Helsingin ja lähiympäristön pelaajat (päivittyvä)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Re: Helsingin ja lähiympäristön pelaajat.
Jan Von Carstein- Vuosaari- FaBa, 40K.
Fabassa kolmisen tonnia risat VC:tä (9 years and running) ja kilosessa CSM:eja sen 2000 pts. ja Orcs 1500.
Ja peliseuraa etsitään. Olisi kiva päästä pelailemaan jossain, ihan kunnon matsia. Ei voi GW:llä koska figut ei vielä maaleissa.
Fabassa kolmisen tonnia risat VC:tä (9 years and running) ja kilosessa CSM:eja sen 2000 pts. ja Orcs 1500.
Ja peliseuraa etsitään. Olisi kiva päästä pelailemaan jossain, ihan kunnon matsia. Ei voi GW:llä koska figut ei vielä maaleissa.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"hiphei täällä yksi" :D joo.... elikkä olen Noa,olen 12v. , asustan Länsi-pakilassa noin vartin ajomatkan päässä keskustasta. armeijat:
n.3500p. Lizardmen (löytyy lisää 5287p. asti mutta se ei pysyisi järjellisen armeijalistan kaavassa :D ps. olen harrastanut lizardmeneja 6 vuotta :D)
veljellä n. 2500p. Tomb kings
veljellä n. 250p. Tau empire (vähän köyhää mutta niitäkin löytyy XD)
n.3500p. Lizardmen (löytyy lisää 5287p. asti mutta se ei pysyisi järjellisen armeijalistan kaavassa :D ps. olen harrastanut lizardmeneja 6 vuotta :D)
veljellä n. 2500p. Tomb kings
veljellä n. 250p. Tau empire (vähän köyhää mutta niitäkin löytyy XD)
Vantaalla löytyy pääosin Epicin pelaaja. Tarkoitus olisi tehdä Cold War Commanderiin Vietnamilaisia vietnamin sotaan (mutta vaiheessa tämä).
Epic Armageddon: Space Marines, Tyranids, Imperial Guard ja Feral Orks enemmän tai vähemmän maalattuna. Muita löytyy maalivapaana kanssa.
Epic Armageddon: Space Marines, Tyranids, Imperial Guard ja Feral Orks enemmän tai vähemmän maalattuna. Muita löytyy maalivapaana kanssa.
Sipoossa pelaillaan satunnaisesti. Yleensä 1500pts 40k. Proxujen määrä on surullisen suuri.
Mukana Chaos, Orks, Sisters of battle, Eldar sekä joskus Necron, Tyranids ja IG
Joskus (harvemmin) myös Fb, listojen koko vaihtelee 1000-2000pts, täällä on samainen proxuongelma.
Fb:ssä mukana WE, Skaven, Dwarves, Lizzardmen, HE ja DE.
(Kai Sipoo on Helsingin lähialueella?)
Mukana Chaos, Orks, Sisters of battle, Eldar sekä joskus Necron, Tyranids ja IG
Joskus (harvemmin) myös Fb, listojen koko vaihtelee 1000-2000pts, täällä on samainen proxuongelma.
Fb:ssä mukana WE, Skaven, Dwarves, Lizzardmen, HE ja DE.
(Kai Sipoo on Helsingin lähialueella?)
Blondin matematiikkaa: "Jos jaat, et kerro."
____
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=87686 Myytävänä Dawn of War II
____
Kohta kuule ei Sipoota olekkaan vaan yksi suur-Helsinki:D
Ja hyvä niin.Barnabas kirjoitti:Kohta kuule ei Sipoota olekkaan vaan yksi suur-Helsinki:D
Blondin matematiikkaa: "Jos jaat, et kerro."
____
____
sit vielä metro sinne korpeen ja myös sinne kerpeleen espooseenNomad kirjoitti:Ja hyvä niin.Barnabas kirjoitti:Kohta kuule ei Sipoota olekkaan vaan yksi suur-Helsinki:D
Ja sit vielä kun sais Espoosta ne espoolaiset pois :DJasoX kirjoitti:sit vielä metro sinne korpeen ja myös sinne kerpeleen espooseenNomad kirjoitti:Ja hyvä niin.Barnabas kirjoitti:Kohta kuule ei Sipoota olekkaan vaan yksi suur-Helsinki:D
Hei mitäs tää tämmönen syrjintä on??Warp-Rider kirjoitti:Ja sit vielä kun sais Espoosta ne espoolaiset pois :DJasoX kirjoitti:sit vielä metro sinne korpeen ja myös sinne kerpeleen espooseenNomad kirjoitti:Ja hyvä niin.Barnabas kirjoitti:Kohta kuule ei Sipoota olekkaan vaan yksi suur-Helsinki:D
Nojoo, mutta pistetääs tästä yks lisää, vaikka täytyy varoittaa, että aika on kortilla.
Tomb Kings - 2K
ja nimi tosiaan Leo ja Espoossa asustelen. Peace
Sellasta se on.
