Figut sekaisin?
Figut sekaisin?
Eli, tilasin tässä kolmisen viikkoa sitten ensimmäiset epic-figuni, ja tänään vasta sain. tuli "hieman" myöhässä, mutta siitä en ole valittamassa.
Eli, tilaukseeni kuului blisterillinen Chimeroita. kotiin tultuani, avasin blisterin, liimasin kaikki kaksi osaa jokaisessa chimerassa. Ajattelin maalata juuri liimaamani chimerat, kun huomasin, että blisterissä lukikin armageddon pattern. Menin äkkiä koneelleni ja vertasin Gw:n Online storen kuvaa omaan figuuni, ja niissä oli selviä eroja. Eli, onko nyt kyseessä Gw:n moka, vai myykö Gw vain näitä armageddon patternin figuja? jos moka on kyseessä, uskallanko mennä valittamaan, kun ehdin ne jo liimata?
Eli, tilaukseeni kuului blisterillinen Chimeroita. kotiin tultuani, avasin blisterin, liimasin kaikki kaksi osaa jokaisessa chimerassa. Ajattelin maalata juuri liimaamani chimerat, kun huomasin, että blisterissä lukikin armageddon pattern. Menin äkkiä koneelleni ja vertasin Gw:n Online storen kuvaa omaan figuuni, ja niissä oli selviä eroja. Eli, onko nyt kyseessä Gw:n moka, vai myykö Gw vain näitä armageddon patternin figuja? jos moka on kyseessä, uskallanko mennä valittamaan, kun ehdin ne jo liimata?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Kylläpäs vaan kysyit.Sephirot kirjoitti:En nyt (varsinaisesti) kysynyt tuota, vaan että tekikö Gw mokan, vai minäkö vain tyhmäilen?
Sephirot kirjoitti:jos moka on kyseessä, uskallanko mennä valittamaan, kun ehdin ne jo liimata?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Online storessa tosiaan on vain yksi blisullinen chimeroita myynnissä, ja kyllä se nyt ainakin sääntökirjan s.94 kuvaa katsellessa näyttäisi aika lailla samalta kuin online storen chimerat. IG:n epic-figut yleisesti ovat Armageddon-patternia, koska "perus IG-lista" sijoittuu fluffillisesti Armageddonille.
Oletko varma että olet katsonut oikein nuo "selvät erosi", vai oletko alun perinkään saanut chimeroita vaan jotain ihan muuta?
Oletko varma että olet katsonut oikein nuo "selvät erosi", vai oletko alun perinkään saanut chimeroita vaan jotain ihan muuta?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
No, ne minun tilaamani näyttävät tältä:

Sivulta
Toiselta sivulta
Takaa
Kun taas googlesta löytämäni kuva Epic chimerasta näyttää tältä
Ensinnäkin, tykkitornissa on melko selviä eroja, mm. minun chimerassani on joku lamppu, toisessa taas ei, sama juttu Gw:n omissa.
Minun chimerallani on myös tuommoiset "siivekkeet" joita ei kummassakaan löydy...
Mitä sanotte? Olenko oikeassa vai hourailenko vain?
Joku toinen, joka omistaa Epic chimeran voisi myös laittaa kuvaa verrattavaksi...

Sivulta
Toiselta sivulta
Takaa
Kun taas googlesta löytämäni kuva Epic chimerasta näyttää tältä
Ensinnäkin, tykkitornissa on melko selviä eroja, mm. minun chimerassani on joku lamppu, toisessa taas ei, sama juttu Gw:n omissa.
Minun chimerallani on myös tuommoiset "siivekkeet" joita ei kummassakaan löydy...
Mitä sanotte? Olenko oikeassa vai hourailenko vain?
Joku toinen, joka omistaa Epic chimeran voisi myös laittaa kuvaa verrattavaksi...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Tämä sinun on varmaan uudempaa edikkaa. Vaikka ei uskoisi, niin epikkiinkin vaihtuu figut aina joskus
Solegendsistä en tosin löytänyt koko chimeraa. Se taitaa olla melko uusi tankki ihan olemassakin. Voihan tuota olla parilla erilaisella muotillakin valmistettu tai se sinun bongaama kuva voi olla lievästi konvertoitu tai vaihtoehtoisella tornilla tai... En kuitenkaan usko, että tässä on tapahtunut virheellistä toimitusta.
Luumumehu on soturien juomaa
- figunarkki
Lisäksi löytyy Forgeworldin versio Chimerasta:
http://www.forgeworld.co.uk/acatalog/Epic-Chimera.jpg
S.
http://www.forgeworld.co.uk/acatalog/Epic-Chimera.jpg
S.
Kannattaa mielummin lukea itse, kuin luottaa kuulopuheisiin.
http://www.laki24.fi/kulu-kotimyynti-etamyynti.html
Lyhyesti: jos tilaat postimyynnistä, sinulla on 14 päivän palautusoikeus ja myyjällä 30 päivää aikaa palauttaa rahat. Paketti saa olla avattu, mutta sisältö pitää olla ennallaan. Ei siis saa viilata figua, eikä varmaan liimaillakaan.
http://www.laki24.fi/kulu-kotimyynti-etamyynti.html
Lyhyesti: jos tilaat postimyynnistä, sinulla on 14 päivän palautusoikeus ja myyjällä 30 päivää aikaa palauttaa rahat. Paketti saa olla avattu, mutta sisältö pitää olla ennallaan. Ei siis saa viilata figua, eikä varmaan liimaillakaan.
