"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldarin Craftworldin Zhar-Tannin logo

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Ferggu

Eldarin Craftworldin Zhar-Tannin logo

Viesti Kirjoittaja Ferggu »

Noniin.
Alotin Eldarin tällä väriteemalla: http://uk.games-workshop.com/download/p ... es/9lg.jpg mutta figut kaipaavat lisää jotain silmänruokaa, joten haluaisin tietää millainen kyseisen craftworldin logo on? Vai onko se vain maalauksen perusteella keksitty (koko Craftworldi)? Vai onko kaikille noille pienemmille Craftworldeille "tuplakolmio yhdistettynä viivalla" linjan jälkeen tuo kyseinen logo tällä sivulla http://uk.games-workshop.com/eldar/craf ... ardians/1/

Tietääkö kukaan, vai täytyykö minun keksiä se itse (olen huono siinä) Saa myös ehdotella logo ideoita!
-Onko niitä muitaki pelejä?!!
-No, oha niitä muitaki...
The Captain
Valvoja

Re: Eldarin Craftworldin Zhar-Tannin logo

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Tuota Craftworldia ei olisi olemassakaan, jos joku GW:llä ei olisi keksinyt tiettyä väriteemaa ja maaalannut jonkun figunsa sillä. Virallista logoa tuskin onkaan. Tuorein Eldar-codexi esittelee sivuilla 70 - 77 nuo käytössä olevat craftworld runet, tuo tuplakolmio on Altansar-craftworldin riimu.

Luulen, että voit ihan vapaasti keksiä oman logosi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ferggu

Re: Eldarin Craftworldin Zhar-Tannin logo

Viesti Kirjoittaja Ferggu »

The Captain kirjoitti:Tuota Craftworldia ei olisi olemassakaan, jos joku GW:llä ei olisi keksinyt tiettyä väriteemaa ja maaalannut jonkun figunsa sillä.

Luulen, että voit ihan vapaasti keksiä oman logosi.
Kiitos. Niin vähän oletinkin, nyt pääsen tai oikeastaan joudun suunnittelemaan sen itse.
-Onko niitä muitaki pelejä?!!
-No, oha niitä muitaki...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”