muovitikku(2mm) ja stuffia kynttilään,kirja plastic cardista (0,5mm),kannet ehkä paksummat,myös stuffia jos katsot tarpeelliseksi.esko kirjoitti:Oisko neuvvoja aukinaisen kirjan ja kynttilöiden tekemiseen???
Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Kiitos, mutta sanon "eipä ole kovun riittävät neuvvot. Kun kaikkihan ton keksii mutta kaipaisin vähän tarkempaa...Anaheim kirjoitti:muovitikku(2mm) ja stuffia kynttilään,kirja plastic cardista (0,5mm),kannet ehkä paksummat,myös stuffia jos katsot tarpeelliseksi.esko kirjoitti:Oisko neuvvoja aukinaisen kirjan ja kynttilöiden tekemiseen???
P.S. Olen kysynyt joskus ennenkin mutten ole saanut vastausta. Olen hankkimassa gs:ssää ja herää kysymys, kuinka paljon on aikaa työstää ennen kuivumista?
Welcome to the jungle.
-
Puistosissi
Esim: http://www.battlewagon-bits.com/Puistosissi kirjoitti:Mistä saisi ostettua bitsejä, esim, plasmaguneja ja muuta tuollaista pientä?
Muilta käyttäjiltä käytettynä oon ainakin itse hankkinut, ja pelikavereiden bitz bokseistaPuistosissi kirjoitti:Mistä saisi ostettua bitsejä, esim, plasmaguneja ja muuta tuollaista pientä?
EDIT: Mistä SM bokseista saa meltoja ja plasmaguneja?
Ja ainakin Tactical Squad boksissa taitaa tulla kaikki spessuaseet nykyään.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Tuli katseltua SM kodeksia ja heräsi kysymys traiteista.
Eli esim. jos vaikka minulla olisi crimson fist armeija ja sen traittina on suffer not alien to live (orks), niin käsitykseni mukaan SM kodeksi sanoo että niille ei saa vaihtaa traitteja. Eli pystyisikö minulla olemaan crimson fist armeija jonka traitteina olisi joku muu kuin kodeksin määräämä, vai tulevatko figupoliisit, antavat elinkautisen figuilukiellon ja takavarikoivat kaikki figuni ja maalipurkkini?

Eli esim. jos vaikka minulla olisi crimson fist armeija ja sen traittina on suffer not alien to live (orks), niin käsitykseni mukaan SM kodeksi sanoo että niille ei saa vaihtaa traitteja. Eli pystyisikö minulla olemaan crimson fist armeija jonka traitteina olisi joku muu kuin kodeksin määräämä, vai tulevatko figupoliisit, antavat elinkautisen figuilukiellon ja takavarikoivat kaikki figuni ja maalipurkkini?
Periaatteessa et saisi pelata niitä eri traiteilla käyttäen Crimson Fists -nimeä, vaan sinun pitäisi keksiä niille sitten joku oma nimi, ja kenties minimaalinen ero väriteemaan. "Nää on 'Reddish Fists', ja näillä on vasen kenkä sininen"Möhkelö kirjoitti:Tuli katseltua SM kodeksia ja heräsi kysymys traiteista.
Eli esim. jos vaikka minulla olisi crimson fist armeija ja sen traittina on suffer not alien to live (orks), niin käsitykseni mukaan SM kodeksi sanoo että niille ei saa vaihtaa traitteja. Eli pystyisikö minulla olemaan crimson fist armeija jonka traitteina olisi joku muu kuin kodeksin määräämä, vai tulevatko figupoliisit, antavat elinkautisen figuilukiellon ja takavarikoivat kaikki figuni ja maalipurkkini?![]()
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ne ovat kyseisen henkilön statteja, joita pitää vilkuilla vähän väliä pelejen aikana. Ws on taistelu taito ja A on hyökkäykset.Jauli kirjoitti:Mitä ne lyhenteet niissä armybookeissa meinaa?, esim.WS,A nje...
Pienestä sääntökirjasta s 4. Siellä on lueteltu kaikki ja mitä ne ovat.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Tapahtui pienenpieni onnettomuus kun Falconia aloin kokoamaan. Kömpelyytäni onnistuin rikkomaan toisen laatikon mukana tulleista lasikuomuista (en keksi oikeaa sanaa nyt). Onko mahdollista saada uutta ostettua ilman, että täytyy ostaa uusi Falcon/WaweSerpent/FirePrism-pakkaus ja silloinkin jäisi yksi kuomu vajaaksi?
