"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vampire Counts

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
abcdefg

Re: Vampire Counts

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Mutta silti paras neuvo on että ostat armybookin ja teet itsellesi 500pts listan, maalaat sen ja alat laajentamaan! 500pts-->1000pts--> 1500pts--> ja lopuksi se 2000pts niin ei innostus harrastukseen välttämättä lopu kun huomaat että siulla on ihan liikaa maalaamattomii/kokoomattomii figuja pöydällä, joten rauhassa vaa lähtee etenemään.
Itse olen vaa ostanut figuja ja koonnut ne ja maalaamisesta ei tuu mitää ku en osaa päättää mitä maalaisin ja lopputuloksena on se että 2vuoden aikan oon saanut maalattuu 40figuu joista 5kunnolla!
2
Örchid

Viesti Kirjoittaja Örchid »

Lind The ChessMaster kirjoitti: bretonnian knights (empire käy myös) (8Black knights)
Haluaisin tietää lisää näiden konverttauksesta. Hyväksytäänkö ne Black Knighteiksi näissä Fantasiapelien yms. turnauksissa? Pidätkö figut sellaisinaan bretonnialaisten näköisinä vai konverttaatko jotenkin?
bb
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Örchid kirjoitti:
Lind The ChessMaster kirjoitti: bretonnian knights (empire käy myös) (8Black knights)
Haluaisin tietää lisää näiden konverttauksesta. Hyväksytäänkö ne Black Knighteiksi näissä Fantasiapelien yms. turnauksissa? Pidätkö figut sellaisinaan bretonnialaisten näköisinä vai konverttaatko jotenkin?
Kyllä kai ihmiset maalaa vaan erinäköisiksi mut jotain koverttausta miten haluaa. Itellä on bretti ritareista maalattu muuten normaalisti mutta brown inkki washi ja jotain mustaa sudittu sinne tänne. Fantsun omist turnauksista en tiiä kun en ole käynyt mutta kyllä pelimestassa menee missä useimmin turnaukseni pelailen.
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Voisin laittaa vaikka mitä vetoa että ne hyväksytään. Itse ainoastaan maalaan ne melko synkiksi ja samaan väriteemaan kuin muun armeijani jotta vastustajani tajuavat että ne ovat black knightejä. Voithan aina konffata/laittaa niille skelly päitä ja käsiä miten huvittaa mutta hienoimmillaan ne ovat kun et tee niille mitään ellet ole todella hyvä konffaaja.

Ainahan voit käydä kysymässä sieltä hyväksyvätkö he ne! Matkaa ei ole teiltä sinne varmaankaan kovin paljoa. ja toivon että he hyväksyvät ne koska oiketa black knightien ratsut ovat rumia, kuten wight lordin (dromedaari)!
2
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Ja törkeen kalliita ellei jostain saa halvalla käytettynä tai jotain.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”