Hyvä ikä aloittaa?
Re: Hyvä ikä aloittaa?
Perusteluita? Se että jokin on jonkin mielestä jotain kaipaa perusteluita tai siitä yleensä tulee eipäs-juupas-keskustelu.nuija7 kirjoitti:no meikä on 12v. ja alotin kesällä lidzardmeneillä. musta hyvä ikä olis joku 10-15
Mutta en väitä, että olisit väärässä.
Haiskahtaa postcountin nostamiselta (tai todennäköisemmin kesken jäänyt viesti/jokin muu aivopieru.)eipä mitään
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
- Lihmatassu
Niin. Aiheen voisi laittaa kyllä kokonaan lukkoon, tuskin kenelläkään on mitään uutta sanottavaa asiaan...
en mie jaksa perustella muutenkaan!
Kannattaisi jaksaa.nuija7 kirjoitti:en mie jaksa perustella muutenkaan!
Ehkä se hyvä ikä napsuu sinne 14-15 vuoden hujakoille, siinä iässä suurimmalla osalla nuorista on tarpeeksi kypsyyttä ja pitkäjänteisyyttä aloittaa harrastus ilman keskeyttämisen vaaraa. Eiköhän tämä ole tässä.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Lapset ovat tämän maailman syöpä. Ne ovat tyhmiä, eivät osaa sääntöjä, eivät maksa veroja ja haisevat pahalta.
Okei, vähän perusteltuna: oletetaan, että tehtäisiin laajoja tutkimuksia, joissa tutkittaisiin alan harrastajien keskimääräistä ikää. Selviäisi, että se on 11v. Mitä luulette, muuttuisiko itse pelien luonteet johonkin suuntaan? Vaikka vähän helpommin lähestyttäviksi/yksinkertaistetuiksi? GW pyörittää nykyään suurta bisnestä, eikä siinä ole paljoa tilaa sentimentaaliselle tunteilulle. Rahaa pitää takoa, vaikka se meinaisi harrastuksen kärsimistä.
Tunnustettakoon, että itse tutustuin miniatyyreihin naperona Rogue Traderin aikoihin, ja aloin pelaamaan (oikeilla säännöillä) WH 40k:ta toisen editionin aikoihin. Eli inhottava kuolaava lapsi olin minäkin. Ja olen elämäni aikana jopa tavannut pari fiksua mukulaa. Asiaan ei ole yhtä ainoaa vastausta, jokaisen henkilön kohdalla tilanne on erilainen. Jotkut ovat kypsyneet jo kohdussaan, toiset ovat vihanneksia loppuikänsä.
Varmuuden vuoksi kuitenkin sulkisin lapset kasvamaan pieniin häkkeihin.
edit: lapsista puheen ollen, kyllä saa aina ilmaiset naurut, kun teinit ilmoittavat olevansa "opiskelijoita". Mitäs koululaisille tapahtui?
Okei, vähän perusteltuna: oletetaan, että tehtäisiin laajoja tutkimuksia, joissa tutkittaisiin alan harrastajien keskimääräistä ikää. Selviäisi, että se on 11v. Mitä luulette, muuttuisiko itse pelien luonteet johonkin suuntaan? Vaikka vähän helpommin lähestyttäviksi/yksinkertaistetuiksi? GW pyörittää nykyään suurta bisnestä, eikä siinä ole paljoa tilaa sentimentaaliselle tunteilulle. Rahaa pitää takoa, vaikka se meinaisi harrastuksen kärsimistä.
Tunnustettakoon, että itse tutustuin miniatyyreihin naperona Rogue Traderin aikoihin, ja aloin pelaamaan (oikeilla säännöillä) WH 40k:ta toisen editionin aikoihin. Eli inhottava kuolaava lapsi olin minäkin. Ja olen elämäni aikana jopa tavannut pari fiksua mukulaa. Asiaan ei ole yhtä ainoaa vastausta, jokaisen henkilön kohdalla tilanne on erilainen. Jotkut ovat kypsyneet jo kohdussaan, toiset ovat vihanneksia loppuikänsä.
Varmuuden vuoksi kuitenkin sulkisin lapset kasvamaan pieniin häkkeihin.
edit: lapsista puheen ollen, kyllä saa aina ilmaiset naurut, kun teinit ilmoittavat olevansa "opiskelijoita". Mitäs koululaisille tapahtui?
Kiitos vain, mutta kylla jotkut lapset osaavat tehda jotain minatyyreillaan.
Itse aloitin kun olin 8v kaverini kanssa. Olin asunut Amerikassa kun olin nelja, joten ei tullut saantokirjan kanssa ongelmia. Maalaus ei ollut parasta, mutta mina oli tarkka etta ei palata maalaamattomilla figuilla. Ainut asia mihin ei kiinnitetty huomiota oli pisteet. Itse sanoisin etta ei kannata aloitaa ennekuin osaa hieman enkkua ja jaksaa tehda jotain, tai on joku joka voi opettaa sinulle sen hyvin.
Itse aloitin kun olin 8v kaverini kanssa. Olin asunut Amerikassa kun olin nelja, joten ei tullut saantokirjan kanssa ongelmia. Maalaus ei ollut parasta, mutta mina oli tarkka etta ei palata maalaamattomilla figuilla. Ainut asia mihin ei kiinnitetty huomiota oli pisteet. Itse sanoisin etta ei kannata aloitaa ennekuin osaa hieman enkkua ja jaksaa tehda jotain, tai on joku joka voi opettaa sinulle sen hyvin.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä