Ultramarineja
Re: Ultramarineja
Extrana vielä kuva selästä, se ei ole ihan yhtä hyvällä mallilla :(

Lone ranger, code red, danger!
- P. Ruuhijärvi
Selästä katsottuna nappi on todella kärsinnyt. Mitä jalkoihin tulee, niin tuo hydrauliikka on pahasti vinossa vasemmassa jalassa. Muuten ne ovat hyvin suunniteltu.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
mitä levyä tuo valkoinen on?
- Plästik Dub
Ennen en ole edes kehdannut katsoa tänne, koska henkilökohtaisesti inhoan Ultramarineita sen takia että joka ikinen harrastuksen space marineilla aloittava tekee niistä Ultria. Nyt tylsyyden vuoksi vilkaisin tänne ja voin sanoa että leuka loksahti. Nämähän on hienoimpia Ultramarineita joita olen nähnyt! Ja sitten kun vielä jaksat ja osaat käytellä stuffia ja laittaa mittasuhteet kohdalleen, niin huhhuh. Juu, tätä ketjua nyt alan sitten seuraamaan.
Varsin näppärää työtä tuon megamarneuksen kanssa, tosiaan melko pahasti olet silponu tuon originelli modelin. Lisää ootellaan.
Alles super gut!
On kyllä muuten aika perhanan nättejä figuja!
-
Beast of chaos
Täysin samaa mieltä. Hienoimpia marineita mitä olen koskaan nähnyt! Rateen 9½ =PPlästik Dub kirjoitti:Ennen en ole edes kehdannut katsoa tänne, koska henkilökohtaisesti inhoan Ultramarineita sen takia että joka ikinen harrastuksen space marineilla aloittava tekee niistä Ultria. Nyt tylsyyden vuoksi vilkaisin tänne ja voin sanoa että leuka loksahti. Nämähän on hienoimpia Ultramarineita joita olen nähnyt! Ja sitten kun vielä jaksat ja osaat käytellä stuffia ja laittaa mittasuhteet kohdalleen, niin huhhuh. Juu, tätä ketjua nyt alan sitten seuraamaan.
"Chaoossssss!!!!!!"