Figuja olen maalannut noin kolme kuukautta yhteensä, melko hitaaseen tahtiin. Pari vuotta sitten olen vähän maalaillut, mutta eihän sitä lasketa
Blogia ei kauhean tiheään tahtiin päivitellä koska:
1. 15-vuotiaan(Tai no 14v, mutta torstaina täytän) tuloilla ei paljoa hammereita osteta, tähän lisättynä että vanhemmat eivät kovin innoissaan näistä ole.
2. Olen aika hidas maalaamaan ja innostus on välillä kateissa.
Ensimmäinen armeijani on/oli tietenkin Space Marines. Tämäkin figu on kokenut kovia. Pari vuotta sitten ostin ja maalasin yllättäen Ultramariinien väreihin. Hyllyssä kököttivät ja sitten lähti maalit, moneen kertaan. Maalit hieman paksuja, kun maalit on poistettu ja maalattu uudelleen <- tuo kertaa kolme. Figua maalatessa iski, että en tykkää tuosta ruskeasta, mutta en maaleja haluaisi poistaa. Joten päätin että Veteran Sergeanteilla on tuo väritys. Tavalliset mariinit keltaisiksi. Ehkä hieman hankalahko maalata tuo keltainen, mutta siitähän sitten oppii.
Figuun lisäilen hieman kamaa, onhan se sentään Veteran Sergeant ja teen basen.
Hieman suttuinen kuva, otan paremman sitten kun saan valmiiksi lisää tyyppejä. Toiset kaksi kuvaa parempia.

Jotain tekstin tynkää laitoin tuohon padiin ettei näyttäisi niin tylsältä.

Käänsin sitten tyyppiä ja se tippui lattialle = pää irti. Laiskuuttani en liimannut takaisin

Kritiikkiä ja ehdotuksia!