Toivomme tietysti että ilmoittautuneet myös saapuvat paikalle
Great Galactic Bash - Ohi on.
Noniin, herätellään vielä sen verran että nelisen maksavaa osallistujaa vielä tarvitaan että saadaan homma käyntiin, ensi torstai-iltaan asti ilmeisesti aikaa saada 21 pelaajaa kasaan. Eli nyt kaveritkin messiin että saadaan vähän väriä suomen turnausskeneen!
Viimeksi muokannut Abu, Ma 19.03.2007 22:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Ei viitsi persnettoa kuitenkaan hirveesti ottaa, perjantaina voi smökin ja gorsun vuokrat vielä perua mikäli kiinostusta turnaukselle ei löydy.Nightwalker kirjoitti:Ens perjantaihin? Mikäs kiire meille yht'äkkiä tuli?
edit: eli mikäli nyt saadaan se 21 täyteen niin ilmottautumiset toki jatkuu siihen torstai 5.4 asti.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Colonel Mullen
Toki, silloin missaa johtajavalinnat ja jos sattuu olemaan arvottu hyökkääjäksi, saa taistelusuunnitelmassa sen kohteen ja skenun mitkä oman valtion pelaajat myöhästyjälle jättää.jamopower kirjoitti:Juna Lepra-citystä on Isolla kirkolla vasta yhdeltätoista, voiko siis skipata kaikki alkupupat ja tulla suoraan kahdeksitoista pelaamaan?
Olisi tosiaan mukavaa jos ne, jotka tietävät valmiiksi myöhästyvänsä, ilmoittavat siitä järjestäjille, että tiedetään ketkä myöhästyy ja ketkä feidaa koko turnauksen.
Noniin, pääsiäinen on jo ensi viikonloppuna ja viimeiset ilmoittautumiset pitäisi lähettää ylihuomisen eli torstain aikana, niin saadaan perjantaiksi valtiojaot näkyviin.
Eli nyt loputkin hannaajat ilmoittautumaan, pitäähän meidän nyt ainakin Helsinki Fanatic II:n 40k-puoli (36 pelaajaa) peitota!
Eli nyt loputkin hannaajat ilmoittautumaan, pitäähän meidän nyt ainakin Helsinki Fanatic II:n 40k-puoli (36 pelaajaa) peitota!
-
Colonel Mullen
Mä tuunki TAU poppoolla, komentaja "putkinäön" opastamana.
Figutku on saanu lisä "meikkiä" viimevuonna, ni pakkohan niitäkin on ulkoiluttaa joskus.
Ja Nicholas Andersson aka. Gurkmannen tulee myös - Slaaneshi Marineilla - jos se jotain mutisee aikatauluista ni älkää uskoko, se ei vaan osaa lukee niitä.
Figutku on saanu lisä "meikkiä" viimevuonna, ni pakkohan niitäkin on ulkoiluttaa joskus.
Ja Nicholas Andersson aka. Gurkmannen tulee myös - Slaaneshi Marineilla - jos se jotain mutisee aikatauluista ni älkää uskoko, se ei vaan osaa lukee niitä.
☠️
Yritetään tehdä niin teemoitetut valtiot kuin mahdollista, kuitenkin niin että nää kaveriporukat saavat pelata samassa valtiossa ja valtiot ovat keskenään yhtä suuria. Vähän sekametelisoppaahan siitä armeijoiden puolesta väistämättä tulee, mutta päätettiin kuitenkin tehdä näin jotta ei tarvitsisi ynnäillä erikokoisten valtioiden kanssa. Valtioita tulee varmaan ~4 kappaletta. Kaveriporukka-optio on vain bonustamigsula kirjoitti:Jengeistä - siis miten tää kuvio säädetään?
Valitaan vaan frendei vaikka ois taustatarinallisesti millanen sekasoppa? Vai onko järjestäjillä tarkotus säätää jotenki valtioita kasaaan tyyliin: "tau empire", "Imperial megalääni" jne. ??
Reittiopas
Hakukenttiin "Rautatieasema, Helsinki" ja "Otaniemi". Valitset päivän ja kellonajan. Saat reittivaihtoehtoja, sekä linkin alta löytyy kartta kyseisestä reitistä.
Hakukenttiin "Rautatieasema, Helsinki" ja "Otaniemi". Valitset päivän ja kellonajan. Saat reittivaihtoehtoja, sekä linkin alta löytyy kartta kyseisestä reitistä.
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
- Amazing Slug