"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Konfrontaatio.

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: Konfrontaatio.

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Ilimoita sitten jossain vaiheessa (vaikka tähän aiheeseen) kun sinulla on aikaa niin ei keksitä mitään kummempia tekemisiä sille päivälle.

Niin ja kiinnostaako Tp-masteria ja Kölleä vielä?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
tp-master
Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...

Viesti Kirjoittaja tp-master »

Kyllähän se...

Ensin voisi warhammer-pelejä järjestellä, niin sitten voisi harkita konfron aloittamista...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
Kerppu

Viesti Kirjoittaja Kerppu »

Sama juttu, kunhan saan IG:ni järjestykseen :P (eli kauan!)
Tume

Viesti Kirjoittaja Tume »

Minulta taas ei niin kauaa mene... ens viikolla meen ruotsiin, siellä tulee tietysti paikallisessa figuliikkeesä käytyä ja jos konfrontaatiofiguja löytyy niin tuon kyllä mukanani kotiin!
Ajattelin että aloittaisin tuolla wolfen armeijalla... Mielipiteitä siitä? heikkouksia? vahvuuksia (jos löytyy;P)? Ja jos ei ruotsista löydy niin sitten tilaillaan!
-Tume
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Wolffeneista en teidä paljoa kun olen vain kerran nähnyt niitä toiminnassa, mutta kai sitä nyt jotain voisi sanoa.

Armeija on vähän niin kuin lasivasara. Sillä voi iskeä hyvinkin lujaa, mutta se ei kovin paljoa kuritusta kestä. Eli toisin sanoin niillä on järkyttävän korkea voima, mutta sitten kun sinua isketään voi tulla isokin pipi. Koko armeija kun on susia niin tietenkin nopeutta riittää, joka voi saada suurta pään vaivaa vihulle. Figut sitten ovat sitten todella kauniita, kellään tuskin on sanomista siihen asiaa.

Siinä nyt ne mitä tiedän. Sotussa on Racham puoli tuolla alhaalla ja sieltä voi saada asioista lisää tietoa kun minun armeijakohtaiset tietoni ei ole vielä kummoiset.

Katsotaan joku päivä, jolloin saataisiin kaksi henkilä samaan aikaan demopeliin, jolloin he voivat itse pelata toisiaan vastaan minun ja Halffin avustuksella, jos hän on vielä Porissa silloin.
- Sinitähti
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ja tähän mainostuksena vielä, että saadaksenne tasokasta demotusta (El Kapu ei ole vielä täysin sujut confron kanssa.), niin demopeli pitäisi ottaa ennen kuun loppua.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Voishan tätä joskus koittaakin ja nyt kun sain sähköpostin boostepistä" Moi taas Antti!

Kevään koittaessa on taas aika tyhjätä varastoja Boostepissäkin. Tällä kertaa se tarkoittaa figupelaajille sitä että jo valmiiksikin huisan halvalla myytäviä Rackham tuotteita saa vieläkin edullisemmin.

Kun teet vähintään 50EUR tilauksen Confrontation tai AT-43 tuotteita saat oheisella kuponkikoodilla 10% alennuksen jo alennetuistakin hinnoista.

ja kampanjaan kuuluu seuraavat tuoteryhmät:
Rackham - Confrontation
AT-43

Kuponki on voimassa vain 18.5.2008 saakka, joten toimi heti!
Tavaraa on rajoitetusti saatavilla ja alennus koskee vain varastosta löytyviä tuotteita. " Lähde: Rackham varastontyhjennys‏
Lähettäjä: [email protected]

Nii jos tuolta tilattais jotain ja jos joku jotain suosittelis niin voisin aloittaa.
Half-breed

Geratsu kirjoitti:Nii jos tuolta tilattais jotain ja jos joku jotain suosittelis niin voisin aloittaa.
Näköjään universumi pakottaa hankkimaan ne Conscriptit. Juu mukana ollaan ja heitän jossain välissä ostoslistaa, mutta olisi hyvä tietää deadline.