Vai täytyykö pärjäillä haljenneella kuomulla?
-
Necron Loiri
GW:n Mail Orderista pystyisi varmaan tilaamaan, mutta tulee melko kalliiksi ostaa vain noin pieni osa. Muitakin nettikauppoja kannattaa vilkuilla Täältäkin voi kysellä. Ihmisillähän on aika isot bit boxit, joskin se Falconin mukana taitaa tulla vain se yksi kuomu, joten voi olla hankalaa löytää. Toinen vaihtoehto tietysti on tehdä oma. Esimerkiksi blistereiden läpinäkyvä muovitsydeemi (enpä minäkään keksinyt sopivaa sanaa) voisi olla oiva materiaali.
- Hands_of_blue
Konveroi siitä hajonnut kuomu, ei liene liian vaikeaa kun se kerran on jo valmiiksi rikkiShireh kirjoitti:Tapahtui pienenpieni onnettomuus kun Falconia aloin kokoamaan. Kömpelyytäni onnistuin rikkomaan toisen laatikon mukana tulleista lasikuomuista (en keksi oikeaa sanaa nyt). Onko mahdollista saada uutta ostettua ilman, että täytyy ostaa uusi Falcon/WaweSerpent/FirePrism-pakkaus ja silloinkin jäisi yksi kuomu vajaaksi?
Avonainen kirja luonnistuu parhaiten etsimällä siihen työpöydän viereen vaikka avonaisen tietosanakirjan ja tutkimalla siitä sen raaka muoto, jonka päätyihin voi vedellä ohuita viivoja luomaan sovujen tunnelmaa. Kynttilä on loppujen lopuksi ohut putki/tikku, jonka voi hankkia valmiina tai tehdä itse, ja jonka päähän voi laittaa pisaran mutoisen palan Green Stuffia.esko kirjoitti:Kiitos, mutta sanon "eipä ole kovun riittävät neuvvot. Kun kaikkihan ton keksii mutta kaipaisin vähän tarkempaa...
P.S. Olen kysynyt joskus ennenkin mutten ole saanut vastausta. Olen hankkimassa gs:ssää ja herää kysymys, kuinka paljon on aikaa työstää ennen kuivumista?
Green Stuffin lopulliseksi kuivumisajaksi kerrotaan 24h, mutta käsittelyaikaa lupaisin pari tuntia, josta ajasta massa tarttuu ympäristöönsä puoli tuntia.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Kyllä.Möhkelö kirjoitti:kysymystä tunkee tulemaan...
Eli onko nykyään SM tactical squad boxeissa kaikki special aseet: missile, plasma, flamer, melta?
kuten kurimus mainitsi sielä tulisi kaikki mutta haluan vain varmistaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Tämmöistä tällä kertaa:
Onko Battle for Skull Passin mukana tuleva minisääntökirja täysin kaiken kattava, eli tismalleen kaikki sama asia on mukana kuin isossakin seiskaedikan opuksessa?
Vai ei kai kyseessä ole jotkut esikouluikäisen tasolle tyhmistetyt leikkisäännöt?
(Joku jolla on kummatkin niteet, voisi tarkistaa ja pelastaa mielenrauhani...)
Edit: Ja 100 viestiä uskomattominta off-topiccia koskaan taisi tulla täyteen...
Onko Battle for Skull Passin mukana tuleva minisääntökirja täysin kaiken kattava, eli tismalleen kaikki sama asia on mukana kuin isossakin seiskaedikan opuksessa?
Vai ei kai kyseessä ole jotkut esikouluikäisen tasolle tyhmistetyt leikkisäännöt?
(Joku jolla on kummatkin niteet, voisi tarkistaa ja pelastaa mielenrauhani...)
Edit: Ja 100 viestiä uskomattominta off-topiccia koskaan taisi tulla täyteen...
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- The Captain
- Valvoja
Säännöt on painettu samasta PDF:stä kuin iso sääntis. Sen takia painojälki on vähän heikkoa, kun se on skaalattu puolet pienemmäksi, mutta sisältö on sama.Galeios kirjoitti:Tämmöistä tällä kertaa:
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Auts... Eli onko tekstiä siis kovinkin mahdotonta lukea?
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- The Captain
- Valvoja