Greater Good
-
DoomedDude
-
Aquamarine
-
Aquamarine
ok kiitos tiedost ko olin kattonu kuvia crisis teameista ja niil on ollu samat aseet ja en löytäny codexista kovin tietoja (en jaksanu selata) niin epäilin ja niin muuten sehan ei vaikuta kaikkiin se battleduit support system vai? (esm: etta jos yhella on shield generator niin vain yhellä on invu save 4+ vai onko se kaikilla?)
...................
- The Captain
- Valvoja
Laiskuus codexin selaamisessa on muuten yksi huonoimmista tekosyistä.Sniper kirjoitti:ok kiitos tiedost ko olin kattonu kuvia crisis teameista ja niil on ollu samat aseet ja en löytäny codexista kovin tietoja (en jaksanu selata) niin epäilin ja niin muuten sehan ei vaikuta kaikkiin se battleduit support system vai? (esm: etta jos yhella on shield generator niin vain yhellä on invu save 4+ vai onko se kaikilla?)
Jokainen battlesuit hyötyy vain omista support systeemeistään, eli jos vain yhdellä on shield generator, vain tämä yksi saa siitä sen 4+ invu saven.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Aquamarine
Täysin totta. Ellei ole jotain speccu charrua speccu säännöllä että speccu charru saa ampua attackien määrän.Sniper kirjoitti:anyeeksi että olen jaellut näitä tyhmiä kysymyksiä teil, mut tämä on niist viimeinen.... Kaveri (ainoo meistä jolla on rulebook) sano et attackit vaikuttaa vain close compattiin siis lähitaistelussa.... totta vai tarua???
Yleensä aseilla on omat stattinsa, kuten vaikka Heavy 1, jolloin kyseinen ase saa ampua vain yhden laukauksen, ja senkin vain jos pysyy stationary tai ei ole monstrous creature (tai tankki). Mutta esim Tyranideillä on aseita jotka ovat Assault x, joka tarkoittaa sitä että ne ampuvat yhtä monta laukausta kuin kyseisellä tyranid yksiköllä on attackeja.Sniper kirjoitti:anyeeksi että olen jaellut näitä tyhmiä kysymyksiä teil, mut tämä on niist viimeinen.... Kaveri (ainoo meistä jolla on rulebook) sano et attackit vaikuttaa vain close compattiin siis lähitaistelussa.... totta vai tarua???
Edit: kerpele.. mysterous oli nopeampi.
No ei ole ei.
- The Captain
- Valvoja
-
Aquamarine
Stealth suitien näkeminen menee niin kuin käytäisiin night fightia. Eli siis vastustaja heittää 2 noppaa ja kertoo tuloksen kolmella. Sitten vastustaja mittaa että riittääkö ne näkemään suitit. Eli siis 2D6x3.
Pistän vielä esimerkin: Necronit ovat Stealth suiteista 20 tuuman päästä. Ampuma vaiheessa necron pelaaja heittää nopilla kolmosen ja kakkosen. Tulos kerrotaan kolmella ja tulokseksi tulee 15 tuumaa, joka meinaa sitä että necronit eivät näe suitteja ja heidän täytyy ottaa kohteekseen joku muu.
Pistän vielä esimerkin: Necronit ovat Stealth suiteista 20 tuuman päästä. Ampuma vaiheessa necron pelaaja heittää nopilla kolmosen ja kakkosen. Tulos kerrotaan kolmella ja tulokseksi tulee 15 tuumaa, joka meinaa sitä että necronit eivät näe suitteja ja heidän täytyy ottaa kohteekseen joku muu.
- Cannonball
Ei, vaan koettavat ampua suitteja, feilaavat night fighting eivätkä ammu ketään mulkoilleessaan pimeyteen. Siinä kohdetta etsiskellessä menee mahdollisuus ampua.Kace kirjoitti:...necronit eivät näe suitteja ja heidän täytyy ottaa kohteekseen joku muu.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
-
Aquamarine
Nyt on tullu pelattua pelejä.. yleensä noin 1000pst oon voittanu chaos marnet, tavalliset marinet, necronit, ja imput.
kaytän yleensä taktiikkaa että pysyn paikoillaan ja annan tulittaa vaan mut crisikset ja stealit + hammeri ja dronet lahetän vähän pitemälle kenttää ampumaan tankit sun muut kovat vehkeet pois tieltä.
kaytän yleensä taktiikkaa että pysyn paikoillaan ja annan tulittaa vaan mut crisikset ja stealit + hammeri ja dronet lahetän vähän pitemälle kenttää ampumaan tankit sun muut kovat vehkeet pois tieltä.
