Miksi aina takerrutaan sanomisiini jotka EIVÄT ole kysymyksiä, joissa ei ole epäselvyyttä?? Tai ei ainakaan ennen kun yritätte selvittää asiaa jonka olen jo ymmärtänyt. Seuraavaksi kun on epäselvää, kysyn vain: "TÄH" (tai sitten vain jätän kysymättä, pelaan väärin ja olen onnellinen).Half-breed kirjoitti: Käytetään sitä ajattelukykyä kun sellainen on annettu (Kai.)
...
Ei se niin vaikeaa nyt ole.
Hyvä puolituinen, tätähän minä juuri tarkoitin, ettei ampujille ole mitään eroa siinä juokseeko ne vai liikkuuko ne Waaghin voimalla, paitsi se, että waaghin aikana ne saattaa alkaa tappelemaan kun juoksuun heitetään 1 (johon myös halusin "virallisen" vahvistuksen). Halusin varmistuksen, koska en ollut varma asiasta, ja tässä pelissä kun jonkun on ymmärtänyt väärin, ystävälliset leikkimieliset alan valveutuneet harrastajat (kuten sinä) vetävät minut hirteen.
Mikäli joko olisin kirjoittanut asiani selvemmin tai joku olisi ymmärtänyt mitä kysyn, olisi vastaukseksi riittänyt:
"Kyllä, Waagh noppa heitetään nyt liikkumiseen. Ei hyödykään."
Nyt piti taas "korjata" asioita jotka tiesin jolloin luulin olleeni väärässä (ja tunsin itseni tyhmemmäksi mitä olin).
Eli:
Vaikka käytetään waaaghia, ampujat eivät siltikään voi liikkua enempää kuin normaalisti juostessaan (Kukaan ei nyt rynni yhtikäs mihinkään).
Waaagh heitto heitetään nyt Run vaiheeseen, ja fleet, johon ei enää kuulu nopat, mahdollisesti lisätään siihen.
Kun heittä ampujille waaaghiin 1, ne vetää aivan turhaan toisiaan turpaan vaikka istuivat vuoren takana pelaamassa korttia kilometrin päässä muista.
Ghazghkull osaa yhä huutaa Waaagh paremmin kuin muut.
(vihje: "juu" riittää hyvin vastaukseksi, ellei ole korjattavaa)