Ratovaari kirjoitti:Sanguiniusta katsoessani huomaan, että primarkin power armourin käyttämiseen tarvitaan primarkin voimia ja feel no painia, sen verta ahdas on tuo jalkine varvasosineen.
Mistä sinä tiedät, kuinka siro kiinalaistytön jalka siellä on tungettuna?
(Meinasin muutenkin peluuttaa figua Mephistonin säännöillä, eli olisihan sillä joka tapauksessa S5, T5 ja FNP.)
Konffauksessa tuo miekka näyttää hassulta. Eikö kahvan pitäisi olla terän tasolla, kun tuossa terä näyttäisi olevan alempana kuin kahva.
Kenties. Kahdeksan kuukauden tauko miekan kahvan ja terän kiinnittämisen välillä saattoi vaikuttaa asiaan. Periaatteessa samaan pinnausreikään kumpikin kiinnittyy, mutta kohdistin terän nyrkin mukaan enkä kahvan, vaikka pyrinkin katsomaan, että ovat suurin piirtein kohtisuorassa. Onneksi tuo lievä vinoutuma ei näy normaalista katselukulmasta eli yläviistosta.
Jännää muuten kun kukaan ei ole huomauttanut Lazarus kapteenin maalien paksuudesta.
Ehkä paksuus on vain silmissäsi?
Lazaruksessa myös tuo plasmapistooli ihmetyttää minua hieman. Miksi sen kuumeneva jäähdytyssiili (vai miksi sitä pitäisi kutsua?) on kämmentä kohti? Eikö olisi turvallisempaa jos se olisikin toisin päin? Ei käsi palaisi aivan niin usein.
Saat syyttää siitä John Blanchea, jonka maalauksessa se on noin päin (WD208:n kansi eli Epic 40,000:n kansikuva). Ja koska plasma-aseiden toiminta on joka tapauksessa scifiä, on mahdoton sanoa, mikä osa aseesta kuumenee tai mikä tuon sinihehkuisen grillin todellinen tarkoitus on.
DakkaDakka kirjoitti:
Haarniska suorastaa häikäisee, ehkä vähän liikaakin. lakkasitko?
Otan nykyään aina kuvat ennen lakkaamista, jotta lakan kiilto ei häiritsisi kuvassa, eli ei ole (vielä) lakattu. Haarniskan pohjana on scorched brown. Ensimmäinen metalli-layer on puolet shining goldia, puolet bestial brownia. Tätä on lähdetty vaalentamaan bleached bonella ja korkeimpiin korostuksiin mithril silverillä. Varjostuksia on tehty flesh washin ja green inkin sekoituksella. Olen melko huono maalaamaan metalleja, joten kyllä tuo minun tekeleekseni on ihan hyvä noin.