...................
Taukithan oon aivan mahtavia, itse oon pelannut jo kohta 3 vuotta niillä ja hyviä kokemuksiakin on kerääntynyt. Tapoin kerran shield dronella termiksen ja se feilas vielä LD:n, toinen mahtijuttu oli kun tapoin Broadside suitilla 16 hormagaunttia (tein yhden woundin enemmän ja gauntit feilas LD otin vielä ne kiinni ja kuolema koitti).
Pistäkää paremmaks=)
Death to the Chaos!!!
Ajattelette aivan väärin
Siis.. mikään armeija ei ole paska. Kaikill on omat +/- mutta armeija pitää rakentaa sen tuntemuksen varaan mistä rodusta / fluffista jne. pitää eniten. Itse pelaan örkeillä ihan vaan siksi, että ne on niin helevatan hupaisia! Jos joskus voittaa niin hyvä, jos taas hävitään niin vetäydytään vetämään turpaan omia jätkiä ja syytellään toisiamme
Ja sitten taas Waaaaaaaaaaaaaaaaggghhhh.
Nuoremmat tosin taitavat ottaa helpommin itseensä nuo tappiot ja kavereiden haukut. Neuvoni on myös se, että tehkää niin kuin itse tahdotte elkää niin kuin muut sanovat. Jos armeijaa haukutaan siksi paskaksi, kun voitit niin where's the logic in that
Merry gaming to ye all
Nuoremmat tosin taitavat ottaa helpommin itseensä nuo tappiot ja kavereiden haukut. Neuvoni on myös se, että tehkää niin kuin itse tahdotte elkää niin kuin muut sanovat. Jos armeijaa haukutaan siksi paskaksi, kun voitit niin where's the logic in that
Merry gaming to ye all
-
Darkmage7280
Kylmä, julma ja kiistämätön totuus on että osa armeijoista ON toisia parempia. Millä tahansa armeijalla voi voittaa toisen, toki, mutta joissain vaaditaan siihen vähemmän taitoa.
Mikään armeija ei ole paska, mutta IG on huono.
IG:llä...
...on tehokkaita tankkeja! Joita kosautetaan taka-/sivupeltiin niin että hups vaan.
...on paljon miehiä! Joita harvennetaan lätyillä ja lähiksessä niin että hups vaan.
...on tulivoimaa! Jolla kaadetaan se 1-2 marsua kierroksessa.
...on tehokkaita tankkeja! Joita kosautetaan taka-/sivupeltiin niin että hups vaan.
...on paljon miehiä! Joita harvennetaan lätyillä ja lähiksessä niin että hups vaan.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Tehokkaita tankkeja: Omat tankit tuhoutuuDarkmage7280 kirjoitti:Kylmä, julma ja kiistämätön totuus on että osa armeijoista ON toisia parempia. Millä tahansa armeijalla voi voittaa toisen, toki, mutta joissain vaaditaan siihen vähemmän taitoa.
Paljon miehiä: Squadi ampuu lascannonilla broadin tai crisisin tai hammerin ykkösellä
On tulivoimaa: Edelliset esimerkini kertovat jo tästä.
Taulla on tosi vaikea voittaa imperial guardit kun niillä on niin vitust porukkaa.
Kylmä totuushan on, että varsinkin kun mennään turnaus ympäristöön IG:llä pelaamaan, ne ovat aika heikoilla. IG on todella mukava ja hyväkin armeija, mutta heti kun mennään hiemankin isompiin peleihin niin huomaa että alkaa IG pelaajat karsiutua. Ei se ainakaan minusta IG:stä sen huonompaa armeijaa tee, se vaan todistaa että toisin kuin esim. marsuilla, niin IGllä on vaikeampaa juustottaa. Joka taas todistaa mitenkä tasapainoinen IG codex oikeastaan on.
Meh lieks Sly Marbo!
Meh lieks Sly Marbo!
What's going on here? Back from the grave and crap.