Kerhon[Ke,pe] Peli-illat 27, ja 29 Helmikuuta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Kerhon[Ke,pe] Peli-illat 27, ja 29 Helmikuuta
haasteet ja muut peleihin liittyvät asiat laitetaan tähän ketjuun joka hoitaa myös kerhon viikko kalenterin virkaa normaalien kerhopäivien osalta. Tällä viikolla luvassa:
ke ei mitään sovittua
pe mini turnaus aloitus
Muistakaa pälyillä viestien kirjotus ajankohtaa, ketju sisältää myös "jeesuksen aikaisia viestejä".
Tapahtuma areenana toimii siis nuorisotalo monari osoitteessa uudenmaakatu1 riihimäki keskiviikko ja perjantai iltaisin klo 17.00-21.00
ke ei mitään sovittua
pe mini turnaus aloitus
Muistakaa pälyillä viestien kirjotus ajankohtaa, ketju sisältää myös "jeesuksen aikaisia viestejä".
Tapahtuma areenana toimii siis nuorisotalo monari osoitteessa uudenmaakatu1 riihimäki keskiviikko ja perjantai iltaisin klo 17.00-21.00
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Re: Kerho 23, 25 tammikuuta
Jos jollakin olisi näitä perus pyöreitä ukko alustoja niin ottaisn niitä mielelläni vastaan
Omat nääs pääsi loppumaan örkkejä tehdessä.
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
- samppuliini
Tänään pääsen tulemaan n.40 minuutiksi kerholle, joten voimme pitää pienen johtokunnan kokouksen, jos nyt on tarvis.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
- samppuliini
Jag kan spela vid du :,D (meni varmaa oikeinKaato kirjoitti:Etsitään pelikaveria perjantaiksi. 1500pts 40k. Suostun myös isompiin peleihin. (1500-2000)
Hehee eli aina 40k valmis samppuliini ottaa 1500 pisteem haasteen vastaan
(W)AAAGH! Ruotsia! No hyvä että sain vastustajan, örkkejä voit sitten saada enemmän tai vähemmän silmilles 
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Re: Kerho 25 tammikuuta
muistakaa scenaario miehet ottaa ne mukaan tänään, että saadaan paketti kassaan. mulla on tossa viis mahdollista scenua mikku muokkauksia varmaan kaivataan mutta katellaan sitä sitten mitkä tulee valituiks.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Re: Kerho 30 tammikuuta 1helmikuuta
Vapaa ehtoisia testaamaan ja kehittämään turnaus scenuja saa ilmottautua. armeijan tulee olla se 1750pts. peli päivät ovat tämän viikon kerhopäivät sitten scenujen tulisi olla kunnossa.
Mä voisin testata skenuja. Voisin vaikka kirjoittaa niitä meidän lauantaina miettimiä skenuja vähän "puhtaammiksi" eli pelikelpoisiksi joista niitä voi vielä kehittää eteenpäin jos on tarve. Jos joku(kuka vaan!) vois kanssa pelata niin ilmottakaa tänne ettei tarvi turhaa aina raahata figuja mukaan. Muuten pelaan MTGTÄ MUN UUSILLA HIENOILLA KORTEILLA.
t.tomi
t.tomi
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Hyvä Tomppa näin se homma etenee:) Mää otan ne lappuset mukaan viikonlopulta, homenna niin saat ne mukaan sitten jos kirjottelet niitä scenuja. ja muutkin voi öögäilla mitä ollaan saatu aikaseks ja heittää omia ideoita.togottaja kirjoitti:Mä voisin testata skenuja. Voisin vaikka kirjoittaa niitä meidän lauantaina miettimiä skenuja vähän "puhtaammiksi" eli pelikelpoisiksi joista niitä voi vielä kehittää eteenpäin jos on tarve. Jos joku(kuka vaan!) vois kanssa pelata niin ilmottakaa tänne ettei tarvi turhaa aina raahata figuja mukaan. Muuten pelaan MTGTÄ MUN UUSILLA HIENOILLA KORTEILLA.
t.tomi
Mä vähän innostuin ja kirjotin puhtaaksi niiden meidän miettimien 3 skenun lisäksi ne puutuvat kaksi skenua.
Mietin ja muokkasin niiden pohjalle sellaisen tarinan tapaisen, ajatuksena ettei se sääntöpaketti ole mikään tilkkutäkki joka koostuu kaikenkarvaisista häröilytehtävistä vaan etenee "tarinan mukaan". En kuitenkaan vielä tulostanut ihan koko roskaa vaan sellaisen prototyypin. Tuon koko systeemin huomenna kaiken kansan puntaroitavaksi. Toivottavasti samppakin tulis kun kerran kuuluu kerhon heimoneuvostoon. 
- samppuliini
Ei pysty, kipee... mutta perjantaina ehkäpä.
PEKKAAA PERJANTAINA 1750p 40k ok???
Pumppasen vähän mun ukkoja :>
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
jotta saataisiin scenu testaukseen vähän ripeyttä niin lupaan että kakki 1750 pisteen scenua kokoeilevat saavat vapaa pääsyn perjantaina, tai lauantaina riippuen kumpana päivänä pelaavat.Crystania kirjoitti:PEKKAAA PERJANTAINA 1750p 40k ok???
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Re: Kerhon[Ke,pe] Peli-illat 13, ja 15 Helmikuuta
Henkinen Johtaja kirjoitti: Sitten johonkin ihan muuhun:
Mikäli porukalta löytyy kiinnostusta, olen hedelmäpelin kanssa sopinut että perjantaina pelattaisiin turneepelien lisäksi muutama erä Munchkinia. Että jos porukkaa jaksaa mukaan ;)
- Henkinen Johtaja
Tuo ylempi siis perjantaina. Keskiviikkona en vaan pääse (ku on ruotsinkokeet aikuislukiossa...)
edit. Kato perhana! Sori aivot on vähän solmussa ;) Tack så mycket.
edit. Kato perhana! Sori aivot on vähän solmussa ;) Tack så mycket.
Viimeksi muokannut Henkinen Johtaja, Su 10.02.2008 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuosta...
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Niinhän siinä käsittääkseni lukee?;)Henkinen Johtaja kirjoitti:Tuo ylempi siis perjantaina. Keskiviikkona en vaan pääse (ku on ruotsinkokeet aikuislukiossa...)
Meikä vois koittaa päästä paikalle katteleen vähä meininkiä.