"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maelstrom Games - Liian hyvä ollakseen totta?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Khordon

Re: Maelstorm Games - Liian hyvä ollakseen totta?

Viesti Kirjoittaja Khordon »

Mistä tuon voimassaoloajan voi tietää? Näkyykö kortissa vai miten?
Siinä (?etupuolella?) näkyy käyttöönotto kuukausi ja -vuosi ja mihin asti se on voimassa, muistaakseni siinä heti kortin numeron alapuolella. On nyt lompakko vaihteeksi hukassa, joten tarkistus ei onnistu.
Douglas Walker
"Pokémon; It sounds like something that Jamaican shouts out when he wants to play cards"
janat

Viesti Kirjoittaja janat »

Khordon kirjoitti:
Siinä (?etupuolella?) näkyy käyttöönotto kuukausi ja -vuosi ja mihin asti se on voimassa, muistaakseni siinä heti kortin numeron alapuolella. On nyt lompakko vaihteeksi hukassa, joten tarkistus ei onnistu.
Kiitos. Käyttöönottoaikaa ei kyllä minun kortistani löytynyt, mutta eiköhän sen jostain sopimuksista löydä.
Yazkamaniac

Viesti Kirjoittaja Yazkamaniac »

janat kirjoitti:
Khordon kirjoitti:
Kiitos. Käyttöönottoaikaa ei kyllä minun kortistani löytynyt, mutta eiköhän sen jostain sopimuksista löydä.
Minun Visa Electronissani se kortin käyttöaika eli "parasta ennen-päivämäärä" näkyy siinä kortin etupuolella otsikon good thru vieressä merkattuna month/year-nimikkeellä.
Lisäksi täytyy korjata Khordonin aiempia puheita, sillä se tarkistusnumero (ainakin minun electronissani) on kolminumeroinen ja löytyy sieltä kortin kääntöpuolelta allekirjoitusalueen vierestä.
Sometimes you're the statue,
sometimes you're the pidgeon.
-Bruce Dickinson-
janat

Hadorf kirjoitti: Minun Visa Electronissani se kortin käyttöaika eli "parasta ennen-päivämäärä" näkyy siinä kortin etupuolella otsikon good thru vieressä merkattuna month/year-nimikkeellä.
Lisäksi täytyy korjata Khordonin aiempia puheita, sillä se tarkistusnumero (ainakin minun electronissani) on kolminumeroinen ja löytyy sieltä kortin kääntöpuolelta allekirjoitusalueen vierestä.
Sama minulla. Ei vaan löydy käyttöönottopäivää. Mutta ei se mitään.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

janat kirjoitti:Sama minulla. Ei vaan löydy käyttöönottopäivää. Mutta ei se mitään.
Visalla tai Electronilla ei ole eikä tarvita. Muistaakseni suurempien luottokorttien joukossa ainoastaan Switch/Maestro-korteista löytyy start date ja issue number. Jos kortissa ei jotain tietoa ole painettuna päälle, sitä ei kukaan myöskään kaipaa. Saa jättää tyhjäksi ne kentät jotka eivät omaa korttia koske. Lomake osaa kyllä räyhätä jos jotain olennaista oikeasti puuttuu.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm. Muistelen että taannoin Games Workshop tykitti alas joukon jenkkiläisiä nettikauppoja, jotka myivät pikku-ukkojaan rankalla alennuksella. Tuo lafka on tietenkin täällä EU:n puolella, mutta ihme kun Workshopin pojat eivät ole kiinnittäneet huomiota.

Liekkö kenelläkään hieman uudistetumpaa tietoa tästä hintapolitiikasta?
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Hmm.. hyvältä näyttää, mutta ei näytä euroina. :D
Yrittää pistää hinant euroiksi niin virhesivua pukkaa.. :/

Mutta juups, taitavat olla halvemmat hinnat ku unispelissä, mistä tähän asti on tullu "halvalla" ostettua..
Pitääpä tutustua, ja tuo electronin käyttö on aika hyvä lisä. ^^

Samoin postikulut(tomuus)
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Nárdhen kirjoitti:Hmm.. hyvältä näyttää, mutta ei näytä euroina. :D
Yrittää pistää hinant euroiksi niin virhesivua pukkaa.. :/
Ota joku tuote ensin esille ja koita sitten, etusivulla muunto ei toimi.
Kaato

Viesti Kirjoittaja Kaato »

Muistaisin lukeneeni jostain että tuo maelstormin punnista euroiksi muunnin on väärässä (itse sivulla oli jos oli) Muuten erittäin luotettava ja nopea kauppa. Suosittelen.
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Tässä putiikissa tosiaan tulee se poikkeus hyvää ja halpaa kyseeseen. Paitsi juuri äsken kun nettikauppansa ei hyväksynyt VISAni tietoja.. huoh muutama viikko sitten kyllä kelpasivat eikä saldoraja ole lähelläkään. No josko illemmalla koittaisi uudestaan.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Kaato kirjoitti:Muistaisin lukeneeni jostain että tuo maelstormin punnista euroiksi muunnin on väärässä
Ellei valuuttoja ole erikseen kiinnitetty toisiinsa, sellaista käsitettä ei olekaan kuin "oikea" valuuttakurssi. Punta on niin monen euron arvoinen kuin joku siitä suostuu maksamaan. Pankit tarjoavat onneksi suuntaa-antavia keskikursseja. Samaten Maelstromin muuntimessa on jokin viime ajoilta spotattu kerroin, joka antaa vähän vihjettä lopullisesta kurssista. Tosiasiassa Maelstrom laskuttaa aina puntina. Kun itse ostan Visalla, luottoyhtiö tekee muunnoksen omalla kurssillaan ja laskuttaa sitten minulta sen mukaan euroissa. "Oikea" kerroin riippuu siis siitä, kuka muunnoksen tekee ja missä välissä. Kauppa ei voi sitä mitenkään tietää.

