Uusi VC
Re: Uusi VC
Ja ne roinat ne vasta maksaakin. WK kantaa KB-miekkaa jo valmiina, kestää kuin eläin ja on halpa BSB (jota se lipputangon kanto ei haittaa, kuin ei myöskään vamppeja). Hyvä se WK on.
-
ScreamEchoes
mjoo, tosin vamppi leikkii jonkinnäköistä maagia vielä samalla.
Onko kukaan muu vielä testeilut lordia dragonillä?
Haluaisin mielipiteitä kannattaako se upata 4lvl ym. tavaran kanssa vai pelkästään upata mättääjäksi?
Haluaisin mielipiteitä kannattaako se upata 4lvl ym. tavaran kanssa vai pelkästään upata mättääjäksi?
-
Usermaatra
Minusta heppu kandee säilyttää ihan lvl3 velhoutena, kun sillä hinnalla saa vaikka walking deathin jo, ja jos se tyyppi on muutenkin mättämiseen painotettu, niin ei se yksi lisäleveli niin hieno juttu ole. IMO.
- Lord Mikke
Hyvähän se on että niistä sankareista saa tuollaisia, kun tarpeeksi tyhmä ottaa niitä niin paljon ettei massaa ole, ja dispelliä voi aina buukata paljon. Armeija ei hirveästi edes ammu joten aika samantapaista menoa, luulen.
Peril of Warp
Oletko vielä pelannut uutta VC:tä vastaan? (minä en ole)Lord Mikke kirjoitti:Hyvähän se on että niistä sankareista saa tuollaisia, kun tarpeeksi tyhmä ottaa niitä niin paljon ettei massaa ole, ja dispelliä voi aina buukata paljon. Armeija ei hirveästi edes ammu joten aika samantapaista menoa, luulen.
Mitä olen muutamia pelejä nähnyt, niin ei VC sitä massaa niin kamalasti tartte. Kun pelaa hyvin, ei ne characterit ole kuolemassa, joten vastustaja repii pisteitä muutamista koirista/lepakoista: ei tunnu missään. Characterit ovat kuitenkin VC:lle tärkeitä, jotta armeija pysyy kuosissa. VC:llä näyttää olevan ainakin yks sellanen unitti johon ei halua mennä (missä on se regeneraatiobanneri) ja sitä joutuu vähän väistelemään samalla, kun rikkoo niitä randomunitteja. Minä en ainakaan ole keksinyt mitään kovin varmaa keinoa päästä eroon VC:n charactereista, jos ne kökkivät jossain BSB:n tuntumassa. Toki parit irkut voi muuttaa asetelmaa, mutta irkku ei ole mikään taktiikka.
VC:llä pelaavat voisivat antaa pelin jälkeen rakentavia vinkkejä, jos ovat voittaneet helponoloisesti ;)
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Ihme fetissi regeneratio banneriin. Maksaa mielestäni liikaa ollakseen hyvä. Onhan se jotenkuten munakas, mutta ei tarpeeksi.
Itse olen huomannut varmimmaksi keinoksi päästä eroon VC charruista ampumalla ne tykillä. Jos ovat jollain lentävällä ratsulla niin helppa pitäisi olla. Taas blokeissa oleviakin voi ampua, sillä sehän yli 400pts maksava charru huutaa look out sir! heittoihin ykkösiä. Ainakin itse olen nyt kolmessa viimeisessä pelissä VC:tä vastaan ampunut lorton tykillä, ja aina voittanut ne.
Itse olen huomannut varmimmaksi keinoksi päästä eroon VC charruista ampumalla ne tykillä. Jos ovat jollain lentävällä ratsulla niin helppa pitäisi olla. Taas blokeissa oleviakin voi ampua, sillä sehän yli 400pts maksava charru huutaa look out sir! heittoihin ykkösiä. Ainakin itse olen nyt kolmessa viimeisessä pelissä VC:tä vastaan ampunut lorton tykillä, ja aina voittanut ne.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Heh, minusta se on halpa. Regeneraatiota voi käyttää myös sulamisen vähentämiseen, mikä ei ole ihan pikku juttu.Róbó-Tónó kirjoitti:Ihme fetissi regeneratio banneriin. Maksaa mielestäni liikaa ollakseen hyvä.
