=]I[= Syyllinen esiin! Kuka teistä on tämän takana?
-
Sami Jumppanen
=]I[= Syyllinen esiin! Kuka teistä on tämän takana?
http://www.blastwavecomic.com/index.php?p=comic&nro=1
En jaksa juuri nyt uskoa, että tuon sarjakuvan takana voisi olla joku muu, kuin 40K:n Death Korps- pelaaja.
Joten syylliselle annetaan mahdollisuus ilmottautua...
En jaksa juuri nyt uskoa, että tuon sarjakuvan takana voisi olla joku muu, kuin 40K:n Death Korps- pelaaja.
Joten syylliselle annetaan mahdollisuus ilmottautua...
-
Sami Jumppanen
Re:
Huomasin kyllä nimen, mutta uskoakseni olen ainoa joka kirjoittaa tänne omalla nimelläni.Z7-852 kirjoitti:No ihan sivun alareunassa lukee nimi "Kimmo Lemetti" niin eiköhän se ole vastaus. Tällä ei kylläkään ole mitään tekemistä 40k kanssa vaikka hauska cyperpunk sarjis onkin.
- The Captain
- Valvoja
Re: Re:
Kukas se Niemelän Matti sitten todellisuudessa on?Sami Jumppanen kirjoitti:Huomasin kyllä nimen, mutta uskoakseni olen ainoa joka kirjoittaa tänne omalla nimelläni.Z7-852 kirjoitti:No ihan sivun alareunassa lukee nimi "Kimmo Lemetti" niin eiköhän se ole vastaus. Tällä ei kylläkään ole mitään tekemistä 40k kanssa vaikka hauska cyperpunk sarjis onkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: =]I[= Syyllinen esiin! Kuka teistä on tämän takana?
Eikös sitä joskus joku luullut koneeseen kytketyksi servitoriksi joka maalaa figuja liukuhihnalta?The Captain kirjoitti:Kukas se Niemelän Matti sitten todellisuudessa on?Sami Jumppanen kirjoitti:Huomasin kyllä nimen, mutta uskoakseni olen ainoa joka kirjoittaa tänne omalla nimelläni.Z7-852 kirjoitti:No ihan sivun alareunassa lukee nimi "Kimmo Lemetti" niin eiköhän se ole vastaus. Tällä ei kylläkään ole mitään tekemistä 40k kanssa vaikka hauska cyperpunk sarjis onkin.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Itseasiassa, sotun wanhassa fluffissa (2003 tienoilla?) Niemelä tunnusti olevansa ihQ-Daa pikkupissis joka raxuttaa käsilaukkuja ja toppeja. Niin se dekadenssi vaikuttaa.I Ride in a Dragon kirjoitti:Eikös sitä joskus joku luullut koneeseen kytketyksi servitoriksi joka maalaa figuja liukuhihnalta?
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Joo ton Lemetin sarjikset on overall aika hauskoja. Kannattaa tsekata muutkin sen sarjakuvat.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
-
Sami Jumppanen
Ei havaintoa näin ulkomuistista.The Captain kirjoitti:Kukas se Niemelän Matti sitten todellisuudessa on?Sami Jumppanen kirjoitti:Huomasin kyllä nimen, mutta uskoakseni olen ainoa joka kirjoittaa tänne omalla nimelläni.Z7-852 kirjoitti:No ihan sivun alareunassa lukee nimi "Kimmo Lemetti" niin eiköhän se ole vastaus. Tällä ei kylläkään ole mitään tekemistä 40k kanssa vaikka hauska cyperpunk sarjis onkin.
- Guardsniper
http://www.sotavasara.net/keskustelu/me ... rofile&u=2Sami Jumppanen kirjoitti:Ei havaintoa näin ulkomuistista.The Captain kirjoitti:Kukas se Niemelän Matti sitten todellisuudessa on?
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
Sami Jumppanen
Tiedän kyllä tuon listan, mutta en usko että olen ollut hänen kanssa suuremmin tekemisissä. Ja koko pointti oli joka tapauksessa se, että hyvin hyvin harvat täällä kulkevat omalla nimellään. Joten arvelin kysyä josko henkilö sattuu olemaan tämän sivuston lukioita.Guardsniper kirjoitti:http://www.sotavasara.net/keskustelu/me ... rofile&u=2Sami Jumppanen kirjoitti:Ei havaintoa näin ulkomuistista.The Captain kirjoitti:Kukas se Niemelän Matti sitten todellisuudessa on?
Heh, näin ne jutut jää elämään. :DI Ride in a Dragon kirjoitti:Eikös sitä joskus joku luullut koneeseen kytketyksi servitoriksi joka maalaa figuja liukuhihnalta?
Mutta nuo Lemettin sarjakuvat ovat kyllä välillä ihan hauskojakin. Kyyninen huumori puree, seassa on hyviäkin oivalluksia.
"Hey guys! I found a way out...!" *BANG*
"Well, that was kinda depressing..."
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- Zaraki Kenpachi
Jeps, noi on hyviä mutta niitä tulee harmillisen harvoin lisää... Itse olen jo vähän aikaa seuraavaa odottanut.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ja saat varmaan odottaa vielä pitkään, jos tekijä omien sanojensa mukaan "yrittää" saada pisimmällä aikavälillä päivittyvän nettisarjakuvan palkinnon... ;DZaraki Kenpachi kirjoitti:Jeps, noi on hyviä mutta niitä tulee harmillisen harvoin lisää... Itse olen jo vähän aikaa seuraavaa odottanut.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Hyvä sarjahan tuo oli, harmi vain että piirustelija "kyllästyi" nettisarjiksen jatkamiseen. Graafisessa puolessa hepulla oli ainakin lahjoja.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Goblinoid kirjoitti:Hyvä sarjahan tuo oli, harmi vain että piirustelija "kyllästyi" nettisarjiksen jatkamiseen. Graafisessa puolessa hepulla oli ainakin lahjoja.
Kyllähän tuo updatee. Ihan vasta tuli strippi.
Evolution was never true
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you