Kesällä vietin n. kuukauden maastojen kimpussa, testailin samalla Foundation paintteja ja muita ( minulle ) uusia sävyjä. Pari Tankbusta-örkkiä toimii mittakaava-apuna.
Örkkien "bensis", tehty pahvista, plasticardista ja Chemical Plant- osista:
Erittäin onnistunnutta maastoa, itse pidin eritoten tuosta örkkien "bensiksestä" ja noista 40k tankkiesteistä. Maalaus on onnistunutta, ehkä olisit voinut hieman lisätä ruostetta/likaisuutta, mutta tällaisenäänkin ovat todella hyvin tehtyjä. Teknisesti siis lostavaa tasoa.
Ainoa miinus tulee näissä maastonpalossa siitä, että valmista osaa on käytetty suht' runsaasti. En tällä tarkoita sitä että se mitenkään olisi negatiivista, mutta itse arvostan enemmän puhtaasti "omista osista" kasattua maastoa kuin vain erinomaisesti maalattua valmista GW:n maastopalaa. Tosin tuosta örkkien bensiksestä kyllä huomaa, että taitaa se askarteluveitsi kestää sulla hanskassa.
Etenkin örkkien "bensis" miellytti. Örkki katolla on kiva (kasvot) ja muutenkin kaikki maastonpalat ovat hyvin maalattuja. Bensiksessä hyvät putkistot ym. yksityiskohdat. Lisää!!
-: Keep on believing, don't lose hope
He'll give you His grace enabling you to cope :-
Todella hienoja! Bensis kaikista hienoin. Sisältää paljon kaikenlaista, joka tekee siitä örkkimäisen. Muuri on ehkä hieman yksinkertainen, siitä olisi voinut tehdä epätasaisemman, nyt se on aika sileän näköinen.
Siis aivan uskomatonta jälkeä! Parasta maastoa ikinä. Muuri ei ehkä niinkään sovi 40k:hon, kuin muut näistä. Oletko muuten laittanut jo aiemmin tuon Arcane Ruinsin tänne gallerioihin (taisi olla miniatyyrit-osiossa), vain oliko jonkun muun teos?
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
@ Pyöveli: ymmärrän, mitä tarkoitat, mutta kun ukkojen maalaukseen/konvertointiin menee jo niin rutosti aikaa..
@ Migutti: Alustat on kovalevyä (= tarkoitan sitä, mistä kirjahyllyjen taustat tehdään, fiberboard??) jossa kevyttasoitetta päällä - saan levyä töistä, jossa se on pakkausjätettä!
@ Nazgúl: joo, jotain kuvia oli mun Night Lords -blogissa.
No huh huh, sinä notkea pentele. Mahtavan näköistä ei muuta voi sanoa. Et haluais lähettää mulle VIP:i kuvia sun boyzeista? :F Iselläni aika pitkä matka tulla kohtalaiseksi / hyväksi maalariksi joten tollaset esimerkki boyzzit tekis hyvää.
Just mahtavaa! Tuollaiseen tasoon tähtään itsekkin... heh...aina saa haaveilla.
Anyway, minua ei haittaa noiden valmisosien käyttö. Mikäs kertoo maaston tasosta enemmän kuin se että joutuu miettimään mikä on tehtyä ja mikä ostettua.
Jos vaan viittit niin voisit kuvata maastonvalmistusta vaiheittain ja tehä pari tutoriaalia. Veikkaan ettei muitakaan haittais?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.