"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BB:iin figuja?

Harma

BB:iin figuja?

Viesti Kirjoittaja Harma »

Niin elikkä mistäs figuja tossa bloodbowlissa kannattais käyttää lähinnä kaaos tiimissä (niitä Chaos all stars boxin figuja en haluu käyttää ku ne ei oo mitää kovin hienoi... eikä niitä oikeen mistään saa) ??

Ja onkos kenelläkään minkäänlaista kokemusta chaos tiimistä bloodbowlissa?
Plissken

Viesti Kirjoittaja Plissken »

Itse konvertoin nuo BB Chaos figut.
Paketti Beastmen (8kpl) figuja 10€ sekä muutama Chaos Warrior (osta Warriors Of Chaos Regiment (12) 25€ boxi...konvertoi 4 figua ja myy vaikka loput).
Noilla pitäisi jo päästä alkuun.
Kuvia minun figuista löytyy täältä: http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... highlight=

Kaaoksella on ollut ihan hauska pelata (takana vasta 6 peliä, mutta tänään tulee 3 lisää :)
Äijät ei kyllä osaa alussa oikein mitään mutta nyt kun löytyy block ja dodge kykyjä, niin pääsee jo aika hyvin leipomaan vastustajaa nenään. Kyllä kaaoksella on tehty jo maalejakin (5 kpl).
Call me Snake
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

mä ostin eri figuvalmistajan ukkoja.

Mut mä en pelannutkaan sääntökirjan jengil vaan journalis tulleella.

Chaos on yksi häviäjä jengi sääntöuudistuksessa, sillä se tarttee niitä skillejä et pärjäis. Monen muun jengin perusjampat pärjää alkuskilleillä jo hyvin ja niille ei viittis antaa SP:tä ettei ne vanhene :)
Harma

Plisskne, onks noi fb beastmanejä? Saakohan noita fantsuta...?
Plissken

Viesti Kirjoittaja Plissken »

Harmageddon kirjoitti:Plisskne, onks noi fb beastmanejä? Saakohan noita fantsuta...?
No ne. Niitä saa Fantsusta 10 eurolla 8 Beastmenin pikku boxin.
Call me Snake
veron

Viesti Kirjoittaja veron »

Nuo muovi-gorit ovat erittäin edullinen tapa kasata BB Kaaos-joukkue. Jos on hieman enemmän laittaa rahaa likoon, niin noista GW:n metallisista WHFB-goreista saa hieman mukavamman näköisen tiimin (eivät kaikki jökötä samassa asennossa):

http://www.games-workshop.com/storefron ... ase=300043

Jollain toisella firmalla on tosin jopa melkein paremman näköiset gorit, oli niistä joku jo tainnut kasatakin tiimin.
veron

Viesti Kirjoittaja veron »

Chrome kirjoitti:Chaos on yksi häviäjä jengi sääntöuudistuksessa, sillä se tarttee niitä skillejä et pärjäis. Monen muun jengin perusjampat pärjää alkuskilleillä jo hyvin ja niille ei viittis antaa SP:tä ettei ne vanhene :)
Osittain totta turiset kyllä. Chaos on erittäin hankala joukkue pelata aluksi, koska kenelläkään ei ole mitään taitoja, ja Re-Rollejakaan ei ole varaa kovin montaa hankkia. Mutta mitä enemmän Chaos-joukkue saa kokemusta, sitä kovempi siitä tulee, ja korkean TR:n Chaos-sakit ovatkin yleensä erittäin inhottavia vastustajia.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ihan oikeassa olet. Meidän syksyisen liigamme voitti Chaos (kaikki aloittivat rookie-joukkueilla), ja tänä keväänä yksi vahva voittajaehdokas on sama joukkue. Jos high elfini eivät onnistu nujertamaan niitä.

Nopeuden puutteelle ei voi mitään, mutta sen korvaa se, että blitzatessa joka jannulla on ST4. AG3:n kansa niiden pallottelukaan ei ole täysin toivotonta (vaikka ei siihen kannata liikaa resursseja uhrata).

