Hell Doradon pelaajia Pk-seudulta?
Hell Doradon pelaajia Pk-seudulta?
Tosiaan, tuolla Ropeconin lauantaiaamuna krapulahuumassa erehdyin pelaamaan tätä peliä ja rakastuin. Just äsken pistin taistelutarvikkeelle tilauksen noiden Westernien alotuspaketista, että oliskohan tässä lähialueella ketään joka tässä vähän ajan päästä haluais valottaa mulle lisää tämän kauniin pelin sääntöjä? :>
Itse tosiaan Järvenpäässä asun, ja auto löytyy ja junallakin pääsee aika helposti tähän lähelle mihin vaan, että pistäkää ilmoituksia vaan niin tuun mielelläni pelaamaan ihmisten kanssa. :>
Itse tosiaan Järvenpäässä asun, ja auto löytyy ja junallakin pääsee aika helposti tähän lähelle mihin vaan, että pistäkää ilmoituksia vaan niin tuun mielelläni pelaamaan ihmisten kanssa. :>
Re: Hell Doradon pelaajia Pk-seudulta?
Kai tähän pitää nimensä laittaa kun täällä elää.
Olen savuton 22-vuotias mieshenkilö, ammatti musiikinopiskelija ja rotumääritys savolais-helsinkiläinen...
Budjaan Lassilassa ja venyn sinne minne junat ja bussitkin. Keskustan julkinen pelitila katoaa ihan justiinsa, mutta mulla on solussa jonkinmoista pelikentän korviketta ja ensi viikolla pitäisi väsätä ihan varta vasten suunniteltuakin maastoa.
Olen savuton 22-vuotias mieshenkilö, ammatti musiikinopiskelija ja rotumääritys savolais-helsinkiläinen...
Budjaan Lassilassa ja venyn sinne minne junat ja bussitkin. Keskustan julkinen pelitila katoaa ihan justiinsa, mutta mulla on solussa jonkinmoista pelikentän korviketta ja ensi viikolla pitäisi väsätä ihan varta vasten suunniteltuakin maastoa.
Jehna, on se kivaa kun ihmiset tykkää pelata hyviä pelejä. Tosiaan, maanantaiks kuulemma napit saapuu, ja sittenkun saan ne kasailtua niin voin itse pelata jo, jos vaan teille käy maalaamattomat napit. Täysiin maaleihin saaminen voi viedä hetken (riippuen että miten on duunia)
Itse olen 19-vuotias mieshenkilö, en kovinkaan savuton, ja VR:n lipunmyyjä tikkurilan asemalla. :D Jos kiinnostaa, ota yhteyttä. (Eikunsiisäh.... Mitenhän sen nyt piti mennä? :D )
Itse olen 19-vuotias mieshenkilö, en kovinkaan savuton, ja VR:n lipunmyyjä tikkurilan asemalla. :D Jos kiinnostaa, ota yhteyttä. (Eikunsiisäh.... Mitenhän sen nyt piti mennä? :D )
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Mietinkin missä vaiheessa alkaisit täälläpäin kyselemään aiheesta... itse budjaan lahdessa ja olen savuton saraseenipelaaja, joka sinut käännytti. :P
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hammerheart
Minuakin voi periaatteessa tökkiä pelin toivossa. Lisäksi jonkinlaista turnaushäppeninkiä lienee Lahti-Helsinki-akselilla luvassa syssyllä ainaskii.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Niin ja minäkin haluaisin pelata itse joskus :D.
Asustelen Nummelassa mutta ei tästä kauaa aja Helsingin puolelle..
Asustelen Nummelassa mutta ei tästä kauaa aja Helsingin puolelle..
Tittidii. Vikujen pitäis olla postissa nyt, ja sittenkun kotiin pääsee niin kasaamaan ja varmaan maalaamaan niitä, mutta tässähän meillä alkaa pojat olemaan jo porukkaa kasassa. :o
Ja kiitos tosiaan Silverille tästä käännytyksestä! Tosin jos pistetään koko homma sun syyks niin oot kyllä mulle velkaa 42,50E. :DDD (Tai siis sitten olet kun käyn ne maksamassa. :D )
Ja kiitos tosiaan Silverille tästä käännytyksestä! Tosin jos pistetään koko homma sun syyks niin oot kyllä mulle velkaa 42,50E. :DDD (Tai siis sitten olet kun käyn ne maksamassa. :D )
Ja sinä minulle velkaa sielusi. Helvetissä nähdään! *muahahahahah*
Dayum. Got me on that one. Ah, sainpas noi napit, ja kasasin jo, ja laitoin pohjamaalitkin. :o
Metalli ei muuten ollu ihan sitä luokkaa mitä odotin, tuppas varsinkin noi aseet vääntyilee ikävän helposti. Siihen olin vähän pettynyt (oon tosin tottunu noihin WHFB:n vähemmän hienostuneisin lekoihin. :D ) mutta muuten erittäin kaunista jälkeä noissa. Ah. Kun vielä pääsis maalaamaan noita.
Metalli ei muuten ollu ihan sitä luokkaa mitä odotin, tuppas varsinkin noi aseet vääntyilee ikävän helposti. Siihen olin vähän pettynyt (oon tosin tottunu noihin WHFB:n vähemmän hienostuneisin lekoihin. :D ) mutta muuten erittäin kaunista jälkeä noissa. Ah. Kun vielä pääsis maalaamaan noita.
On se toisaalta parempaa kuin Rackhamin "hitto, nilkka murtui" -metalli.. tai ainakin silloin, kun metallifiguja enemmän vielä tekivät
Ensimmäisen kunnon pelini sain tuossa keskiviikkona pelattua (Haddockin demoneja vastaan) ja turpaan tuli niin että soi. :D Sai noi pojat vähän onnistuttuakin, mutta vaikka olisin mäiskinyt kaikkia noita demoneja turpaan, niin olisin skenaarion kuitenkin hävinnyt. :D
Kuitenkin, sääntöjä opin paremmin, ja alan pikkuhiljaa tajuamaan kuinka älyttömän siistit nää on. Että tosiaan haasteita otan vastaan, jos joku vaan haluaa pelata ja on tilaa jossa pelata (kun tuo Lohikäärmeen luolakin sulkeutuu). Ilmotelkaa vaan niin sovitaan jotain!
Kuitenkin, sääntöjä opin paremmin, ja alan pikkuhiljaa tajuamaan kuinka älyttömän siistit nää on. Että tosiaan haasteita otan vastaan, jos joku vaan haluaa pelata ja on tilaa jossa pelata (kun tuo Lohikäärmeen luolakin sulkeutuu). Ilmotelkaa vaan niin sovitaan jotain!
Hoi,
täällä myös yksi demoni-pelaaja Vantaalta!
Figujen saaminen pelikuntoon meni tosin totaalisen jäihin, kun jäi Ropeconin turnaus väliin.
Jos nyt vaikka tässä syksyn aikana saisin ukot kasaan, niin otan erittäin mielelläni HD-erää.
täällä myös yksi demoni-pelaaja Vantaalta!
Figujen saaminen pelikuntoon meni tosin totaalisen jäihin, kun jäi Ropeconin turnaus väliin.
Jos nyt vaikka tässä syksyn aikana saisin ukot kasaan, niin otan erittäin mielelläni HD-erää.
"They came from below...so did I." -Settra`s early days