Sitten mitä hankkia itse, niin suosittelen miettimään millä haluat aloittaa ja sitten tehdä täältä (Ellet uudella edikalla halua pelata, jota ainakaan Porissa (Tai paremmin Suomessa.) ole kovin kiinnostunut pelaamaan.) löytyvien korttien perusteella listasi ja isket sen tuonne Rackhampuolelle täällä sotussa. Sen vinkin kuitenkin annan, että Confrossa harva yksikkö on romua, joten ottamalla figuja joiden ulkomuodosta tykkää ei mene ainakaan pahasti vikaan.
Gerazu

Half-breed kirjoitti:
Geratsu kirjoitti:Nii jos tuolta tilattais jotain ja jos joku jotain suosittelis niin voisin aloittaa.
Näköjään universumi pakottaa hankkimaan ne Conscriptit. Juu mukana ollaan ja heitän jossain välissä ostoslistaa, mutta olisi hyvä tietää deadline.

Sitten mitä hankkia itse, niin suosittelen miettimään millä haluat aloittaa ja sitten tehdä täältä (Ellet uudella edikalla halua pelata, jota ainakaan Porissa (Tai paremmin Suomessa.) ole kovin kiinnostunut pelaamaan.) löytyvien korttien perusteella listasi ja isket sen tuonne Rackhampuolelle täällä sotussa. Sen vinkin kuitenkin annan, että Confrossa harva yksikkö on romua, joten ottamalla figuja joiden ulkomuodosta tykkää ei mene ainakaan pahasti vikaan.
No jospa 15. päivä olisi deadline. heitän sulle YV ostoslistani.
Half-breed

Geratsu kirjoitti:heitän sulle YV ostoslistani.
Siis minäkö tekisin sen tilauksen vai? Sinullahan ne tunnukset sinne Boosteppiin tekstisi perusteella on, ja kyselit että onko valmiina väkeä tulemaan mukaan tilaukseesi.
Gerazu

Half-breed kirjoitti:
Geratsu kirjoitti:heitän sulle YV ostoslistani.
Siis minäkö tekisin sen tilauksen vai? Sinullahan ne tunnukset sinne Boosteppiin tekstisi perusteella on, ja kyselit että onko valmiina väkeä tulemaan mukaan tilaukseesi.
Nokun minä olen ala ikäinen.. Ja ei mun anneta tilata muiden kamoja... Mutta voit sä tehä tunnukset nopeesti ei ne nyt kauaa vie. Ja listani on tossa: 300 AP Goblins Eli 1 x Samura 1, 1x Samura 2, 1 x Mutanted Goblins 1 ja Becbunzen 2nd Incarnation. Ja olisin minä muuten tilannut itselleni jo vaikka mitä jos saisin.. Mutta kun en saa.
Javyrus

Viesti Kirjoittaja Javyrus »

Tuon tilausjutun kun olisin tietänyt aikaisemmin, niin olisinhan minäkin voinut tilata omilla tunnuksillani, varsinkin kun saan vielä kaikesta mahdollisesta 2% kanta-asiakasalennuksenkin. Mutta demoneita kun laitoin jokin aika sitten tulemaan, niin ei innostaisi taas olla tilaamassa.

On tosiaankin itsekin tullut katseltua Confroa sillä silmällä ja varsinkin Alchemists of Dirzin "kukkaispojat" olisivat mieleeni (ja näitähän ei tietenkään ole lähes yhtään Boostepissa, jotta voisi heti tilata alennuksesta). Mutta jos olisi jonkinlaista demotusta jonkun toisen figuilla tulossa jonain päivänä, niin ilmoittakaa täälläkin. Pitäisi tosin saada ensin 750-1000 pistettä demoneita kokoon, kunnes voisin kunnolla aloittaa Dirzin figujen haalimisen.
Half-breed

Geratsu kirjoitti:Mutta voit sä tehä tunnukset nopeesti ei ne nyt kauaa vie.
Tällähetkellä on sen verta rautoja tulessa, etten ala nettikauppojen kanssa tapella, eikä nyt löydy edes aikaa organisoida tällaista, joten minä en järjestäjäksi rupea.
Javyrus kirjoitti:Mutta jos olisi jonkinlaista demotusta jonkun toisen figuilla tulossa jonain päivänä, niin ilmoittakaa täälläkin.
Ajattelin heittää demoa tuossa ensi viikolla kun sinnepäin olen taas tulossa, joten testaamaan pääsee kaikki kiinnostuneet. Ilmoitan sitten ajankohdan jossain välissä.
Gerazu