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
saa käytännössä kuolemattoman yksikön, vaikea sille on hintaa laittaa.Maksaa mielestäni liikaa ollakseen hyvä. Onhan se jotenkuten munakas, mutta ei tarpeeksi.
Jos taas voitat pelit ampumalla sankarit look out sirin takaa, niin kyllähän silloinkin tuo vastustajalle kannattaa antaa, yksi 4+ wardi sen 2+ lisäksi.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Keksin tässä pari päivää sitten listan, jota vastaan useimmilla armeijoilla on tosi nihkeää pelata. Nimettäköön tämä taktiikka "lihamuuriksi". Sopii lähinnä pieniin peliin, esim. 750pts.
Otetaan siis n. 100 zombia (isoissa peleissä paaaljon enemmän, liian paljon sanon ma) ja laitetaan ne deploymentissa pöydän laidalta toiselle yltäväksi riviksi. Lipunkantajan voi laittaa, jos riittää pisteet. Tämän läpipääsemättömän massan taakse sijoitetaan minimi yksikkö luurankoja tai ghouleja pman maun mukaan. Tämän ryhmän yhteyteen laitetaan vamppi helm of commandment:illa ja magiaa boostaavilla powereilla. Necro mukaan jos tekee mieli. Jos pisteitä vielä jää, osta corpse cartti.
Kaiken tämän jälkeen meillä on läpipääsemätön muuri, joka iskee ws 6 ja ehkä vielä ASF:llä. Listan heikkoutena ovat lähinnä voimakkaat lentoyksiköt, tunneloitsijat yms., sekä se, ettei kukaan halua pelata enää kanssasi.
(Toteuttaakohan joku n00b tämän josku? Odotan huvittuneen kauhistuneena.)
Otetaan siis n. 100 zombia (isoissa peleissä paaaljon enemmän, liian paljon sanon ma) ja laitetaan ne deploymentissa pöydän laidalta toiselle yltäväksi riviksi. Lipunkantajan voi laittaa, jos riittää pisteet. Tämän läpipääsemättömän massan taakse sijoitetaan minimi yksikkö luurankoja tai ghouleja pman maun mukaan. Tämän ryhmän yhteyteen laitetaan vamppi helm of commandment:illa ja magiaa boostaavilla powereilla. Necro mukaan jos tekee mieli. Jos pisteitä vielä jää, osta corpse cartti.
Kaiken tämän jälkeen meillä on läpipääsemätön muuri, joka iskee ws 6 ja ehkä vielä ASF:llä. Listan heikkoutena ovat lähinnä voimakkaat lentoyksiköt, tunneloitsijat yms., sekä se, ettei kukaan halua pelata enää kanssasi.
Toimii vielä paremmin Loose Order- skenaariolla (eli skirmisher zombeja). Koko kasa zombeja menee siihen kohtaan mihin chargetaan.Morze kirjoitti:Keksin tässä pari päivää sitten listan, jota vastaan useimmilla armeijoilla on tosi nihkeää pelata. Nimettäköön tämä taktiikka "lihamuuriksi". Sopii lähinnä pieniin peliin, esim. 750pts.
Mut sit sen saa helposti vietyä läjään chargaamalla jollain rupu porukalla ja loppu armeija kiertää sit hakkaamaan sen minimi skellut ja vampin ilman suurempia ongelmia. Ja kun zombit eivät sitten saa enää rivejäkään niin ei siinä kauheasti tarvitse tappaa että voittaa klosiksen.Rizky kirjoitti:Toimii vielä paremmin Loose Order- skenaariolla (eli skirmisher zombeja). Koko kasa zombeja menee siihen kohtaan mihin chargetaan.Morze kirjoitti:Keksin tässä pari päivää sitten listan, jota vastaan useimmilla armeijoilla on tosi nihkeää pelata. Nimettäköön tämä taktiikka "lihamuuriksi". Sopii lähinnä pieniin peliin, esim. 750pts.