XE tarjoaa ihan hyviä arvioita. Itse teen nykyään muunnokset näin...
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
craphe

Viesti Kirjoittaja craphe »

Itse en kyllä ymmärrä, mistä moinen riemu.
Tuotteet nopealla vilkaisulla näyttäisi olevan 5% prosenttia halvempia, kuin Suomessa, mikä ei käytännössä ole yhtään mitään.
Lisäksi saattaa viedä muutamalta Suomalaiselta työpaikan tollainen kauppa...
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

craphe kirjoitti:Itse en kyllä ymmärrä, mistä moinen riemu.
Tuotteet nopealla vilkaisulla näyttäisi olevan 5% prosenttia halvempia, kuin Suomessa, mikä ei käytännössä ole yhtään mitään.
Riippuu paljon tuotteesta. Toiset voivat olla jopa kalliimpia ja toiset taas ovat reilusti halvempia. Kannattaa myös huomata, että ainakin viime vilkaisulla Maelstromin oma euro-puntakerroin oli aika kaukana todellisesta.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Konstaa

Viesti Kirjoittaja Konstaa »

craphe kirjoitti:Itse en kyllä ymmärrä, mistä moinen riemu.
15% suomen hinnoista vois olla lähempänä.
http://www.maelstromgames.co.uk/index.p ... pm0204_000 Suomessa maksaa 35e ( maelstromissa 22 ja risat)
http://www.maelstromgames.co.uk/index.p ... 00&cur=eur Suomessa maksaa 80e ( siellä 60 ja risat)
http://www.maelstromgames.co.uk/index.p ... 4_0001_000 Suomessa 50e siellä 36e ja risat
http://www.maelstromgames.co.uk/index.p ... ld0401_000 Suomessa 12.50 e siellä 7.24e eli yli 55% halvempaa kuin suomessa.
EDIT: Laskuvirhe kuten janat sanoikin :(.
Viimeksi muokannut Konstaa, Su 24.02.2008 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Protector of nerds.
janat

Konstaa kirjoitti:http://www.maelstromgames.co.uk/index.p ... ld0401_000 Suomessa 12.50 e siellä 7.24e eli yli 55% halvempaa kuin suomessa.
Eipäs ole kun vähän päälle 40% halvempaa.
wolf-rider

Viesti Kirjoittaja wolf-rider »

Hei! kuullostaa erittäin hyvältä kaupalta. Mutta minulla on yksi kysymys voiko postiennakolla maksaa? kun pidän itse sitä helpoimpana maksutapana.
O&G=4k kasassa voi olla enemmä
WoC= 800pts
OK= kirja vain :D

W-D-L
4-4-7
Yazkamaniac

Viesti Kirjoittaja Yazkamaniac »

En tiedä, mutten kyllä usko...

Postiennakkoko helpoin?! Voin kyllä kertoa, että jos Maelstromilta tilattaessa taskustasi löytyy edes vaikka osuuspankin Visa Electron, niin tilaaminen on varsin näpsäkkää sitä käyttämällä, ja jo todella pienellä tilauksen loppusummalla postikulut ovat ilmaiset. :D
Sometimes you're the statue,
sometimes you're the pidgeon.
-Bruce Dickinson-
Pyöveli
Kirjoitti miljoonannen viestin

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

wolf-rider kirjoitti:Mutta minulla on yksi kysymys voiko postiennakolla maksaa? kun pidän itse sitä helpoimpana maksutapana.
No tietysti postiennakko on nuoremmille pelaajille riskitön, mutta suosittelen kyllä luottokorttia. Jos itsellä ei ikä riitä korttiin, niin ei kun vanhempien juttusille :)
Careful what you wish - You just might get it...

Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
wolf-rider

Viesti Kirjoittaja wolf-rider »

Juu.. pitää kattoo sit ku tilaa. Ku oma visa electron kerta on.. Pysyykö hinta samana jos ottaa postiennako tai muuttuuko se mitenkään..?
O&G=4k kasassa voi olla enemmä
WoC= 800pts
OK= kirja vain :D

W-D-L
4-4-7
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Postiennakko taitaa olla vain suomen sisäinen oma juttu, eikä sitä saa ulkomailta tilatessa. Visa Electronilla ainakin juttu menee niin, että maksaessa rahat siirretään tililtäsi ja myyjä lähettää tavarat ilmoittamaasi osoitteeseen. Tuolla Maelstrom Gamesissa itseäni on hieman ihmetyttänyt hankala henkilötietojen täyttökohta, jossa täytyy laittaa maa kaksi kertaa ja muutenkin osoitetiedot ovat eri paikoilla, kuin yleensä. Paketeissa lukee Finland kaksi kertaa ja postinumero on niiden välissä. Hyvin on kuitenkin kaikki toiminut.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”