Juuh, olen luultavasti ottamassa heitä 2000pts Dark Elf armeijaani. Mutta haluaisin kysyä teiltä että, ovatko he hyviä, mistä heitä saa (fantsun ja pkp:n sivuilta heiltä ei löytynyt), ovatko ne corea, specialia vai kenties rarea ja onko heistä Army Book:issa?
Kiitos etukäteen!
-Terahin
Mengil Manhides Manflayers
Mengil Manhides Manflayers
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Re: Mengil Manhides Manflayers
Linkki
Ei ole omia kokemuksia näistä, mutta vaikuttavat minusta lähinnä hintavilta skinkeiltä, jotka pärjäävät lähistelyssäkin. Huomaa, että nämä ovat speciaaleja delffeillä.
Ei ole omia kokemuksia näistä, mutta vaikuttavat minusta lähinnä hintavilta skinkeiltä, jotka pärjäävät lähistelyssäkin. Huomaa, että nämä ovat speciaaleja delffeillä.
"I beat the internet. The end guy is hard."
Joudut mitä todennäköisemmin tilaamaan suoraan GW:n online storesta tai sitten etsimään (IMO vaikeasti löydettäviä) käytettyjä.Terahin kirjoitti:mistä heitä saa
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
- Executioner
Omissa peleissäni olyn käyttänyt näitä aika usein: lyövät ja ampuvat lujaa. Special choice Druchiilla, scouttaavia Heavy Armour/GW/Poison-miehiä, mikä voi mennä vikaan? Ampuvat vielä y+x kertaa jos ovat tarpeeksi lähellä Mengilin jalkajouselle. Erittäin päteviä sotakoneiden tai pienien yksiköiden metsästäjiä, ja saavat flankkichargella mitä tahansa hengiltä. Itse olen käyttänyt näiden kanssa vielä scouttaavaa Assassinia.
- hc_andersen
Mikä tahansa. Muistelisin että ovat ihan peijakkaan kalliita. Jos on hyvä magiapuolustus, voisivat ollakin ihan pätevä yksikkö - poisoned rebeater crossbow -boltit houkuttavat, eivätkä skirmishaavat great weaponitkaan pahoja ole.Omissa peleissäni olyn käyttänyt näitä aika usein: lyövät ja ampuvat lujaa. Special choice Druchiilla, scouttaavia Heavy Armour/GW/Poison-miehiä, mikä voi mennä vikaan?