Eiköhän tuo onnistu, raadan sitten vaikka suolakaivoksilla : / Eli pystytte sitten sunnuntai-aamuna pick-uppaamaan minut Kauhajoelta? Siinä Aronkylässä olis justiinsa sopiva ST1, josta ZyDec0kin otti minut mukaan Fanatic-reissulla.Hugatsaga kirjoitti:Meno-paluu reissun matkakulut olisivat todennäköisesti yhteensä 34,40€ per henkilö (sisältää bensarahat ja TRE-Sjoki junalipun opiskelijakortin kanssa). Onko liikaa IRiaD?
Yleistä löpinää
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleistä löpinää
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Joo, eiköhän tuohon kyvetä. koitetaan varata vaikka joku 5,5 tuntia matkoihin niin voidaan pysähtyä jossain matkalla.
Turpiin siellä tulee, muttei olis mitään uutta :P
Turpiin siellä tulee, muttei olis mitään uutta :P
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Joo haetaan sut siitä sitten. Haluttais ehkä sun puh numero ja säkin tarttisit ehkä jommankumman puh nron mutta katotaan joskus myöhemmällä sitä, tuu vaikka meseen joskus.
Stop making sense! Don't you know where you are? This is the internet!
-rufus sparkfire
-rufus sparkfire
Mä ajattelin pärjätä vaikka sitten munkittamalla, sais vain listan kasaan :/ Helffeille on hieman paha tehdä pieniä listoja.Juhaaha kirjoitti: Turpiin siellä tulee, muttei olis mitään uutta :P
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
hahaa, et taida nyt saada tecristä :(.
maagi
1x Ampujat
2x Swordmasterit
2x RBT
maagi
1x Ampujat
2x Swordmasterit
2x RBT
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Ei saa kuin yhen RBT:n, kun spesiaaleja on käytössä vain kolme ja yksi saa vain olla rare.Juhaaha kirjoitti:hahaa, et taida nyt saada tecristä :(.
maagi
1x Ampujat
2x Swordmasterit
2x RBT
Varmaan tämmösellä lähetään:
Mage
Minimiarcherit
Minimiprinssit
12 (!) Swordmasteria
RBT
Tarvittaessa revin pisteitä jostain ja vaihdan magen kotkanobleen (tällöin tiputetaan muutama master, tosin kamat on vielä hieman musta aukko, kun Reaver Bowia ei sallita...), jos pisteraja antaa periksi. Jos omat CoS-delffit oli pelikunnossa niin lähtisin pegasusmasterilla, 2x Dark Ridereilla, yksillä harpyilla, kärryllä ja viidellä ritarilla, mutta taitaa olla aika turha yrittää ettiä jostain +100e että sais rahat noihinkin (Tarttisin kärryn, kaksitoista Slaneeshin seekkeriä ja viisti vanhaa daemonettea).
Joo, tuu vaan hochen elffeillä. Onneks mulla on armeija maaleissa niin ei tartte huolehtia siitä :P
![]()
Hieman asiasta vielä.
Jos koitetaan Kauhajoelta lähteä sillein että meillä olisi 5 tuntia aikaa ehtiä Turkuun, voisimme pysähdellä välillä yms, eikä ainakaan ole kiirettä. Eli jos se turnaus alkaa 10, lähtisimme 5.00 Kjoelta, eli lähdemme hugan kanssa joskus 04.00 Sjoelta
Millä järjellä!
Jos koitetaan Kauhajoelta lähteä sillein että meillä olisi 5 tuntia aikaa ehtiä Turkuun, voisimme pysähdellä välillä yms, eikä ainakaan ole kiirettä. Eli jos se turnaus alkaa 10, lähtisimme 5.00 Kjoelta, eli lähdemme hugan kanssa joskus 04.00 Sjoelta
Millä järjellä!
![]()
EPIC FAIL.
Joo, en pääse Turkuun :(
Joo, en pääse Turkuun :(
mitä sää teit?
![]()
O fuck!! No ei se mitään me mennään juhan kans kahdestaan sitten.
Stop making sense! Don't you know where you are? This is the internet!
-rufus sparkfire
-rufus sparkfire
Onko teistä pohjanmaan pojista kukaan innostunu necroneista nykyaikana?
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=80284
ku mun pitäis saada toi armeia alta pois.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=80284
ku mun pitäis saada toi armeia alta pois.
set your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!
