Kysymyksiä Bretonniasta
- Tulivasara
Re: Kysymyksiä Bretonniasta
En jaksanut omaa topiccia tehdä, joten olen vasta alkanut keräämään bretonniaa toisena armeijana ja on jo joku 1500pts: 32 KotRia, 3 Pegasus Knightia, 15 Peasant Bowmenia, 20 Men @ Armsia, Paladin, Paladin BSB ja 2 Damselia. Miten laajentaisin 2000 pisteeseen?
Kyllähän tuo suunnilleen 2000 on jo, siihen vaikka lordi ja trebuchet päälleTulivasara kirjoitti:En jaksanut omaa topiccia tehdä, joten olen vasta alkanut keräämään bretonniaa toisena armeijana ja on jo joku 1500pts: 32 KotRia, 3 Pegasus Knightia, 15 Peasant Bowmenia, 20 Men @ Armsia, Paladin, Paladin BSB ja 2 Damselia. Miten laajentaisin 2000 pisteeseen?
-
Khamul The Easterling
Juu niin 1-2k armeijaa oon tekemässä elikkäs siihen semmoisia vinkkejä mitä kannattaa hankkia.jonih kirjoitti:Kyllä tuo komea Grail relique ihan hyvin toimii.
Noihin sinun kysymyksiin voi antaa parempia vastauksia jos kertoisit kuinka monen pisteen armeija aiot tehdä.
Trebuchettejä, pegasus knightejä, Lordin voisit hankkiaarmei jos teet 2000 pisteen ja. Kannattaa käyttä Knight of realmeja mutta yksi errant knighti ryhmä voisi olla erranty bannerin kanssa. Graaleja ota vain jos teet yli 2000 pisteen armeijan.
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
-
Khamul The Easterling
Niin vielä noista Mounted Yeomeneistä kannattaako niitä ottaa special valintana 1-2k armeijaan jonku 5 unitin? JA ovatko nämä miten hyviä ja missä tilanteissa ovat hyviä?
Joo, mä otan aina vähintään 5 Mounted Yeomanejä.
Jos on muuta kysyttävää Bretonniasta voihan katsoo Bretonnian omasta forumista: http://www.roundtable-bretonnia.org/
Mä pidän ainakin itse KotR:ista, koska niillä on parempi Ld.
jonih kirjoitti:
Jos on muuta kysyttävää Bretonniasta voihan katsoo Bretonnian omasta forumista: http://www.roundtable-bretonnia.org/
Mä pidän ainakin itse KotR:ista, koska niillä on parempi Ld.
jonih kirjoitti:
Itse en ole samaa mieltä. Mä otan aina GK:ta 1k-2k pisteen taisteluissa, 6 modeleita, mukana lord/paladin. Tekee noin mukavasti 11-12 hyökkäyksiä. Anna niille Banner of Defence, jos joku ampuu kanuunalla niin varmaan voi sattua. Ton bannerin tarvitsee vain pelastaa yhden GK:n niin se on maksannut pisteensä takaisin.Graaleja ota vain jos teet yli 2000 pisteen armeijan.
"Death solves all problems, no man, no problem."
-Joseph Stalin
-Joseph Stalin
Minä mielummin otan yhden trebuchetin kuin yhden GK:n 2000 pisteen peleihin koska ne maksaa sen verran paljon. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.Nass3 kirjoitti: Itse en ole samaa mieltä. Mä otan aina GK:ta 1k-2k pisteen taisteluissa, 6 modeleita, mukana lord/paladin. Tekee noin mukavasti 11-12 hyökkäyksiä. Anna niille Banner of Defence, jos joku ampuu kanuunalla niin varmaan voi sattua. Ton bannerin tarvitsee vain pelastaa yhden GK:n niin se on maksannut pisteensä takaisin.
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
Entä jos ottaa molempia yhden?jonih kirjoitti:Minä mielummin otan yhden trebuchetin kuin yhden GK:n 2000 pisteen peleihin koska ne maksaa sen verran paljon. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.Nass3 kirjoitti: Itse en ole samaa mieltä. Mä otan aina GK:ta 1k-2k pisteen taisteluissa, 6 modeleita, mukana lord/paladin. Tekee noin mukavasti 11-12 hyökkäyksiä. Anna niille Banner of Defence, jos joku ampuu kanuunalla niin varmaan voi sattua. Ton bannerin tarvitsee vain pelastaa yhden GK:n niin se on maksannut pisteensä takaisin.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Alle 2000 pisteen armeijassa voi olla vain yksi Rare valinta.Róbó-Tónó kirjoitti: Entä jos ottaa molempia yhden?
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
Robo-Tono taisi tarkoittaa 2k pelejä. Minäkin kyllä ottaisin yhden molempia.jonih kirjoitti:Alle 2000 pisteen armeijassa voi olla vain yksi Rare valinta.Róbó-Tónó kirjoitti: Entä jos ottaa molempia yhden?
Don´t hate the player if you cant play the game.
Entä te Bretonnian pelaajat, mitä ratsua käytät lordiisi, esineitä? jne.?
Tää on mun lordi:
Bretonnian Lord - 110pts
Questing Vow - 12pts
Virtue of Noble Disdain - 20pts
Weapon: Broadsword of Aquintaine (oma tekemä) 30 pts - +2 str, two handed.
Armour: Gromril Great Helm - 30pts
Steed: Barded Bretonnian warhorse - 21pts
Total cost: 211 points.
Tää on mun lordi:
Bretonnian Lord - 110pts
Questing Vow - 12pts
Virtue of Noble Disdain - 20pts
Weapon: Broadsword of Aquintaine (oma tekemä) 30 pts - +2 str, two handed.
Armour: Gromril Great Helm - 30pts
Steed: Barded Bretonnian warhorse - 21pts
Total cost: 211 points.
"Death solves all problems, no man, no problem."
-Joseph Stalin
-Joseph Stalin