olen aloittelia ja etsin rotua itselleni
olen aloittelia ja etsin rotua itselleni
Olen ajatellut jompiakumpia elffeistä tai sitten kääpiöitä.
Hetken kun tossa luin muita juttuja niin heräsi mielenkiinto myös goplineita kohtaan.
Hetken kun tossa luin muita juttuja niin heräsi mielenkiinto myös goplineita kohtaan.
Re: olen aloittelia ja etsin rotua itselleni
Goblinit on sikäli hyvä etttä kun ostaa mines of morian nii siinä tulee säännöt ja muutama (24) goblinia + cave troll
tota olen kanssa itse miettinyt.
Mutta onko moria monipuolinen pelata?
Mutta jos kyllästyy niin voi hankkia uruk-haita ja rakentaa isengradin armeijan ja tos momis on toi saattuekki.
itse pidän moriasta ( mulla on niitä itekki ) on myös noin 600pts+ kääpiö ja 500pts uruk armeijat
goblineilla on mielestäni ihan suht monipuolisia sotureita jos ottaa mukaan esim spidereitä ja vargeja niin tulee myös nopeesti liikkuvia tyyppejä armeijaan.
goblineilla on mielestäni ihan suht monipuolisia sotureita jos ottaa mukaan esim spidereitä ja vargeja niin tulee myös nopeesti liikkuvia tyyppejä armeijaan.
Kaikki noista ovat monipuolisia.
P.s. Tuo Armeijan valinta ja kasaus apu- topicci ei ole tuossa ylhäällä turhaan...
P.s. Tuo Armeijan valinta ja kasaus apu- topicci ei ole tuossa ylhäällä turhaan...
Juurikin noin, tuohon aiheeseen on tarkoitus koota armeijan valintaa liittyviä peruskysymuksiä.
Ja mainitsen vielä, että keskustelufoorumi ei ole chatti, eli usean lyhyen lausahduksen laittaminen eri viesteissä ei ole normikäytäntö. Jos lisättävää tulee, niin aiempaa omaa viestiä voi muokata.
Ja mainitsen vielä, että keskustelufoorumi ei ole chatti, eli usean lyhyen lausahduksen laittaminen eri viesteissä ei ole normikäytäntö. Jos lisättävää tulee, niin aiempaa omaa viestiä voi muokata.
Phil Kelly says "No!"