ei, vaan helsingissä, mutta figujen osto tapahtui lahden model expossa.Thor kirjoitti:Onko se Lappeenrannassa?jamopower kirjoitti:Tänään tuli uusi osto paikka koettua, nimittäin Risteyspaikka.
Mistä ostat figut?
- Druzhina Captain
- Valvoja
Kävin pari päivä sitten Itiksen Sinoopperissa ja huomasin, että sielläkin myydään GW:n kamaa. Se on kalliimpaa kuin Fantsussa, mutta sieltä saattuu löytymään vanhoja laatikoita, esim. löysin muutaman wood elf archer laatikon, joita en nähnyt viime aikoina Fantsussa. Blistereitä oli ihan vain muutamaa. Maalilaatikoitakin löytyy reilusti.
-
Sanguinius
Itse ostan helsingin fantasiapeleistä...
Joskus kun ei sinne asti jaksa, niin ostan ne Ulappatorin Pelimesta pohjolaisesta
Tosin siellä ei ole aina niin paljoa, mutta eipähän tartte maksaa bussimatkoja. Muutenkin voi sinne ihan itse tilata jotain jos ei ole sillä hetkellä kyseistä tuotetta itse kaupassa.
Edit: hups, tuli ihan kahteen kertaan viestit...Nooh, nyt se toinen on poistettu
Joskus kun ei sinne asti jaksa, niin ostan ne Ulappatorin Pelimesta pohjolaisesta
Edit: hups, tuli ihan kahteen kertaan viestit...Nooh, nyt se toinen on poistettu
"Suffering should be creative. Should give birth to something good and lovely"
Netistä...
Buhuu!! Meikä asuu täällä takapajulassa ja joutuu tilaamaan netistä ja vielä maksamaan 9€ posti- ja pakkauskulut! 
blaa blaa aargh
täytyy olla onnellinen että asuu suomessa.... hinnat ovat sentään edes jotenkin norm.. kun taas esim. kreikka http://www.fantasyshop.gr ja sieltä shopping jolloin huomaa että siellä esim. normaalit fb:n warrior boxit maksaa älyttömästi (kuten myös muutkin)
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!