"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tyrkyt vs taut

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
carnifex

tyrkyt vs taut

Viesti Kirjoittaja carnifex »

Kun kerään itte tyrkkyi ja kaveri tauta niin osaako joku auttaa?
Darkmage7280

Re: tyrkyt vs taut

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Millainen armeija sinulla on?
Millainen kaverillasi?
Millaisia skenaarioita pelaatte?
Mihin pelisi yleensä kaatuu? Tiedän että ampuvat sinulta kaikki (duh!), mutta tarkemmin.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
carnifex

Darkmage7280 kirjoitti:Millainen armeija sinulla on?
Millainen kaverillasi?
Millaisia skenaarioita pelaatte?
Mihin pelisi yleensä kaatuu? Tiedän että ampuvat sinulta kaikki (duh!), mutta tarkemmin.

meillä molemmilla on aika pienet armeejat ja mulla ei oo, kun vaan trooppei.
Mun peli yleensä kaatuu siihen, kun mun kaveri pääsee (ampumaan mut).
M&A

Viesti Kirjoittaja M&A »

Mitä "trooppei" sinulla on? Minkälainen armeija kaverillasi on?
:/ :}
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Lailliset armeijat olisi varmaan ihan hyvä alku. Vähän paha antaa neuvoja kun ei tiedä millä säännöillä te oikeen pelaatte.
carnifex

Mulla on:

10 genestealers

21 gauntsii

8 sporminee

1 riper swarm
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Ei näin. Ensin kootaan lailliset armeijat, ellei sitten pelata combat patrollia.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
DrPullasorsa

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

Onhan se combat patrol listakin laillinen, siis combat patroliin.
Näitä sattuu...
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

combat patrol-listat aluksi

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Siis ensiksi ostetaan codex ja sääntökirja. Nämä luettua huomataan miten armeijat tulee koota. Tämän jälkeen luetaan ison sääntökirjan takaa löytyvät combat patrol säännöt tai etitään vastaavat GW;n nettisivuilta. Sitten tehdään 400 (tai suomessa yleisempi 500) pts armeija combat patrol sääntöjen ja codexin rajoitusten mukaisesti (ryhmäkoot/määrät). Tämän jälkeen pelataan 25 peliä kaverin tauta vastaan. Jos jokaisesta tulee massacre-tappio niin sitten tullaan kysymään neuvoja.
Flat

Viesti Kirjoittaja Flat »

Pelaan itse Nideillä Kaverini Tauta vastaan voitan ainä hänet ihan täydellisesti. 500 pisteen armeijoilla ja mult kuolee joku ravener, ripper ja gauntsei pari.Pelataan sellasella puolet apocalypse kentäl missä on vuori älyttömästi niin se on helppoa.
Kurimus

Re: combat patrol-listat aluksi

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Z7-852 kirjoitti:Tämän jälkeen luetaan ison sääntökirjan takaa löytyvät combat patrol säännöt
Valitettavasti sieltä ei sellaisia löydy. Löytyneeköhän enää GW:n sivuiltakaan, en ota kantaa kun en ole asiaa tutkinut. Muuten täyttä asiaa.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Kurimus kirjoitti:
Z7-852 kirjoitti:Tämän jälkeen luetaan ison sääntökirjan takaa löytyvät combat patrol säännöt
Valitettavasti sieltä ei sellaisia löydy. Löytyneeköhän enää GW:n sivuiltakaan, en ota kantaa kun en ole asiaa tutkinut. Muuten täyttä asiaa.
Huomioi että kirjoitin tuon viestin Pe 29.06.2007 09:23 eli puolitoista vuotta sitten (jolloin oli yhä 4th edition). Tämä keskustelu on vain nyt turhaa ilman mitään järkevää sisältöä nostettu ylös.

Mutta koska kerran asia nostettu ylös niin pitää jotain hyötyä saada tästäkin. Itse olen muutaman combat patrollin yrittänyt pelata 5th editionnin aikana, mutta ne eivät oikein tunnu toimivat lähinnä tuon uuden troop säännön takia. Tietenkin perusmätöt ovat sujuneet ihan hyvin jos ei objektiiveja ole ollut. Mutta muuten uusimmassakin edikassa toimii vanhat combat patrol säännöt ihan kohtalaisesti vaikka ne on poistettu uudesta sääntökirjasta.
Hanska

Re:

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Z7-852 kirjoitti:Mutta koska kerran asia nostettu ylös niin pitää jotain hyötyä saada tästäkin. Itse olen muutaman combat patrollin yrittänyt pelata 5th editionnin aikana, mutta ne eivät oikein tunnu toimivat lähinnä tuon uuden troop säännön takia. Tietenkin perusmätöt ovat sujuneet ihan hyvin jos ei objektiiveja ole ollut. Mutta muuten uusimmassakin edikassa toimii vanhat combat patrol säännöt ihan kohtalaisesti vaikka ne on poistettu uudesta sääntökirjasta.
Koska CP ei ole juuri nyt "virallinen" pelimuoto, joten helpointa lienee pelata niin että:
a)Kaikki unitit scooraa kuten nelosessa
b)pelissä on jokin muu tavoite kun napata objektive(t)
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”