Olen nähnyt tässä erään joka pelasi broksuttamalla, mutta kuitenkin.
Peli oli 1000p ja hänellä oli 3 necronia ja 10 blokkia zombeja ( 20 unit koko )ja se näytti olevan aika hyvä kun sitä massaa ei vaan vastustaja empire saanut tuhottua. Oli aika hauskan näköistä >8)
Hän myös suunitteli 2k peliä varten 3 necronia ja vampire lordin joka olisi armoroitu, wardattu ja osaisi taikoa pirusti ja loput 17 blokkia zombeja, mutta saa sitten nähdä jaksaako hän ostella noita ja maalata sen verran.
Peli oli 1000p ja hänellä oli 3 necronia ja 10 blokkia zombeja ( 20 unit koko )ja se näytti olevan aika hyvä kun sitä massaa ei vaan vastustaja empire saanut tuhottua. Oli aika hauskan näköistä >8)
Hän myös suunitteli 2k peliä varten 3 necronia ja vampire lordin joka olisi armoroitu, wardattu ja osaisi taikoa pirusti ja loput 17 blokkia zombeja, mutta saa sitten nähdä jaksaako hän ostella noita ja maalata sen verran.
- Lord Mikke
Ei vastustajan armeija vaikuta siihen ettei itse voisi dispelliä ottaa. Taikoja ne vaan on.Foo bar kirjoitti:Oletko vielä pelannut uutta VC:tä vastaan? (minä en ole)Lord Mikke kirjoitti:Hyvähän se on että niistä sankareista saa tuollaisia, kun tarpeeksi tyhmä ottaa niitä niin paljon ettei massaa ole, ja dispelliä voi aina buukata paljon. Armeija ei hirveästi edes ammu joten aika samantapaista menoa, luulen.
Ja mikä hyvänsä kuolee ampumalla.
Peril of Warp
Countti armeijan kenraalina on pakko olla vampyyri. En tiedä tekikö virheen kaverisi vai sinä kirjoittaessasi tätä, mutta oikaisen nyt vain, että kellekkään ei jää väärää mielikuvaa. Jos taas kutsut maagivamppia necromaceriksi, tai lordia master necromanceriksi, sitä ei tueta, sillä se on tyylitöntä ja harhaanjohtavaa.Crystania kirjoitti:Olen nähnyt tässä erään joka pelasi broksuttamalla, mutta kuitenkin.
aika lailla saa kyllä työstää regaavaa black knight boksia puhumattakaan regaavista grave guardeista jotta sen tappaisia. Mutta joo, paskaks vaan ja palamaan.Ja mikä hyvänsä kuolee ampumalla.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Omassa listassa regebanneri toisi ampumisessa suojaa vain tykkejä ja blasteria vastaan. Sillä pelaan jotain ihme balance magiaa paavilla boundien kera. Siinä on hyvä sitten heittää rege-saveja kun niskaan tulee perhanasti valopalloja (Burning Gaze).
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Kaverini on tehnyt näköjään virheen pitääpi sanoa hänelle asiasta. ( En ole kyllä itsekkään tiennyt asiaa, vaihka lukenut kirjan jo 10 kertaa läpi xD )Countti armeijan kenraalina on pakko olla vampyyri. En tiedä tekikö virheen kaverisi vai sinä kirjoittaessasi tätä, mutta oikaisen nyt vain, että kellekkään ei jää väärää mielikuvaa. Jos taas kutsut maagivamppia necromaceriksi, tai lordia master necromanceriksi, sitä ei tueta, sillä se on tyylitöntä ja harhaanjohtavaa.
Ei varsinaisesti tullut yllätyksenä :)Crystania kirjoitti: ( En ole kyllä itsekkään tiennyt asiaa, vaihka lukenut kirjan jo 10 kertaa läpi xD )