Ideoita hyvään Tzeentch armeijaan?
Ideoita hyvään Tzeentch armeijaan?
Joo, en omista HoC army bookia eikä minulla muutenkaan ole kokemusta Tzeentchistä(Dwarffeilla kun pelaan), eikä hyvästä Tzeentch listasta. Ajattelin Mortalia. Joten olisin enemmän kuin kiitollinen jos te kokeneemmat Tzeentch/HoC pelaajat kertoisivatte omia ideoitanne hyvään, noin 1000-2000pts armeijaan. Minä pelaan Khornea, O&G:tä, High Elfejä ja Bretonniaa vastaan.
Kiitos, te kokeneemmat.
Kiitos, te kokeneemmat.
- Lord Mikke
Itse tykkään käyttää 800 pisteen kaaoksen lordia:
- mark of tzeentch
- lohikäärme
- humppakeppi (staff of change)
- gaze of gods
- muut roinat
Sitten screamerit ovat ihan hyvä valinta, joskaan en ole itse vielä kertaakaan käyttänyt niitä (ei ole figuja enkä ole juur itarvinnutkaan). Sitten jos Infatryä haluat niin warrut tai marauderit ovat ihan varteenotettavia. Nopeuteen jos luotat niin knihtit ovat siinä hyviä, samoin houndit. Ja varsinkin kärry on hyvä valinta.
- mark of tzeentch
- lohikäärme
- humppakeppi (staff of change)
- gaze of gods
- muut roinat
Sitten screamerit ovat ihan hyvä valinta, joskaan en ole itse vielä kertaakaan käyttänyt niitä (ei ole figuja enkä ole juur itarvinnutkaan). Sitten jos Infatryä haluat niin warrut tai marauderit ovat ihan varteenotettavia. Nopeuteen jos luotat niin knihtit ovat siinä hyviä, samoin houndit. Ja varsinkin kärry on hyvä valinta.
Peril of Warp
-
ChaosWaste
Joo, toi Lord Mikken mainitsema lohariloordi on kyllä hyvä. screamereita ehdottomasti yksi yksikkö. Muutamia chariotteja, ryhmä Knightejä, Pari Disc Championia on myös kätevä lisä ja tuovat magiaa että nopeutta.
Tzeentchin puolella kannattaa ne warriorit jättää narikkaan koska tzeentch jo valmiiks kallista ilman niitäkin. Marauderit hyvä vaihtoehto kyllä, mutta niistä ei saa power diceä lisää niinkuin warruista.
Yksikkö koiria myös mukaan häröilemään ja ehkä Spawn.
Beast Herd pienikokoisenakin on kätevä kentällä.
Tzeentchin puolella kannattaa ne warriorit jättää narikkaan koska tzeentch jo valmiiks kallista ilman niitäkin. Marauderit hyvä vaihtoehto kyllä, mutta niistä ei saa power diceä lisää niinkuin warruista.
Yksikkö koiria myös mukaan häröilemään ja ehkä Spawn.
Beast Herd pienikokoisenakin on kätevä kentällä.
Näyttääks toi 4 tuuman metsältä?
oikein
Äärimmäisen keljumainen armeija koostuu Lordista kärryssä, Aspa-BSB:stä kärryssä taikalipulla, Exasta Power Familiarilla kärryssä ja toinen Exa kääröjen kanssa kärryssä.
Tuossa on jo pakkocoret ja taikavoimaa hirmuisesti. Lisätään vielä niin paljon Horroreita kuin vain mahtuu - lisää taikoja.
Tuossa on jo pakkocoret ja taikavoimaa hirmuisesti. Lisätään vielä niin paljon Horroreita kuin vain mahtuu - lisää taikoja.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Ei. Greater daemon of tzeentch on lordi tason demoni, joka kyllä sinänsä ihan hauska, mutta jos vastustajallasi on vähänkin enemmän kokemusta pelaamisesta niin ei mikään loistovalinta.Hammerer kirjoitti:Ihan vaan tyhmänä kysymyksenä että onko tuo teidän mainitsema Loharilordi sama kuin Greater Daemon of Tzeentch?
Loharilordilla tarkoitetaan lordi tason sankaria, jolla on chaos dragon(lohikäärme) alla, mark of tzeentzch ja noita mukavia magic itemeitä. Se on käytännössä lähes voittamaton 3 wardin ja loputtomien rerollejen ansiosta, mutta ei todellakaan mikään reilu.
Hyvän tzeentzch armeijan saa ottamalla exoja mark of tz., tai wargoreja mark of tz.:llä. Mistä vain tykkäätkin. Coreihin otat vaikkapa pari yksikköä ritareita, chariotin ja screamereita. Tuolla kokoonpanolla ei pitäisi mennä pieleen, ainakaan kavereiden kanssa jos pelaat. Turnaukset ovat tietty asia erikseen.
En todellakaan suosittele tuota lohariloordia, koska se on niin ylivoimainen että menetät pelikaverit muutaman pelin jälkeen
Ok:D, minä ajattelin seuraavanlaista listaa:
Lords&Heroes
2xExalted Champion,mark of tzeentch,(jos tuo on laillista)
Mortal
1 Charriot
1 Marauder yksikkö
1 Knight yksikkö
Daemonic
1 Screamer tai 1 Horror yksikkö
Kuulostaako tuo hyvältä pelin kestävältä (1000pts?) armeijalta? En tiedä pisteitä koska en omista Army Bookia, kuten aikaisemmin jo sanoin.
Lords&Heroes
2xExalted Champion,mark of tzeentch,(jos tuo on laillista)
Mortal
1 Charriot
1 Marauder yksikkö
1 Knight yksikkö
Daemonic
1 Screamer tai 1 Horror yksikkö
Kuulostaako tuo hyvältä pelin kestävältä (1000pts?) armeijalta? En tiedä pisteitä koska en omista Army Bookia, kuten aikaisemmin jo sanoin.
- Walloittaja
- Viesti:
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Itse pyörittelin huvikseni 1k listan kun ajattelin uudelleen lämmitellä vanhoja FaBa harrastusta (8 vuoden laji vaihtui nyt neljäksi vuodeksi 40k).
Ja tein listan missä on 12 Knightiä. Eli 5 Chosenia, 5 normaalia, aspa (lipunkantaja) ja exalted champions ja pisteitä jää vielä muutamaan kääreen ja hyvään taikalippuun.
Ja tein listan missä on 12 Knightiä. Eli 5 Chosenia, 5 normaalia, aspa (lipunkantaja) ja exalted champions ja pisteitä jää vielä muutamaan kääreen ja hyvään taikalippuun.