"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer novellit?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Skaven Lord kirjoitti: Kerrotaanko siinä skavenien surma kirjassa kuinka felix tai gotretti löi thanquelin boneripperiä???
Joko siinä tai niissä myöhemmin tulleissa (eikös thanqueli esiinny useammassa kirjassa koska siitä tulee Felixin ja Gotrekin "arkkivihollinen"), en oo ehtiny viälä lukeen sitä
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

skavengeneral kirjoitti:
Skaven Lord kirjoitti: Kerrotaanko siinä skavenien surma kirjassa kuinka felix tai gotretti löi thanquelin boneripperiä???
Joko siinä tai niissä myöhemmin tulleissa (eikös thanqueli esiinny useammassa kirjassa koska siitä tulee Felixin ja Gotrekin "arkkivihollinen"), en oo ehtiny viälä lukeen sitä
Jos noin sqanot niin meen heti ostaa noi kirjat
Behold the glory of my vermin horde
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Kysäisenpä tässä välissä (en ole noita -slayerkirjoja lukenut), että onko noissa kirjoissa mukana ne aivan alkupään G&F-novellit? (Geheimnisnacht, jossa parivaljakko tappaa kauhean kasan Slaaneshin palvojia, ja Wolf Riders, jossa puolestaan kaverukset pistävät suurinpiirtein kokonaisen peikkoheimon matalaksi)
Skavengeneral

Grond kirjoitti:Kysäisenpä tässä välissä (en ole noita -slayerkirjoja lukenut), että onko noissa kirjoissa mukana ne aivan alkupään G&F-novellit? (Geheimnisnacht, jossa parivaljakko tappaa kauhean kasan Slaaneshin palvojia, ja Wolf Riders, jossa puolestaan kaverukset pistävät suurinpiirtein kokonaisen peikkoheimon matalaksi)
Eikös nuo ole Peikonsurmassa? Tai niin minä ainakin muistelisin (siitä on puolisen vuotta kun oon lukenut), koska jotain samantapaisia tarinoita on Peikonsurman tarinat yksi ja kaksi.

Ja siis jos on jotain kiinnostusta noista kirjoista niin kannattaa vierailla täällä
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Skavengeneral

Skaven Lord kirjoitti:
skavengeneral kirjoitti:
Jos noin sqanot niin meen heti ostaa noi kirjat
Siis toi ei ollu mikään fakta, vaan oon jostain noin ymmärtänyt, (todennäköisesti ei pidä paikkaansa vaan Thanquel vaan mainitaan silloin tällöin ohimennen) mutta siis jos joku on lukenu koko sarjan niin voi kertoo mulle pitääkö paikkansa. (Tulikohan tästä liian epäselvä viesti?)
Nikodent

Viesti Kirjoittaja Nikodent »

no nyt oon lukenu tota skaven slayrii ja siin tuntuu olevan vähän enemmän juonta tai no potkua ainakin.
Musta Setä

Noh...

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

Äh...meinaa tulla englanniksi kirjoiteltua...liian kauan epäilyttävien englantilaisten kanssa vietettyä aikaa :roll:

Noh kuitenkin Thanquolista, niin hän on kaikissa kirjoissa tuosta eteenpäin, vampireslayeristä en tiedä koska en ole lukenut, mutta skavenslayeristä eteenpäin hänestä tulee ns. toinen päähahmo, koska Felixhän niissä pääosassa on ja Gotrek vain teurastaa. Thanquol sitten katsoo juonta toiselta kannalta. Ihan lukukelvollisisa kirjojahan ne, sellaista ''yhden illassa'' luettavaa.
Rehtori

Viesti Kirjoittaja Rehtori »

Kyllä musta se Peikonsurmakin on ihan hyvä kirja.Skaveninsurmaa en oo lukenu.Mistä sen vois ostaal.
Jos asiat muuttuvat tätä tarkeämmiksi, niin puhutaan sodasta ja rauhasta.
Thanguol

Viesti Kirjoittaja Thanguol »

Gotrek tappaa boneripperin skavensurmassa :cry: Harmi kerään skaveneitä.Itse ostin peikon ja skaven surman Helsingistä linjautoasemalta
Skavengeneral

Thanguol kirjoitti:Gotrek tappaa boneripperin skavensurmassa :cry: Harmi kerään skaveneitä.Itse ostin peikon ja skaven surman Helsingistä linjautoasemalta
Tuo oli se karseemman näkönen Boneripper (henkilökohtaisesti pidän enemmän nykyisestä clan skryren uudelleen animoimasta, juujuu tyhmästi suomennettu, Boneripperistä)
No okei, tämä viesti on hieman OT, mut kummiskin.
Inquisitor

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

Mie hommasin ne kaikki kirjat englannin kielisinä Suomalaisen kirjakaupan kautta, kun en yksinkertasesti kestä niitä HIRVEITÄ suomennoksia. Ehdottomasti paras on Lurk Snitchtongue=Lymy Kielikello(suom.huom.) :?

Trollslayer ei ollut mielestäni mitenkään erikoisen hyvä, eikä kyllä Skavenslayer:kään... Ne myöhemmät kirjat ovat jo mielestäni aika hyviä, erityisesti Vampireslayer jossa Gotrek ja Felix vierailevat Drakenhoffin Linnassa(Carsteinien sukulinna).
"Hosanna memvromi barukhamma adonai."
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

Mistä on suomennettu meninkäisenkähmijä? :D
Skavengeneral

Thor kirjoitti:Mistä on suomennettu meninkäisenkähmijä? :D
se oli joku snotling...jotainjotain
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Varmaankin -suomennoksia lukematta (ja alkaa näyttää että jää myös suomeksi lukematta ylläolevien käännösesimerkkien perusteella)- kyseessä on "snotling fondler" mikä ainakin niissä parissa novellissa mitä olen lukenut on tullut vastaan.
glaurung
Viesti:

Viesti Kirjoittaja glaurung »

Jos kiinnostaa tarinat Warhammereiden maailmoista niin kannattaa lukea Black Libraryn sarjakuvia. Ne on siis aivan omaa laatuaan!!!!
Warden

Viesti Kirjoittaja Warden »

Mulla on kahmalo kaupalla noita black libraryn novelleja. Slayer sarjasta eniten tykkäsin Skaven,-ja Daemonslayerista. Se gilead's blood oli kanssa aika hyvä, ja Realm of Chaoksessa oli pari aivan loistavaa novellia. 40K novelleista Gaunt's Ghostit on tosi hyviä( tosin välillä kyllä vähän ihmetyttää kaaoksen sotajoukkojen vaihtelevat määrät eri operaatiossa.... ...fortis binarylla(planeetta) oli ilmeisesti yli miljardi kultistia ja koko sektorin Imperiumin joukkojen kokonaismäärä ei kovin paljoa miljardia suurempi ollut... ... ja sektorilla oli yli sata planeetta). Myös Inquisitor Eisenhorn trilogia on kokonaisuutena aivan loistava, parista epäloogisuudesta huolimatta.
Mad Larkin

Viesti Kirjoittaja Mad Larkin »

Gileads blood=ehdottomasti paras WH kirja jonka olen lukenut.
lopussa vaan repesin tälle lauseelle
"Amongst them was a old goatherd known to everyone only as Old Perse"
ja
"More of the Tileans rushed in from the window, overrunning Old Perse"
AARG! :)
Hirtettäväksi syntynyt ei hukkumalla kuole
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”