Nopeaa ampuvaa armeijaa olen meinannut aloittaa, laittomuuksia saattaa ilmetä, olen vasta aloittamassa FaBaa ja Empireä. Listaa:
Lords
General of The Empire
- Hand Weapon, Pistol
- Full Plate Armour
- Warhorse with Barding
- Runefang
Pisteet: 228 p.
Heroes
Captain of The Empire
- Hand Weapon, Pistol
- Full Plate Armour
- Warhorse with Barding
- Sword of Power
Pisteet: 122 p.
Battle Wizard
- Level 2 Wizard
- Wizard's Staff
- Dawn Armour
Pisteet: 145 p.
Warrior Priest
- Two-handed hammer
- Heavy Armour
- Sigil of Sigmar, The Crimson Amulet
Pisteet: 133 p.
Core
10 Handgunners
- Musician
- Standard bearer
- Marksman with Repeater handgun
Pisteet: 115 p.
10 Handgunners
- Musician
- Standard Bearer
10 Handgunners
- Musician
- Standard Bearer
10 Crossbowmen
- Musician
- Standard Bearer
- Marksman with Repeater pistol
10 Crossbowmen
- Musician
- Standard Bearer
- Marksman with Repeater pistol
20 Flagellants
- Prophet of Doom
Pisteet: 210 p.
Special
5 Pistoliers
- Musician
- Outrider with Repeater pistol
Pisteet: 114 p.
5 Pistoliers
- Musician
- Outrider with Repeater pistol
Pisteet: 114 p.
5 Outriders
- Musician
- Outrider Champion with Hochland long rifle
Pisteet: 134 p.
Rare
Helblaster Volley Gun
Pisteet: 110
Helstorm Rocket Battery
Pisteet: 115
Kommentteja ja parannusehdotuksia, kiitos!
2000 pistettä Empireä
Re: 2000 pistettä Empireä
sanotaanko näin että olet kusessa jos (kun) joku armeija pääsee lähelle.
Runefangi pois. Kenraali on kuitenkin niin keskinkertainen huitoja sen kanssa. Tilalle jotan muuta kivaa vaikkapa Holy Relic ja dawn armour. Käteen vaikka ihan se perus lance taikka gw.
Kapteenista tekisin captasuksen eli iskisin pegasuksen alle ja lancen käteen. Sille saa kanssa kivaa magiakamaa jos tahtoo kuten doomfire ringin tai casket of sorceryn.
Saatan puhua läpiä päähäni, mutta oman muistikuvani mukaan velhot ei saa panssaria, joten se ja sauva pois ja tilalle kaksi rullaa tai rod of power.
Warrior priestille saisit hepan ja enchanted shieldin kanssa 1+ saven. Käteen tälle voi vaikka iskeä sword of mightin tai sword of battlen.
Itse pudottaisin kaikki nuo handgunnerit ja crossbowmenit pois. Tilalle joku nätti melee blokki tai pari ja niille detuiksi handgunnereita/crossareita ja miekkamiehiä. 5 yksikkö ritareita musikantilla olisi myös hyvä.
Pistolierejä ottaisin vain sen yhden yksikön musikantilla ja pudottaisin myös outriderit pois. Tykkejä tilalle.
Kapteenista tekisin captasuksen eli iskisin pegasuksen alle ja lancen käteen. Sille saa kanssa kivaa magiakamaa jos tahtoo kuten doomfire ringin tai casket of sorceryn.
Saatan puhua läpiä päähäni, mutta oman muistikuvani mukaan velhot ei saa panssaria, joten se ja sauva pois ja tilalle kaksi rullaa tai rod of power.
Warrior priestille saisit hepan ja enchanted shieldin kanssa 1+ saven. Käteen tälle voi vaikka iskeä sword of mightin tai sword of battlen.
Itse pudottaisin kaikki nuo handgunnerit ja crossbowmenit pois. Tilalle joku nätti melee blokki tai pari ja niille detuiksi handgunnereita/crossareita ja miekkamiehiä. 5 yksikkö ritareita musikantilla olisi myös hyvä.
Pistolierejä ottaisin vain sen yhden yksikön musikantilla ja pudottaisin myös outriderit pois. Tykkejä tilalle.
-
JudoJappiainen
Älä nyt kaveria neuvo koko listaa ja ideaa muuttamaan. Sehän halusi tehdä ampuvan armeijan. Muutama lähistelyblokki kyllä tarvittaisiin jos ja kun käykin niin, että kaveri pääsee kentän yli.
Kun et halua, että heität D6lla 1, siitä nimenomaan tulee 1.
Jos se on ampuva, niin missä on empiren vahvuus, tykit?JudoJappiainen kirjoitti:Älä nyt kaveria neuvo koko listaa ja ideaa muuttamaan. Sehän halusi tehdä ampuvan armeijan. Muutama lähistelyblokki kyllä tarvittaisiin jos ja kun käykin niin, että kaveri pääsee kentän yli.
Elikkä,
Kommentit ovat auttaneet minua vaihtamaan suuntaa. Teenkin melee-armeijan hyvällä sotakalustolla.
Lista ilmestyypi lähiaikoina!
Kommentit ovat auttaneet minua vaihtamaan suuntaa. Teenkin melee-armeijan hyvällä sotakalustolla.
Lista ilmestyypi lähiaikoina!
-Anzzza
Blood Angels Armeijalistani
Blood Angels Armeijalistani