"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Samurai figuja?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Teräratas
Valvoja

Samurai figuja?

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Niin, tietääkö joku tuollaisista mitään? Valmistajia, nettisivuja? Jo lopetettuja, valmistuksessa olevia tai tulevia? Mielellään tietenkin kuvia.
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Tutki vaikka täältä, jos jokin vinkki tärppäisi.

Kuvia on aina kaikesta huonosti, se on minun vakaa käsitykseni tästä pisneksestä :roll:
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

minä olen swamphead
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Sellainen peli kuin Legend of the Five Rings tms. on Puolessakuussa. Siinä on samuraifiguja kasapäin, siinä boksissa.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Noniin, minä kiitän. Varsin hyviä linkkejä. (Pahoittelen uusavuttomuuttani, mutta kun nettiin pääsee vain töissä, ja pomo sanoo, että töitäkin pitäisi tehdä, niin ei tuo aktiivietsintä aina oikein onnistu :( )
NiTessine

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sitten on tietysti Hundred Kingdoms, jossa on kaikkien muiden veikeiden ja vekkuleiden pikkumiesten lisäksi samuraivaikutteinen armeija, Bushido Clan. http://www.100kingdoms.com/main.cfm
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”