No tämä taitaa mennä puihin.. Ellei joku sitten suostu tilaamaan..
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Figujahan voi tietty kattella tuolta Sotataidostakin, tosin sieltä ei sitten saakkaan alennuksella.... Niin ja voi sitä demotusta minultakin pyydellä. Onhan täällä figuja ja osaamista sen verran, että kyllä minun opastuksella saa jonkin laisen tuntuman siitä, millainen peli on miehiään. Tosin paremmanhan siitä saa kun alikessu vieressä hakkaamassa mitalla päähän, jos jotakin unohtui.

Kiva kyllä kuulla, että väkeä olisi kiinnostunut jälleen. Anttipantti muuten, gobot taitaa olla kyllä aika hankala joukko sulle komennettavaksi. Mitäpä, jos katsoisit jonkun toisen. Mitä minä muistaisin niin gobot kun ei ole mitenkään sulle tehty armeija.
- Sinitähti
Gerazu

El Capitan kirjoitti:Kiva kyllä kuulla, että väkeä olisi kiinnostunut jälleen. Anttipantti muuten, gobot taitaa olla kyllä aika hankala joukko sulle komennettavaksi. Mitäpä, jos katsoisit jonkun toisen. Mitä minä muistaisin niin gobot kun ei ole mitenkään sulle tehty armeija.
Jos puhut mulle niin en tajunntu... Ja olisin vieläkin mukana jos vaikka kapu olisi tilaaja.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Geratsu kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Kiva kyllä kuulla, että väkeä olisi kiinnostunut jälleen. Anttipantti muuten, gobot taitaa olla kyllä aika hankala joukko sulle komennettavaksi. Mitäpä, jos katsoisit jonkun toisen. Mitä minä muistaisin niin gobot kun ei ole mitenkään sulle tehty armeija.
Jos puhut mulle niin en tajunntu... Ja olisin vieläkin mukana jos vaikka kapu olisi tilaaja.
Sitä minä vain, että gobot ovat aika vaativa armeija pelata. Voisi olla kannattavaa vilkuilla jotain muuta joukkiotta. Niin ja minä en ala tilaajaksi kun en tarvitse mittään, joku muu saa sen kunnian.
- Sinitähti
Gerazu

El Capitan kirjoitti:
Geratsu kirjoitti:
Sitä minä vain, että gobot ovat aika vaativa armeija pelata. Voisi olla kannattavaa vilkuilla jotain muuta joukkiotta. Niin ja minä en ala tilaajaksi kun en tarvitse mittään, joku muu saa sen kunnian.
Jota kukaan ei halua. Millä porukat pelaa täälläpäin? Ettei tule montaa samaa.
Half-breed

Geratsu kirjoitti:Jota kukaan ei halua. Millä porukat pelaa täälläpäin? Ettei tule montaa samaa.
El kapulla on Acheronit ja mulla Devourerit (Pääarmeija.) ja Griffinit.

Sitten ei ne Gobot nyt niin vaikea armeija ole käsittääkseni, sillä kaverit on halpoja ja suurimman osan saa reserveinä takaisin peliin (Goblin racial ability.) Eikä gobot nyt sentään mitään heikkojakaan lähiksessä ole, vaikka esim. osalla saattaa olla Griffineideni kanssa ongelmia (Panssaria kiirestä kantapäähän kaikilla.)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mainittakoon tähän vielä, että Kölle olisi kiinnostunut aloittamaan Kelt Sessaireilla, jos innostuksen tähän peliin saa. Teemulla puolestaan Daikineet innostaa yllätys yllätys. Niin ja Tume vilkuilee Wolffeneita.

Tokko sillä kuitenkaan paljoa väliä vaikka tulisikin saman armeijan pelaajia. Konfro kuitenkin poikkeaa sen verran hammerista, että jokaisen ei ole pakko haalia niitä samoja yksiköitä pärjätäkseen kunnolla. Näitä yksiköitäkin on ihan tarpeeksi, että valinnanvaraa on, mitä ottaa listaan.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”