Deathwing termuja
Deathwing termuja
Tässä olisi muutamia deathwing figuni figuja.
Kommentia kiitos risuja ja ruusuja. Tulee lisää kunhan saan ostettua.
Kommentia kiitos risuja ja ruusuja. Tulee lisää kunhan saan ostettua.
- Liitteet
-
- CIMG0800.JPG (71.36 KiB) Katsottu 698 kertaa
Viimeksi muokannut m4ths, Ma 11.02.2008 15:07. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Live with the best, die like a rest.
- Shadow Angel
Re: Deathwing termuja
Nuo kuvat eivät näy minun koneellani.
A nuclear error, but I have no fear,
'Cause London is drowning, and I, I live by the river!
'Cause London is drowning, and I, I live by the river!
Sama.Shadow Angel kirjoitti:Nuo kuvat eivät näy minun koneellani.
Ei näy..Migutti kirjoitti:Sama.Shadow Angel kirjoitti:Nuo kuvat eivät näy minun koneellani.
en tiedä mikä on ongelma ne eivät näy minunkaan koneellani.
-
peukaloinen
Ongelma on se, että kuvaa http://www.osoite.kuvaan.com/Matias/CIMG0800.jpg ei ole olemassa. Eikä edes koko http://www.osoite.kuvaan.comia. Oletko varma ettet ole lukenut jotain tutoriaalia ja unohtanut vaihtaa koko osoitteen? Koita vaikka laittaa vain liitetiedostoksi nuo kuvat. Ohjeet
Pahoittelen tätä munausta nyt kuvien pitäisi toimia.
Tuo kuva on vähän turhan pieni ei siitä oiken selvää saa.
http://galleria.sotavasara.net/kuva/4389/ mun galtsu profiili.
Kuva on tosiaankin liian pieni, mutta tuon perusteella ihan kelpo figuja. Ovat ilmeisesti dipattuja(?) kun näyttävät kiiltävät noin paljon.
Eivät ole dipattuja kameran salama saa ne kiiltämään.
Saako joku ihan oikeesti näistä kärpäsenkakankokoisista kuvista jotain selkoa?
Itse näen sen että kuvassa on väritykseltään vaaleita Terminaattoreita. Mitään muuta en saa siitä irti.
Itse näen sen että kuvassa on väritykseltään vaaleita Terminaattoreita. Mitään muuta en saa siitä irti.
-
peukaloinen
No ainakin on aika tasainen maalipinta. Ja kyllä yhden highlightinkin bongasin (tai sitten se oli kiiltoa). Basejen reunatkin voisi maalata siistimmiksi.Matti Niemelä kirjoitti:Saako joku ihan oikeesti näistä kärpäsenkakankokoisista kuvista jotain selkoa?
Joo ja isommat kuvat ehdottomasti. Ei näitä muuten voi kommentoida. Valaistustakin suosittelen.
- P. Ruuhijärvi
Ensi silmäykseltä luulin Nurgleksi, mutta kyllähän se deathwing olikin! Tuo pääväri voisi olla 'ihonvärisempää'. Oikeareunaisen fisti on aika kummallisesti. Tekeekös se aamujumppaa? Muuten figut ovat hyvää luokkaa. Tumman värin hallitset loistavasti.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Tumma kuva on tuuuuumma, eli jos hieman vaalentaisit ja laittaisit vaikka Photobuckettiin isolla resoluutiolla. Näkisikin jotain.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Vaikka luin otsikon luulin ekalla silmäyksellä kyseessä olevan ruttotermiksiä... :P
[Kiinnostaa. -MN]
[Kiinnostaa. -MN]
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.