"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Angels poppoo (1000 pistettä)(viat korjattu)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
minä

Dark Angels poppoo (1000 pistettä)(viat korjattu)

Viesti Kirjoittaja minä »

eli tämä on eka armeija lista ja armeija on (yllätys...) dark angels
ekalla listalla tuli tietty heti pari mokaa mutta nyt kaiken pitäisi olla kunnossa kiitos huomautuksista!

HQ
Librarian
-terminator armour,Force weapon,storm bolter,psychichood +25
=145

Chaplain
-Jump pack +20
=120

Elites
Deathwing terminator squad (5 tyyppii)
-assault cannon +30
(muilla termiksillä on storm boltterit ja power fistit mutta sergeantilla tilalla power sword)
=245

Scout squad (5 tyyppii)
4X sniper rifles +20
1X missile launcher +20
=120

Troops
Tactical squad (5 miestä)
=90

Tactical squad (5 miestä)
=90

Fast attack
Assault squad (5 tyyppii)
-2Xplasma pistol +30
-Power fist +25
-Combat shield +10
=190

1000 pojoo
kommentit on toivottuja!!!
Viimeksi muokannut minä, Ti 22.04.2008 17:33. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Barnabas

Re: Dark Angels poppoo (1000 pistettä)

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Voisitko laittaa vielä tavaroiden hinnat ja squadien miesvahvuudet?
minä

nyt on hinnat ja mies vahvuudet listassa
Jatimatikki

Viesti Kirjoittaja Jatimatikki »

Laillisessa listassa tarvitsee olla 2 Troop -choicea, ja jos vielä laittaisit nuo muitten Deathwingin jäsenten aseetkin näkyviin.
"The foolish man puts his trust in luck, wise man puts his trust in the Emperor."
Half-breed

Re: Dark Angels poppoo (1000 pistettä)(viat korjattu)

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Sinulla on listassa pari erittäin kallista yksikköä, joten voitto on täysin näiden kahden varassa. Suosittelen pudottamaan Librarianin pois listasta, sillä DA:n kirjastotäti ei ole niin kova. Rynnäkkömarsuista myös Combat Shield ja toinen plasam pois, kilpi on turha ja kaksi plasmaa viidessä miehessä on paloriski.
Säästyneillä pisteillä saatkin Predatorin tulitukeen ja taktisille aseita joilla niistä olisi jopa hyötyä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
YTY

Viesti Kirjoittaja YTY »

Taktikaalit tarvitsevat erikoisaseita, jotta niillä tekisi mitään. Pisteet vaikka assault squadin plamoista. Charactereista en tiedä, toisen voisi ehkä poistaa ja parantaa jäljellejääneen varustusta.
-YTY
WarHound
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja WarHound »

YTY kirjoitti:Taktikaalit tarvitsevat erikoisaseita, jotta niillä tekisi mitään. Pisteet vaikka assault squadin plamoista. Charactereista en tiedä, toisen voisi ehkä poistaa ja parantaa jäljellejääneen varustusta.
Taisipa vain olla ettei 5 miehen ryhmä marsuja enää saa pitkän kantaman erikoisaseita DA listassa. Tämä muutoshan on todennäköisesti tulemassa myöskin normimarsucodexiin ehkä tulevaisuudessa. Joten ennemmin jättää ne plasmat assault squadille.
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

WarHound kirjoitti:
YTY kirjoitti:Taktikaalit tarvitsevat erikoisaseita, jotta niillä tekisi mitään. Pisteet vaikka assault squadin plamoista. Charactereista en tiedä, toisen voisi ehkä poistaa ja parantaa jäljellejääneen varustusta.
Taisipa vain olla ettei 5 miehen ryhmä marsuja enää saa pitkän kantaman erikoisaseita DA listassa. Tämä muutoshan on todennäköisesti tulemassa myöskin normimarsucodexiin ehkä tulevaisuudessa. Joten ennemmin jättää ne plasmat assault squadille.
Kyllä noille edelleen saa meltaa ja plasmaa, sekä tietenkin glauncherin ja fleikan.

Itse varmaan jättäisin terhonaattorit hyllylle ja suurentaisin hyppyreppuryhmän maksimikokoonsa. Nyt se on ainoa ryhmä, joka hakeutuu assaultiin, ja siinäkin on vain 6 miestä. Lopuilla pisteillä preda? Pääsen kotiin codexin luo vasta tuossa muutaman tunnin päästä, eli en pistehintoja voi tarkistaa, mutta kattoo nyt.
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Migutti höpisee asiaa. Tosin itse pitäisin termikset ja heittäisin libran mäkeen > tilalle 5 Hyppymarsua lisää.
10 assaultmaraa + kappalainen = obliteroitu vastustajan armeija.
Joo ja niihin taktikaaleihin aseita. Eikö Da-scoutit ole trooppeja? :o
minä

no jaa, kyllä se combat shield aika turha on mutta kyllä se joskus on hyvällä tuurilla(siis tosi hyvällä tuurilla)pelastanu tai sitä ei oo tarvinnu ollenkaa... toise plasma pistoolin vois ehkä ottaa pois ja aseita taktikaaleille vaikka kyllä ne noinki kai bolttereilla jotenki pärjäis assaultteja vois kai ottaa lisää ja potkia librarianin pellolle predaki olis kai iha kiva... termiksiä en iha heti potki pellolle on ne iha hyviä ja ainakin omassa codex:issa scoutit on eliittejä en tiiä sitte oonko kattonu vääri... pitää kattoo mitä teen mutta kiitti vastauksista etee päi mennää
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

minä kirjoitti:aseita taktikaaleille vaikka kyllä ne noinki kai bolttereilla jotenki pärjäis
ainakin omassa codex:issa scoutit on eliittejä en tiiä sitte oonko kattonu vääri
Kyllä ne taktiset muutakin tarvitsee, kuin boltterit jos aiot jotain vähän raskaampaa pudottaa.
DA:lla taas ainoat troopit on taktiset.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Migutti

Ellei sitten käytä niitä erikoisjohtajia, Belialia ja/tai Sammaelia, jolloin saa terhoja (Belial) ja/tai mopoja (Sammael) täyttämään ne kaksi pakollista slottia.
Shadow Angel

Viesti Kirjoittaja Shadow Angel »

Migutti kirjoitti: Kyllä noille edelleen saa meltaa ja plasmaa, sekä tietenkin glauncherin ja fleikan.
Enpäs ole huomannut, että DA saisi glauncherin.
A nuclear error, but I have no fear,
'Cause London is drowning, and I, I live by the river!
Migutti

Shadow Angel kirjoitti:
Migutti kirjoitti: Kyllä noille edelleen saa meltaa ja plasmaa, sekä tietenkin glauncherin ja fleikan.
Enpäs ole huomannut, että DA saisi glauncherin.
Ohoh, hyydyin. No, nuo muut siis saa, muttei glauncheria.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”