LoLWuT kirjoitti:No ei kai se GW ole ennenkään sääntöjen toimivuudesta niin välittänyt, tällä uudella edikalla vaan saadaan taas muutama punta lisää rahaa kun kaikkien on kuitenkin "pakko" ostaa se.
Voi itQ witQQ WonqQQ parQ RonqQQ!! Eihän ne gw:n tyypit ikinä varmastikkaan ole mitään niitten sääntöjen eteen tehneet!! Nopalla ovat heittäneet kaikki sääntiksen säännöt ja armeijan statit!! Älkää oikeesti ängstätkö, jos ette tiedä mistä puhutte. Ihan turhaa väittää etteikö gw olisi nähnyt vaivaa näihin sääntöihin. Sääntöjen tekeminen peliin, jossa on reilu 10 erilaista armeijaa on yksinkertaisesti melko hankalaa, voitte vaikka itse kokeilla jos ette usko. Tehkää siis itse parempi jos kerran osaatte! Aina löytyy se rikkinäinen armeija, jolla voi juustottaa, mutta se ei ole ainoastaan gw:n pelejen ongelma. Jos ei gw:n säännöt kelpaa niin ruetkaa pelaamaan shakkia, niin ei tarvii valittaa rahanmenosta, sääntöjen epätasapainoisuudesta ja edikoiden vaihtumisesta! Tai toisena vaihtehtonahan on tietenkin tämä kaikkien rakastama "sotakone" tai vaikkapa Ritiläkinkun valmistamat pelit: "Yhteenotto", "Ragnarock", sekä "AT-43" nimiset miniatyyripelit.Guardsniper kirjoitti:No jes. Niin GW mäistä. Kun ei kodeksit toimi, eikä kaikkia jakseta vääntää nykyiseen edikkaan niin tekaistaanpa uusi edikka. Ihan turhaa!
Tässä vaiheessahan te tietenkin toteatte, että "Hei älkää ottako tätä niin vakavasti, sehän oli vain sarkasmia" Mutta itse olen korviani myöten täynnä tätä gw ängstiä. On idioottimaista ensiksi valittaa että "Säännöt on huonot ja epätasapainoiset", sitten kun luvataan uudistus niin sanotaan että "Taas tätä GW:n rahastusta!!!!". Jos haluatte kerran paremmat säännöt, miksi ette sitten halua että niille säännöille tehdään jotain? Koittakaa jo oikeasti päättää mitä mieltä olette.