Brettien uudistuminen
- The Captain
- Valvoja
Re: Brettien uudistuminen
Graaleilla on jo nyt merkittävä etu, joka Kaaosritareilta ja VC:ltä puuttuu - lance formation. Kompakti yksikkö saa aika monta jannua lyömään chargessa, eivätkä rivibonuksetkaan ole mahdottomia. Myöskään 16" chargea ei sovi väheksyä. Maagiset hyökkäykset, wardi ja psykoimmuniteettikin löytyy. Jos näitä vertaa hinnassa chaos knighteihin tai Blood knighteihin, niin ihan hyvin tasapainossa ne minusta ovat.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ei Breteillä ole mikään kiire uudistua, vaikka se vähän monipuolisuutta kaipaakin. Magia kovaksi ja ehkä jalkaväkiritari yksikkö, niin olisi jo oikein mukavaa, mutta kyllä tällä kirjalla pärjää vielä ihan hyvin.
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
- Lord of Carcassonne
Olen samaa mieltä monien kanssa että Brettien kirja on nyt jo hyvä mutta ei ylivoimainen. On asioita mitä toivoisin muutoksia kirjaan. alla on mitä itse toivoisin.Rinkeli kirjoitti:Bretit toimivat mielestäni mainiosti tällähetkellä. Yksikkövalinnat ovat hyviä, ja armeijan saa näyttämään juuri siltä, miltä sen haluaa näyttävän. Taika esineet ovat myös mainioita, mitä nyt 7. ed tekikin pari niistä käyttökelvottomiksi. Mihin suuntaan bretit tästä enää muuttuvat? Jalkaritareita? Yksisarvisia? Graalit as1+ T4 S5 A3 @ 25pts/kpl?
- Virtuen sais otettua erikseen eikä kuuluisi ostaa taikakamojen kanssa. Kun kerran chaoskin saa giftejä +itemeitä, vampire countit bloodlinet+itemit. ja se että virtueiden hinnat ei nyt nousis jos toinen ottaa saman virtuen.
-Pegasus knightit toivoisin olevan kuin tavallista ratsuväkeä eli ei 2 woundia. vaan olisivat kuin lentäviä knights of the realmeja ja pegasuksen attackit vois pudottaa yhteen. jolloin niiden hintakin laskis vähän. en uskoisi että paljon vaan hiukan.
- Korjauksia joihinkin esineisiin mitkä 7 edikan säännöt on "rikkonut"
- Questing knightit uusittava! en ite tee niillä täl hetkel mitään ja tekis mieli heittää niillä vesilintua!
-Grail knightit on täl hetkellä ok joten niitä ei musta tarvi lainkaan muuttaa enään mihinkään.
-Jotain men at arms uudistuksii. jousimiehet on ainoita mitä itse käytän.
- Foot knight unitti olis kiva. Modasin oman unitin niitä ajankuluksi ja olis kiva jos niitä saisi. Mutta tulee jos tulee.
elikkä yllä olevat ovat mun mielipiteitä. Gw päättäköön muutoksista.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Lord of Carcassonne
juu. luulen että Bretit tulee vuonna 2010. sinänsä mua ei haittaa jos kirja tosiaan tehään 8 edikkaa silmälläpitäen. nuo 3 ovat luultavasti Lizardmen, skaven ja Beasts of chaos...vai oliko se noin?Morhgoz kirjoitti:Mä veikkaan 2010 vuotta. On realistisin noista kahdesta, varsinkin ensi vuonna julkaistaan varmasti jo kolme muuta armeijaa...
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
On. Keväällä lissut, rotat kesällä ja syysloskassa petoja...Lord of Carcassonne kirjoitti:[ nuo 3 ovat luultavasti Lizardmen, skaven ja Beasts of chaos...vai oliko se noin?
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....