"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Apua skaven pelaajalle.

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Justice

Re: Apua skaven pelaajalle.

Viesti Kirjoittaja Justice »

Eihän se ole kiva pelata jos toinen pelaa itku kurkussa ja valittaa kuinka juustoa toisen armeija on. Paras vaihtoehto on antaa kaverin hieman kasvaa ja pelaatte sitten vaikka 6-12kk päästä uudestaan, jos vaikka kaveri olisi hieman asennoitunut tuolla aikavälillä. Etsit sillä välin muuta peliseuraa vaikka lähimmästä hammereja myyvästä liikkeestä, siis jos siellä on peli-iltoja. Varmasti ottavat sinut sinne mukaan ei epäilystäkään.
Niin ja pelaatko muuten tällä hetkellä sillä wd:sta saatavalla chaos listalla? nimittäin jos pelaat, niin se tuleva on kaverisi mielestä IMBA JUUSTOA WTF OMG!!!
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Muutoksen tuoja

Viesti Kirjoittaja Muutoksen tuoja »

Käytän pitkälti listaa joka yhdellä ulkomaalais sivulla esiteltiin. sillä ne huhut ovat varmistettuja hyvin pitkälti. ja kaikki epäselvät asiat käännetään minulle vastakkaisiksi. muutaman kerran tullut pientä epäselvyyttä jostain ja aina saatu sovittua ratkaisu joka kelvannut. kaveri itse vielä kasasi minulle work shopilla tuosta palstasta wordin ja tulostimen kanssa pehmeä kantisen bookin. tosiaan kaveri on minua jopa humorisesti muutaman päivän vanhempi :D
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Amadi

Viesti Kirjoittaja Amadi »

Yksi mahdollisuus on että jos kerran kaaos on juustoa, sopikaa sellainen peli että sinä pelaat skaveneilla ja se kaaossotilailla. Jos voitat niin ei voi vastustaja valittaa että häviöt olisivat armeijasta kiinni. :p
Muutoksen tuoja

voisihan tuotakin pyytää. arvaan vaan että hän toteaa että ei suostu pelaamaan kaaoksella. Sanokaapa nyt hieman missä osissa kaaos on huonoa. ainoa mikä itselle oikein tulee joka listassa vastaan on liikkuvuus. yritän yleensä tehdä listan sellaiseksi että minimoin huonot puolet ennemmin kuin maksimoin parhaat.
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Amadi

Viesti Kirjoittaja Amadi »

Vaikea sanoa kun en ole aivan varma millaista listaa käytät. Mieleen kuitenkin tulisi liikkuvuuden lisäksi pistehinta, kaaossotilaat eivät tunnetusti ole sieltä halvimmasta päästä. Tämä tietenkin johtaa siihen että hyvällä tulivoimalla pisteitä irtoaa kaaoksesta niissä määrin että tuntuu kuin olisi jackpotin saanut.
Muutoksen tuoja

Listani koostuu:

Demon prince

-lvl 3
-MoT
sorsa
lvl2
härpäkettä
2x exalted toiselle heppa
2x15 warrioria halbereilla
10-15 chosenia
2x5 mara horsee
5xnihtiä
1-2 warshire

tuossa aika perus. erilaisia kokoonpanoja koitellaan. erilaisia yksikkö kokoja ja varustelua.
Eöl the Dark Elf

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf »

Myönnettäköön että minähän niillä rotilla koitan siis pelata. Melko kaukana pelaamisesta tuo vaan tuntuu olevan tällä hetkellä. Jokseenkin kaverini valitsi suhtellisen raakoja sanavalintoja tuonne alkuun, vaikka rasittaakin niin maan julmetusti ja valitan kaamoksesta, niin parkuminen sentään on vielä suht kaukana. Onneksi.
Lassek kirjoitti:Noh töykeä vastaus ongelmaan on, että opetelkoon pelaamaan... mutta kannattaa ainakin pitää taukoa, että tunteen jäähtyvät. Tiedän itse, että turhautuneena ja tappioon valmiina pelaamisesta ei tule yhtään mitään, vaikka vastustaja antaisi miten paljon tahansa löysää.
Totta molemmat, omaan peliin sattuu suht raakojakin taktisia kömmähdyksiä, ja sitten jos lähtee jos valmiiksi häviämään (kuten myönnettävä kylllä on käynytkin) niin eipä paljoa toivoa ole.
Muutoksen Tuoja kirjoitti:vuoro 1. ampumis vuoroni (voitin prion) kokeilen uteliaisuuttani uutta hellcannonia. heitän veikkauksen. suoraa keskelle rotta poksia. Rollaan hitin ja kaveri toteaa että ihme paska vehje ja että hänellä ei ole enää toivoa ja peli oli tässä...
Pelin totesin olleen mennyttä koska sattumalta jopa oikean kokoisen templaten löydyttyä se sattui osumaan suoraan Grey Seeriä nuppiin. ja lakaisi mennessään yhden boksin kokonaan (ei tosin väliä sillä niin, slaveja vain) Seeri kellon kanssa maihin 1. ammuksella. 535 VP, army general ja armeijan maagipatteri samassa paketissa. Jee.
ajappat kirjoitti:Tällä hetkellä kuulostaa siltä että se pelaa kutakuinki samaa listaa ja ilmeisesti tällä listalla ei sitten voiteta niin helpolla. Itse ainekin tykkään aina kokeilla jotain uutta...
Ongelma on että listassa tykkään pitää tiettyjä vakio-osia jotka syövät suuren osan pinnoista. Lisähärpäkkeitä oon vaihdellu vaan.
Amadi kirjoitti:Yksi mahdollisuus on että jos kerran kaaos on juustoa, sopikaa sellainen peli että sinä pelaat skaveneilla ja se kaaossotilailla. Jos voitat niin ei voi vastustaja valittaa että häviöt olisivat armeijasta kiinni. :p
Niin, tuohan olisi muuten mukava, mutta kerranpa kun tuo teki skaven listan, niin sieltähän löytyi 2x WLC, pari uniittia Jezzaileja ja muita skryren herkkuja jotka minun listoissani istuvat vaihtopenkillä jotta muidenkin klaanien edustajat mahtuvat kentälle.

Listoista vielä sen verran, että eihän paperilla näytä vielä ihan niin pahalta, mutta kun Muutoksen Tuojalta inhottavimmat spellit tulee oikeestaan vakiona irresistibleinä,sille scatter dicessä on pelkkä "hit" ja kaikenlaiset misfiret ja miscastit ovat valikoituneet minulle (ja vielä aina aseen / velhon 1. tai 2. yrityksellä). Tuo on toinen syy miksi scryreä on mukana kovin vähän. Sitten omista spelleistäni liian iso osa epäonnistuu vaikka heittää niin montaa noppaa kun uskaltaa, jättäen vastustajalla riittämiin DP vaikka listassani onkin paljonpuoleisesti magiaa.

Kaaoksessa on se huono puoli noin mulle että inhoan sitä kaiken kaikkiaan. Fluffissa, pelissä ja kaikessa siltä väliltä. Ja tuohonhan olisi niinkin simppeli ratkaisu kun että vaihda peliä, mutta FaBa muuten on niin mukava peli ettei raaskisi.

Ja nyt valtaisan valitukseni jälkeen: jatkakaa puhetta jos mielenne välttämättä tekee, mutta voisin olettaa että asia on suhteellisen loppuun käsitelty. Osaan miettiä (ja joskus jopa toteuttaa) omat taktiikkani ja etsiä niihin foorumeilta apua aivan itse jos tarvitsee. Mukavasti ajateltu kaverilta sinäänsä.
Muutoksen tuoja

sen verran vielä omasta suusta että tosiaan katkeruus päässyt turhan paljon voitolle kommenteissa. Kieltämättä on ollut myös muutamia varsin onnistuneita pelejä tullut pelattua. Peukut pystyyn että lauantaina turnee onnistuisi mukavasti ja saisi taas uutta puhtia harrastukseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”