"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Japani diorama.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Goblin fan

Japani diorama.

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Eli kuviksen päättötyö lähenee ja mikäs sen parempi aihe kuin diorama. Koska opettajat ovat yleisesti hyvin ahdasmielisiä, ei mikään kamala ja saakuli fantasia käy, joten päätin ottaa aiheeksi WWII. Eikä se tavallinen tylsä natsit vs. jenkit vaan tällä kertaa jenkit vs. japsit.

Vähän Iwo Jima tyyliä ajattelin... Jos on nähnyt elokun "Wind Talkkers" niin se alun riisipeltokohtaus tyyli oli mielessä.

Mutta nyt ensimmäisenä tuli mieleen ongelma:
Mistä riisipelto?

Alustaksi tulee jotain finfoam/styrox-linjaa, saa kivasti kraanaatin montut. Ideoita otetaan vastaan.

ps. budjetti on hyvin rajallinen.
With Cannon, You Can.
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

elokuvaa en ole nähnyt mutta riisipellon luulisin saavan läpinäkyväksi kovettuvasta liimasta/etc ja ohuesta kuidusta. Askarteluliikkestä luulisi löytyvän
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Itse olen tekemässä kiinalais tyyppistä kaartia eli itsekin olen nehnyt nyt riisipeltoa 50 eri figulle. Eli oma tyylini on seuraava:
Eli itse heinä itse otetaan vanhasta tiskiharjasta joka on ensin maalattu vihreäksi sprayllä ja sitten basaamisen jälkeen highlightattu keltasella ja vaalealla.

Se neste tehdään siten otetetaan PVC liimaa (Erikeepperiä) ja siihen lisätään vähän sinistä väriä ja levitetään mustalle pohjalle. Näin toimii täydellisesti vesi efektinä.

Vielä olen heinikkoa tehnyt sahanpurusta (tulee paremmin sen tyylistä mitä haluan kun GW;n omasta tai muusta hiekasta.
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Z7-852.
Löytyykö kuvia? olisin hyvin kiinnostunut nähdä tämän menetelmän visuaalisen puolen.
With Cannon, You Can.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”