Elikkä Tero Ruuskanen 13v figupelaaja vartiokylästä. (Helsingissä puotilan vieressä)
Armeijat:
-1000p dark eldar
-1000p orks
-500p eldar
-750p lizardmen
Armeijat:
-1000p dark eldar
-1000p orks
-500p eldar
-750p lizardmen
Viimeksi muokannut T3ro, To 01.10.2009 19:02. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Kohta ei kuule ole helsinkiä vaan iso läntti vettä espooseen asti...Barnabas kirjoitti:Kohta kuule ei Sipoota olekkaan vaan yksi suur-Helsinki:D
Heitetään oma: ( kaikki fabaa) Suurin osa maalamatta. Pelikokemusta Useampi vuosi. Olisi mukava saada lisää pelikavereita-
2.5 k Demoneita ( faba)
noin 2 k Helffejä
Liskoja ( en osaa sanoa, sanon tarkemmin kun olen ostanut uudet napit, mutta eiköhän siitä sellanen 2 k peli tule
Empiret 750 pts
Roihuvuori (helsinki) lähellä itistä
ikä: 16
nimi:Eetu Väisänen
Olen valmis pelaamaan sekä vasta vähän aikaa pelanneiden että kokeneempien kansssa.
2.5 k Demoneita ( faba)
noin 2 k Helffejä
Liskoja ( en osaa sanoa, sanon tarkemmin kun olen ostanut uudet napit, mutta eiköhän siitä sellanen 2 k peli tule
Empiret 750 pts
Roihuvuori (helsinki) lähellä itistä
ikä: 16
nimi:Eetu Väisänen
Olen valmis pelaamaan sekä vasta vähän aikaa pelanneiden että kokeneempien kansssa.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
-
Alien of Change
Tulevaisuudessa voi oikeasti tapahtua niin jos jää alkaa sulamaan kokonaan. Helsinki joutuu todennäköisesti veden valtaan.lizard96 kirjoitti:Kohta ei kuule ole helsinkiä vaan iso läntti vettä espooseen asti...
Edit: Hesasta tulee kuuluisa silloin kun on veden vallassa. Ensimmäinen vedenalainen kaupunki Suomessa. Pääsee uimaan heti aamulla XD
Lord Of Chance kirjoitti:Tulevaisuudessa voi oikeasti tapahtua niin jos jää alkaa sulamaan kokonaan. Helsinki joutuu todennäköisesti veden valtaan.lizard96 kirjoitti:Kohta ei kuule ole helsinkiä vaan iso läntti vettä espooseen asti...
Edit: Hesasta tulee kuuluisa silloin kun on veden vallassa. Ensimmäinen vedenalainen kaupunki Suomessa. Pääsee uimaan heti aamulla XD

Ilmastonmuutosta ei ole olemassa. Valtio kieltää sen.
Pääseepähän vesisuksilla kouluun..
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Fabaa pitkällä kokemuskella Dark Elffeillä pelaan ja pisteitä löytyy siihen 5000pisteen nurkille.
40K chaos armeija 1000pistettä. En pelannut vielä kertaakaan joten järki varmaan sanoo etten osaa pelata :)
En pelaa powergeimaajien kanssa kuin turnauksissa joissa heitä on hankala välttää.
Pelaan mielelläni kaikkia vastaan jotka omaavat reilunpelin hengen ja kohtuullisesti kokemusta pelaamisesta.
Ikää minulla on parinkympin hujakoilla, pelikokemusta 12 vuotta.
YV:tä rohkeasti vaan jos haluat pelata oli se sitten GW:llä tai muualla PK seudulla, itseltäkin löytyy pöytä....
peace
-anoppi
40K chaos armeija 1000pistettä. En pelannut vielä kertaakaan joten järki varmaan sanoo etten osaa pelata :)
En pelaa powergeimaajien kanssa kuin turnauksissa joissa heitä on hankala välttää.
Pelaan mielelläni kaikkia vastaan jotka omaavat reilunpelin hengen ja kohtuullisesti kokemusta pelaamisesta.
Ikää minulla on parinkympin hujakoilla, pelikokemusta 12 vuotta.
YV:tä rohkeasti vaan jos haluat pelata oli se sitten GW:llä tai muualla PK seudulla, itseltäkin löytyy pöytä....
peace
-anoppi
Luulen että maailmanloppu tulee ennen kuin ilmaston muutos toteutuu. Tai sitte kuten sanottii päästään uimaan yhä enemmän (yhyy avantouintia ei enää ole ;(Lord Of Chance kirjoitti:Tulevaisuudessa voi oikeasti tapahtua niin jos jää alkaa sulamaan kokonaan. Helsinki joutuu todennäköisesti veden valtaan.lizard96 kirjoitti:Kohta ei kuule ole helsinkiä vaan iso läntti vettä espooseen asti...
Kiinnostaako ketään tulla tämän viikon lauantaina pelaamaan 40k:oota GW:seen? Siellä on se turnaus menossa, niin olisi kiva päästä pelaamaan ne pelit. Lätkäskäähän YV:llä.
Myöhäinen matkustaja mukaan, nimi Julius. Vuosaaressa asun (Itä-Helsinkiä) ja Kaaos marineita keräilen, n. 500 pistettä valmiina ja figuja melkein 1500 pisteen edestä.
EDIT: Aivot löytyivät, olivat jäänneet koulun kaappiin.
EDIT: Aivot löytyivät, olivat jäänneet koulun kaappiin.
Viimeksi muokannut Finsword, Ke 21.01.2009 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mun pitää maalata figuja
En oo koskenukkaan pensseliin
Mul on ihan helvetisti ruotsinläksyjä
En oo koskenu niihin
Mun piti kattoa animea
Mä katoin kaikki
En oo koskenukkaan pensseliin
Mul on ihan helvetisti ruotsinläksyjä
En oo koskenu niihin
Mun piti kattoa animea
Mä katoin kaikki
mitmit w00t?Finsword kirjoitti: valmiina figuja melkein 1500 tonnin edestä.
eli sinulla on 1 500 000 pistettä?;)