Luumumehu on soturien juomaa
Ja se kiinnostaa englantilaista firmaa kuinka paljon?figunarkki kirjoitti:Ihan sama mitä olit niille chimeroillesi tehnyt, sinulla on Suomen lain mukaan 30 päivän palautusoikeus.
Palautusoikeudesta kannattaa lukea ko. toimittajan toimitusehdoista.
Mielestäni ei kannata. Epic skaalassa joku x-pattern chimeralla ei ole juurikaan edes kosmeettista merkitystä.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Toimittajien toimitusehdot saattavat olla kuitenkin ristiriidassa lainsäädännön kanssa, jolloin lainsäädäntö ajaa edelle. Ei ole mitenkään tavatonta laittaa erilaisia ehtoja kaupantekoon, joilla ei kuitenkaan käytännössä ole lainvoimaa. Kuluttajat uskovat useimmiten toki kauppiasta, koska heidän lakitietoisuutensa ei ole kovin korkealla tasolla ja toisaalta kauppiaan kansa riitelemään lähteminen voi olla todella epämielyttävä ratkaisu. Totta on kuitenkin, ettei kannata kuulopuheitakaan uskoa.archon kirjoitti: Palautusoikeudesta kannattaa lukea ko. toimittajan toimitusehdoista.
Kummankohan lainsäädäntöä noudatetaan internet-kauppojen suhteen? Itse en rehellisesti sanottuna tiedä.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Mikäli kuluttajavirastoa on uskominen, niin asiakkaan asuinmaan lainsäädännön antama suoja on voimassa myös ulkomaisten kauppojen kanssa toimittaessa. Tai näin ainakin väittäisi ks. puljun tiedote. Tiedä sitten miten tuo on soveltuva EU:n ulkopuolisista maista netissä taravaa ostellessa (Jaksana tavata tarpeeksi pitkälle mokomaa).Matti kirjoitti: Kummankohan lainsäädäntöä noudatetaan internet-kauppojen suhteen? Itse en rehellisesti sanottuna tiedä.
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Googlesta löytämäsi kuva näyttää olevan Epic 40K:n (ns. kolmas laitos) aikainen figu. Se poikkeaa nykyisin myytävästä mallista sekä ulkoiselta muotoilultaan (kuten huomasit) että rakenteeltaan: siinä oli neljä perusosaa (runko, torni, vasen tela, oikea tela). Epic 40K:n aikaan noista perusosista myytiin erilaisia versioita, joita yhdistelemällä saattoi rakentaa yksityiskohdiltaan toisistaan poikkeavia Chimeroita.
Chimeran historia alkoi muistaakseni 90-luvun alussa, kun Epicin "2.1 -laitokseen" eli Titan Legions -laatikon yhteydessä julkaistiin säännöt ns. Tech Guardille, joka oli varustettu Chimeroilla. Myös tavallinen kaarti sai mahdollisuuden käyttää Chimeroita. Sittemmin laite introduseerattiin myös 40K:hon nimenomaan kaartin rynnäkkövaununa. Tätä ennenhän kaarti käytti surutta Rhinoja, Predatoreja, Vindikaattoreita, Land Speedereitä, mopoja jnpp.
Chimera-figusta on julkaistu Epic-mittakaavassa ainakin seuraavat mallit:
1) Alkup. TL-Chimera (liikkuu toisinaan ebayssa)
2) Chimera -variantit Chimerax (2x2 tki), Chimedon (lyhytputkinen isokaliiperinen tki) ja Chimerro (tavanomaisen multilaser-tornin kyljessä pst-ohjus) (liikkuu toisinaan ebayssa)
3) Epic 40K:n moniosainen Chimera (liikkuu toisinaan ebayssa)
4) Forgeworldin Chimera (yhä myynnissä)
5) Epic: A Chimera (yhä myynnissä)
Chimeran historia alkoi muistaakseni 90-luvun alussa, kun Epicin "2.1 -laitokseen" eli Titan Legions -laatikon yhteydessä julkaistiin säännöt ns. Tech Guardille, joka oli varustettu Chimeroilla. Myös tavallinen kaarti sai mahdollisuuden käyttää Chimeroita. Sittemmin laite introduseerattiin myös 40K:hon nimenomaan kaartin rynnäkkövaununa. Tätä ennenhän kaarti käytti surutta Rhinoja, Predatoreja, Vindikaattoreita, Land Speedereitä, mopoja jnpp.
Chimera-figusta on julkaistu Epic-mittakaavassa ainakin seuraavat mallit:
1) Alkup. TL-Chimera (liikkuu toisinaan ebayssa)
2) Chimera -variantit Chimerax (2x2 tki), Chimedon (lyhytputkinen isokaliiperinen tki) ja Chimerro (tavanomaisen multilaser-tornin kyljessä pst-ohjus) (liikkuu toisinaan ebayssa)
3) Epic 40K:n moniosainen Chimera (liikkuu toisinaan ebayssa)
4) Forgeworldin Chimera (yhä myynnissä)
5) Epic: A Chimera (yhä myynnissä)
Chimera on chimera on chimera on chimera. Ei kukaan rupea marginaalisista kosmeettisista seikoista nillittämään. Epic lienee muutenkin peli, jossa olen nähnyt eniten konversioita ja scratch-build -armeijoita turnauksissa.Sephirot kirjoitti:Mutta ihan chimeroita ovat? Eli kukaan ei ala valittamaan?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!