Dark Angels 1000 Pts.
Dark Angels 1000 Pts.
HQ: Librarian, terminator armour, combi-flamer. 150 Pts
(tulee termiksien kanssa haastaa riitaa. )
Elite: deathwing terminator squad. 250 Pts
( 2 lighting clawit, 1 thunderhammer ja storm shield, ja 1 chainfist, tulevat bikerien teleport homerilla lähikseen.)
Troops: tactical squad, 5 additional spacemarines, flamer, missilelauncher,seargent:powerweapon,195 Pts
Troops: tactical squad, 5 additional spacemarines, flamer, missilelauncher,seargent:powerweapon.195 Pts
(istu ja ammu... missile ampuu koneet ja flamer ampuu lähelle tulevat.)
Fast Attack: ravenwing attack squardon, 3 additional ravenwing bikes, seargent: melta bombs, power weapon. 240 Pts (kurvaavat lähikseen ja ja yrittävät saada jotain aikaan... )
=1000 Pts
(tulee termiksien kanssa haastaa riitaa. )
Elite: deathwing terminator squad. 250 Pts
( 2 lighting clawit, 1 thunderhammer ja storm shield, ja 1 chainfist, tulevat bikerien teleport homerilla lähikseen.)
Troops: tactical squad, 5 additional spacemarines, flamer, missilelauncher,seargent:powerweapon,195 Pts
Troops: tactical squad, 5 additional spacemarines, flamer, missilelauncher,seargent:powerweapon.195 Pts
(istu ja ammu... missile ampuu koneet ja flamer ampuu lähelle tulevat.)
Fast Attack: ravenwing attack squardon, 3 additional ravenwing bikes, seargent: melta bombs, power weapon. 240 Pts (kurvaavat lähikseen ja ja yrittävät saada jotain aikaan... )
=1000 Pts
Re: Dark Angels 1000 Pts.
Trooppeja on mielästäni liian vähän. Flamerit on minun mielestäni turhia, mikä tosin kai johtuu huonoista kokemuksistani... Ja eikös pistemäärä ole 1030?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
-
Jatimatikki
Vaihtaisin Librarianin pois, itse en ainakaan ole innostunut käyttämään Dark Angelien, ehkä hieman kehnoja, libroja. Tilalle vaikka perus Company Master, saat halvemmalla ja ostat sille sitten vaikka power weaponin niin saa lähiksessä ihan hyvin jotain aikaiseksi.
Lisäksi pelaat aika paljon yhden kortin varassa, sillä mopot+termot+libra ovat samaa pakettia ja kuitenkin maksavat yli 600pts. Ehkä turhan paljon 1000 pojon listaan. Vähän kevennät pakettia ja sitten vaikka perusmariineja, preda tai devastaattorit olisi mitä menisin listalle tekemään.
Lisäksi pelaat aika paljon yhden kortin varassa, sillä mopot+termot+libra ovat samaa pakettia ja kuitenkin maksavat yli 600pts. Ehkä turhan paljon 1000 pojon listaan. Vähän kevennät pakettia ja sitten vaikka perusmariineja, preda tai devastaattorit olisi mitä menisin listalle tekemään.
"The foolish man puts his trust in luck, wise man puts his trust in the Emperor."
Äläs nyt, libra on terhoissa aika kätevä otus dark angeleitten powerien ansiosta. Ld9-testin varainen invusave on kuitenkin melkoisen kestävä, ja 2-haavaisena libralle voi antaa sen yhden haavan joka laukaustenvaihdossa kunnes se ottaa sen sisään asti, ilman riskiä termiksen menetyksestä. Libra nostaa siis yksikön kestoa ja antaa sille muutaman kovemman inin iskun, mitkä on jees.
Itse tykkään tästä listasta. En ole menossa turnauksiin vaan haluan monipuolisen armeijan. Kieltämättä oletan että kaikki onnistuisi: bikerit vihollis alueelle, deathwing assault, libra rankaisee hell firellä...
Listaa kyllä voisi parantaa...
Mun käyttäjä nimi on jotenkin vaihtunu... olin ite Jamppeli kun kirjotin ton...
- Half-breed
No siis kyllähän mikä tahansa lista pärjää, jos tulee hyvä päivä vastaan. Listan ongelma on nyt vain se että se lepää paljon pyörien ja termoksien harteilla. Jos jompikumpi ei toimi, niin voitolle voidaan sanoa hyvästi. Mitä sitten muuttaa. Noh itse en näin pienessä pelissä käyttäisi yli puolia pisteitä yksiköihin joissa on seitsemän ja kuusi haavaa, mutta jos niistä tykkäät, niin pidä ne sitten. Pieniä muutoksia jotka voisit tehdä on prätkien kessun meltapommien ja miekan vaihtaminen fistiksi loppupisteet yhdestä fleikasta. Fisti on parempi purkinavaaja kuin pommit ja kätevä myös lähiksessä. Erittäin huono juttu listassa on sen AT-tulen vähyys. Kaikenmaailman kovat tankit (Leman Russ) on tälle listalle suht vaikea pala, sillä sinulla ei ole aseistusta jolla se pidetään hiljaisena pitkällä matkalla. Vasta iholle päästyä saat siihen jotain tehtyä.doombolt kirjoitti:Itse tykkään tästä listasta. En ole menossa turnauksiin vaan haluan monipuolisen armeijan. Kieltämättä oletan että kaikki onnistuisi: bikerit vihollis alueelle, deathwing assault, libra rankaisee hell firellä...
Kuitenkin itse en listasta pidä. Turhan paljon on juuri prätkien ja termoksien käsissä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tämä lista ei tosiaan ole kova ampuu... ja trooppeja on tosi vähän. Mutta jos pidät niin mikäs siinä...