellä sataa %...
- Karl Van Dieter
Vc:n Ring of the night sekä kruunu ainakin taitavat antaa wardin myös magiaa vastaan, ellei tietty maaginen hyökkäys kiellä wardin käyttöä, mutta noin yleisesti ottaen. Niissä ei ole erikseen mainittu, miltä wardi suojaa, joten suojaavat yleisesti ottaen kaikelta.Foo bar kirjoitti:Muistaakseni taikoja vastaan on myös olemassa wardi? (jollain, tietääkö joku?).
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
- Cannonball
Re: jaaha
..ja näidenkin kuvauksessa on sanottu ettei wardeja saa ottaa.Jurpo kirjoitti:Ei ihan kaikelta. Jotkut hyökkäykset eivät aiheuta woundeja vaikka tappavatkin. Pit of Shades ja Tzeentchin korkein loitsu tulevat ensimmäisenä mieleen.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.