Onkos kellään, joka kerää Marineita, ylimääräisiä transfer sheettejä. Tarttisin vaan tacticalien merkit. Kun omat ei tule riittämään tarpeeksi (ja osa on kadonnut muuton yhteydessä)
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Lykkääs YV:llä osotetta, voin lykätä kirjeessä muutaman. Niitä taitaa olla mulla ainakin viitisen kappalta annettavaksi.Seraphi kirjoitti:Onkos kellään, joka kerää Marineita, ylimääräisiä transfer sheettejä. Tarttisin vaan tacticalien merkit. Kun omat ei tule riittämään tarpeeksi (ja osa on kadonnut muuton yhteydessä)
Jos ei viis riitä nii multa löytyy sano vaan monta tartet.I Ride in a Dragon kirjoitti:Lykkääs YV:llä osotetta, voin lykätä kirjeessä muutaman. Niitä taitaa olla mulla ainakin viitisen kappalta annettavaksi.Seraphi kirjoitti:Onkos kellään, joka kerää Marineita, ylimääräisiä transfer sheettejä. Tarttisin vaan tacticalien merkit. Kun omat ei tule riittämään tarpeeksi (ja osa on kadonnut muuton yhteydessä)
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
tuota kaikki jotka olisivat kiinnostuneita mordheim kampanjasta niin kattokaa noi mordheim osiot ja ilmottautukaa siihen kampanja osioon(vaikka vain warbandin jolla pelaa) ja yrittää saada 2 tai 3 peliä pelattua ensviikon sunnuntaihin mennessä....
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
No niin te kaksi sankaria, kertoilkaas kuinka Ostiumissa meni?
19/20, eli sama sija ku viimeks :P, pisteitä kylläkin 2x enemmän.yhden pelin (1k lipun ryöstö) kusi failed unruly, pakko charge ASF Black guardiin herdillä jossa oli mun shamaani :/.
kaksi peliä meni vituiksi ku herdi ottaa paniikkia ja jouksee kentältä/ 5 zombiin. Ai niin, siin herdissä oli mun 3 welhoa, gg.
Paskasti menneitä pelejä onneksi tasoitti mukavat vastustajat, Fair play palkinto (ennenkaikkea Lonkerohirviö Cthulhu ja hänen 2 Gin lonkeroaan)
Ens kerralla uusiks, mikäli oon lomilla
Niinjoo, Hugalla meni aika hyvin, onnea sille.
Tieskös IRIAD että Swordmastereilla on I6, Phenix guardilla on I6. Mutta white lioneille on eksynyt siihen väliin fluffikas I5!
Sunnuntaina turkuun, iriad jää opiskeleen ruotsia, GG! Oikeastaan iriadhan vois tulla mukaan, eiks Turku kuulu Ruotsille ? oppis samalla ko kieltä
kaksi peliä meni vituiksi ku herdi ottaa paniikkia ja jouksee kentältä/ 5 zombiin. Ai niin, siin herdissä oli mun 3 welhoa, gg.
Paskasti menneitä pelejä onneksi tasoitti mukavat vastustajat, Fair play palkinto (ennenkaikkea Lonkerohirviö Cthulhu ja hänen 2 Gin lonkeroaan)
Ens kerralla uusiks, mikäli oon lomilla
Niinjoo, Hugalla meni aika hyvin, onnea sille.
Tieskös IRIAD että Swordmastereilla on I6, Phenix guardilla on I6. Mutta white lioneille on eksynyt siihen väliin fluffikas I5!
Sunnuntaina turkuun, iriad jää opiskeleen ruotsia, GG! Oikeastaan iriadhan vois tulla mukaan, eiks Turku kuulu Ruotsille ? oppis samalla ko kieltä
![]()
Haluutko ostaa noppatuuria? Toimii vain tosin haltioiden noppia heitettäessä, kuten todistettiin kun aloin viskomaan Hugan Empiren LD-testit pariturnauksessa..Juhaaha kirjoitti:19/20, eli sama sija ku viimeks :P, pisteitä kylläkin 2x enemmän.yhden pelin (1k lipun ryöstö) kusi failed unruly, pakko charge ASF Black guardiin herdillä jossa oli mun shamaani :/.
Kyl nyt jyskyttäis takaraivossa että Swordmastereilla on ihan I5. Dragon Prinseillä on se maaginen I6.Tieskös IRIAD että Swordmastereilla on I6, Phenix guardilla on I6. Mutta white lioneille on eksynyt siihen väliin fluffikas I5!
Hyvä idea, kokeillaan jos menis läpi. Tosin täytyis kyl maalata koko armeija viikossa.Sunnuntaina turkuun, iriad jää opiskeleen ruotsia, GG! Oikeastaan iriadhan vois tulla mukaan, eiks Turku kuulu Ruotsille ? oppis samalla ko kieltä
Nyt Iriad perkele, ei tommosia 2 sanan YVtä kiitos ja anteeks
Älä sano mitään, kyllä minä tiedän
http://www.youtube.com/watch?v=eN36yezqctk
Älä sano mitään, kyllä minä tiedän
http://www.youtube.com/watch?v=eN36yezqctk
![]()