Minusta ne Chaos-joukkueen figut ovat ihan siedettävän näköisiä, mutta tietysti FB:n figuista konvertoimalla saa persoonallisemman näköisiä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
chrome

Ah! tietty mä unohin mainita et mä kun jengillä aloitin sakissa oli jo yksi human jengi ja rating yli 200 sekä kaksi muuta 170 (Undead ja dark elf)

tämä siis ennen sääntöuudistusta
RedEric

Viesti Kirjoittaja RedEric »

norev kirjoitti:...Jollain toisella firmalla on tosin jopa melkein paremman näköiset gorit, oli niistä joku jo tainnut kasatakin tiimin.
Et satu muistamaan mikä tämä toinen firma oli?
sotku

Viesti Kirjoittaja sotku »

Hoo. Ajattelin tähänväliin vilauttaa kiperän kyssärin.

Elikkä siis löytyykö jostain säännöt että BloodBowlia voisi pelata puputyttö joukkueella?

Shadowforgen tekemiä figuja kun löytyypi ja ovat sen vertaa hemaisevan ja koomisen näköisiä että niistä voisi tiiminkin rakentaa.

http://www.newwavegames.com/minis/shado ... tball.html

Tuolta voi käydä tiirailemassa jos ei tiedä mitä tarkoitan.

Eli siis voisiko noista tehdä tiimin ja löytyykö jostain säännöt niillä pelaamiseen? (en omista sääntökirjaa eikä sitä ole lähettyvillä. Tämä siitä syystä että vasta nyt olen alkanut pelistä kiinnostumaan.)

-Antti
Älykkyyden määrä maapallolla on vakio, ikäväkyllä ihmisten määrä kasvaa kokoajan
chrome

Joo mäkin olin (olen) myyty noihin eukkoihin, mieleeni tuli et kai ne tottelisi ihan stanu ihmisjengin sääntöjä.

Ainoa syy miksi mä en niitä hanki on se, että mun maalaustaidot eivät riitä feminiinisen kauneuden esiin tuomiseen. Maalauttaminen maksaa, enkä niillä voisi pelata kun ei peliin keskittyisi enää :D
Harma

Käytätte vain amazon tai ihmisjoukkueen sääntöjä... Yksinkertaista.
sotku

Viesti Kirjoittaja sotku »

Ok. Täytyypä tässä varmaan tilailla jossain välissä sitten joukkueellinen nuita hemaisevia puputyttöjä. Jos vaikka alkais sitten pelaamaan BB:kin :wink:

Edit (lisäys):

Paljonkos muuten tarvii tiimiin porukkaa tuossa pelissä? Olen aivan n00b BB:n suhteen joten antakaa anteeksi.

-Antti
Älykkyyden määrä maapallolla on vakio, ikäväkyllä ihmisten määrä kasvaa kokoajan
RedEric

Viesti Kirjoittaja RedEric »

sotku kirjoitti:Paljonkos muuten tarvii tiimiin porukkaa tuossa pelissä?
11 - 16. Useimmissa joukkueissa vähän enemmän, jotta olisi tarpeeksi valinnanvaraa joukkuetta muodostettaessa ja kehitettäessä.

Täältä löytyy uusin sääntökirja täydellisenä: (Valikosta "Living rule book")
http://www.games-workshop.com/Warhammer ... l/news.htm
chrome

16 on maksimi ja kentällä saa olla korkeintaan ööh... 11 ukkoo.

BB on kiva peli kun se ei järin suurta rahallista investointia vaadi (kai se selittää miksi sitä ei täysillä tueta)

Mun figut on Heartbreakerin fantasy rangesta ja aseen poiston jälkeen niistä tuli kelpo pelaajia
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Chrome kirjoitti:16 on maksimi
Paitsi SNOTLINGEILLA :D Niillä saa sitä poppoota olla enemmänkin mutta kyllä sitä tarvitaankin *grin*.
chrome

ah joo, snottarit :D trollin ruokaa
®SaXsA®
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ®SaXsA® »

mlu on tollanen dwarf jengi (peruspaketti) jos joku haluis ostaa nii vois ostaa pois... en myy ku face to face helsinginssä
kun tappaa yhden on murhaaja, kun tapaa tuhat on valloittaja, kun tappaa kaikki on jumala.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blood Bowl”