ota hyvä mies vähän kauempaa nuo kuvat. Näyttää nuo sotkuset kohdat yhä vaan sotkusemmilta Muutamalla käpsällä tuli ihan iloisena yllätyksenä onnistuneet iho ja SILMÄT. Harjoittele vain, mutta kerros miten pitkään oot figuillu?
Kaikissa naamat ovat onnituneet ihan kivasti, no ehkä vähän suttuiset saattavat olla mutta itse pidän. Ainoana miinuksena pitäisin tuota törkeetä kiiltoa!
Ompas herralla upeat nahkapoimut sormissa, ihan viherryn kateudesta. Kynnetkin ovat siistimmät kuin minulla. Ai jai jai....
Niin joo, figut. Figut on hienoja ja jälki komeaa. Pupillitkin olet maalannut. Hienoa työtä. Ja kuvat kauempaa kiitos. Eikä sormia kuviin, kun ne niin vetävät katsettani
Jos kuvat olisisvat kauempaa otettuja, niitä olisi helpompi vertailla muiden tasoon.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Kuten jo muutkin ovat sanoneet, niin kuvat ovat otettu aivan liian läheltä. Iho on kyllä parasta näissä figuissa. Kaikki ukot kiiltävät oudosti, mutta se ei minua kyllä oikeastaan haittaa. Maalipinnat ovat irronneet joistain kohden melko pahasti, mutta saat ne äkkiä korjattua. Kokonaisuudessaan nämä ukkelit ovat pelipöytätasoa. Jatkoa on varmaan luvassa.
Figut ovat sitä pelitasoa, vaikka kiiltävätkin oudosti. Kuvat ovat edelleen varsin isoja. Maalauspinta on ikävän rakeista, mutta se, mikä kiinnitti katseeni olivat nuo baset. Hanki nyt ihmeestä jostain pienempirakeista hiekkaa! Tai ainakin maalaa pohja kunnolla. Pisteet ihosta.
liikaa lakkaa noissa figuissa? ei kyllä silmällä näy paljoa yhtään kiiltoa, johtunee salamasta, huomenna parempi valaistus, ei salamaa ja pienemmät kuvat tulossa.
Kyllähän noista parantamista löytyy mutta ihan kelpo kääpiöitähän nuo ovat. Suosittelen maalaamaan nuo basejen kivet, koska maalaamattomina näyttävät aika karuilta ja "epäfigumaisilta"
master kirjoitti:onko noi maalattu jollain lentokone maalailla vai miksi ne kimmeltää noin?
Taitavat olla ihan vain lakattu. Kantsii käyttää mattalakkaa, ei kimmellä. Itse en lakkaa figujani lainkaan.
Joka tapauksessa, figut olivat mielestäni ihan kelvollisesti maalattuja, joskin hieman enemmän huolellisuutta ja detaileja jäin kaipailemaan. Myöskin tuo kimmellys tosiaan häiritsi melko lailla. Kuinka paksuja maaleja käytit? Nuo parrat meinaan ovat aika kökköisen näköisiä. Jos käytät GW:n maaleja niin ohenna niitä hitusen, tulee heti paljon parempaa jälkeä.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.